Lapsettomuusklinikoiden vertailu Helsingissä.

Elikkä... Haluisin mielelläni kuulla että missä käytte hoidoissa ja minkälaisia kokemuksia teillä on paikasta??
Itse käyn Diacorissa ja lääkärin nimi on Ratsula.
Olen ollut ihan tyytyväinen palveluuna, mutta vielä ei ole tullut posttiivisiä tuloksia, niitä odotellaan vielä innolla :)
 
Moi! Minä valitsin meille klinikaksi Fertinovan (taisi olla edullisimmat hinnat) ja nyt olen käynyt siellä kaksi kertaa. Lääkäri on Tulenheimo-Silfvast ja on oikein mukava lääkäri. Hoitoja vasta suunnitellaan, että muuta en osaa sanoa.
 
Moi, tässä juuri pähkäilen, että minne huomenna ensimmäinen käynti varataan. Kaikki kommentit, ehdotukset ja kokemukset tulis nyt todella tarpeeseen. Vanhoja ketjuja kahlatessani kaikki tuntuivat olevan klinikkaansa tyytyväisiä... Sivujen hinnastotkaan eivät ilmeisesti kovin vertailukelpoisia yksilöllisestä hoitosuunnitelmasta johtuen. Tällä hetkellä Felicitaksesta on muodostunut jotenkin hyvä kuva eli varmaankin soitan aamulla sinne. :)
 
hetkinen, mulla ois kysymys! väestöliittohan on myös yksityinen, eikö vaan? onko fertinovalla vielä sitäkin edullisemmat hinnat? meillä on ensikäynti väestöliitolle varattu 21.4., vielä ehtii vaihtaa parempaan..
 
täytyy tunnustaa et mie luin vain fertinovan ja felicitaksen sivut ja jotenkin sain selkeämmän kuvan Fertinovasta, mutta tosiaan en tehnyt hintavertailuja tai muutenkaan.
Fertinovan kanssa asiat lähti sujumaan nopeasti ja hyvin, mutta tosiaan kokemusta muusta ei ole ja mustakin tuntuu että kaikki ovat olleet tyytyväisiä siihen missä heitä hoidetaan... toivottavasti teillekin löytyy klinikka jossa pääsette hoitoihin hyvällä fiiliksellä... =)
 
Me olemme käyneet viime syksystä alkaen Felicitaksella, hgissä. (siirretty naikkarilta) Hoito ja palvelu on ollut mielestäni todella hyvää. Ja olen tosi tyytyväinen meitä hoitaviin lääkäreihin, Koskimieheen ja Kurunmäkeen. Muuten toivoisin ehkä hieman väliaikatietoja hoitojen välissä, että kuinka kauan joutuu odottamaan.. hoitajilta kysyttäessä, usein vastaavat vaan, että odottele vaan rauhassa. :eek: Ihan rauhassahan sitä voi tosiaan odotella, hermot riekaleina. :/
Mutta voin lämpimästi suositella tätä hoitopaikkaa. :heart: Hinnoista en osaa sanoa, koska meillähän kävi tosi hyvä tsäkä, että siirrettiin tuolta naikkarilta..
 
Missä vaiheessa olette hakeutuneet hoitoihin? Meillä yritystä takana vähän yli vuosi ja ystävä suositteli Felicitakseen ottamaan yhteyttä!Itse olen käynyt jo Mehiläisessä antaa ensimmäisen verikokeen ja antoivat sieltä myös lähetteen miehelle spermatesteihin!Mulla näytti ainakin siltä että olisin ovuloinut kierrossa...!Jotenkin tuntuu että ehkä lapsettomusklinkikoilla hoidettas asia paremmin?? kokemuksia muilla?? Luulen että soitan Felicitakseen maantaina.
 
Menkää ihmeessä heti hoitoon. Itse ole katunut hidastelua hoidossa kamalasti sillä jos mennään IVF tai ICSI linjalle on IKÄ merkittävin onnistumistekijä. Menkää heti!!!Nettitietojen mukaan Felicitaksella parhaat onnistumisprosentit. Tähän toki voi vaikuttaa tilastointitapakin. Eivät esim siirrä luokan 4 alkioita lainkaan.
 
Me ollaan hoidossa Fertinovassa. Lääkärimme on Niklas Simberg ja tosi ihana lääkäri - huumoritajunen, ammattitaitonen, ystävällinen, selvittää kaikki, mitä tehdään, miksi näin tehdään, miksi juuri nämä lääkkeet jne. Hoitajatkin ovat tosi ysätvällisiä ja kivoja.
Eka ICSI ei tuonnut tulosta mutta en aio vaihtaa klinikkaa, koska en löydäis niin hyvää lääkäriä muualta =)
Hintataso on edullisempi kuin Felicitaksessa, mutta lähes samanlainen kui Väestöliitossa.
 
HEPA: Meillä takana alkututkimukset, yksi inseminaatio ja yksi IVF. Hoitopaikkana myös Felicitas ja lääkärinä Tuija. Todella hyvää hoitoa ja asiantuntevan ystävällinen. Olemme molemmat iloisia, että Tuijasta tuli meidän lääkäro, joten onnittelut =) =)
Pakkasessa 5, joten luottavaisin mielin eteen päin.

Onnea matkaan!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ciana:
Fertinovassa. Lääkärimme on Niklas Simberg ja tosi ihana lääkäri - huumoritajunen, ammattitaitonen, ystävällinen, selvittää kaikki, mitä tehdään, miksi näin tehdään, miksi juuri nämä lääkkeet jne. Hoitajatkin ovat tosi ysätvällisiä ja kivoja.

peesi muutoin , mutta yritän lasta yksin.. =)
 
Saana79 kiitos paljon, kiva kuulla että Tuija on mukava. Olet ensimäinen, joka mulle tällä palstalla joskus vastas ja kehotti menemään tutkimuksiin. Kerroit silloin myös, että epätietoisuuden aika oli sulle kovin raskasta, kuten mullekkin.. Siitä tää tavallaan kaikki lähti, mies kävi omatoimisesti spermanäyteessä ja mä kävin mun omalla gynellä. Selvisi miehen teratozoospermia ja nyt ollaan sitten menossa ensimmäiselle käynnille selvittelemään asioita. Olen tyytyväinen että ryhdyttiin toimimaan, muuten olisi pää jo hajonnut =)
 
Meillä sama diagnoosikin :wave:
5% vain normaaleja ja vasta-aineita. . .
Kirjoittelen Huhtikuun passilaisissa ja myöhemmin plussaavissa. Kysy ihmeessä, jos jossain vaiheessa jokin askarruttaa vielä...
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ciana:
Fertinovassa. Lääkärimme on Niklas Simberg ja tosi ihana lääkäri - huumoritajunen, ammattitaitonen, ystävällinen, selvittää kaikki, mitä tehdään, miksi näin tehdään, miksi juuri nämä lääkkeet jne. Hoitajatkin ovat tosi ysätvällisiä ja kivoja.

peesi muutoin , mutta yritän lasta yksin.. =)
Anteeks? En ole suomalainen ja en ymmärrä mitä tarkoittaa "peesi muutoin"? Mitä halusit sanoa? :x
 

Anteeks? En ole suomalainen ja en ymmärrä mitä tarkoittaa "peesi muutoin"? Mitä halusit sanoa? :x
[/quote]

niin sitä vain, että käyn samalla klinikalla ja samalla lääkärillä ja peesaan eli olen samaa mieltä että lääkäri ja hoitajat ovat oikein hyviä =)
ja te käytte hoidoissa yhdessä, mutta minä yksin...
mutta siis samassa paikassa ja samaa mieltä että hyvää kohtelua olen saanut.. =)
 
Käytiin Fertinovassa. Lääkäri oli Niklas Simberg. Hieno ja asiansa osaava lääkäri. Suosittelen lämpimästi. Tuloksia saatiin ekalla Pas:lla ja nyt on 8kk poika. Pari pakkas ukkoa jäi ja Siellä jatketaan hetken päästä. Aloittakaa ihmeessä hoidot, niihinkin menee oma aikansa. Onnea !
 
Olimme kaksi vuotta Helsingin Fertinovan asikkaina. Alku oli lupaava, mutta sitten jotain tapahtui. Lääkärit vaihtuivat lähes joka hoitokerta, vastaanotossa oleva nainen oli kerta kerran jälkeen tylympi ja asioiden hoitaminen puhelimessakin oli todella epäystävällistä (hoitajien kanssa). Kun olimme palaamassa toisen lapsen toiveissa sinne uudelleen keväällä 2014, huomasimme suurimman osan lääkäreistä vaihtuneen ja tämä ihana Niklaskin oli vaihtanut lääkäriasemaa. Vaikka meille luvattiin kaksi vuotta sitten, että hoidot jatkuvat siitä mihin jäimme, (ei uusia psykolgin vastaanottoka, alkukäyntejä ym), ei näin ollutkaan. Jouduimme käymään ensikäynnin uudelleen, jossa vain täytettiin paperit (180€) ja psykologillekin olisi täytynyt mennä, vaikka kerroimme voivamme oikein hyvin,emmekä kokeneet käyntiä tarpeelliseksi. Vastaanoton nainen ei edes tervehtinyt ja oli yhä kuin myrkyn niellyt ja hoitajakin vain tiuski. Vaihdoimme klinikkaa. Edes tämän kerrottua me puhelimessa, heitä ei kiinnostamut syyt, vaan pelkkä tyly ilmoitus, "aikanne on peruttu, hei hei."
Kun pyöritään näinkin herkkien ja intiimien asioiden äärellä, toivoisi hellävaraista ja huomaavaista käytöstä. Edelline. Hoitorupemamme, kunnes lapsemme saatiin alule, maksoi reilusti toistakymmentä tuhatta euroa. Tällä hinnalla luulisi saavan edes ystävällistä kohtelua. Emme suosittele Helsingin Fertinovaa! Mukavat tuntemamme lääkärit ovat siirtyneet Helsingin Dextraan.
 

Yhteistyössä