Hakutulokset

1. I

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Huomenta! Täällä maanantaina neuvola joten sen jälkeen laitan hakemuksen kelalle :) Aluksi aattelin,etten sitä ottais kun tyttö tulee niin pakkaus taas pojille suunnattu (mielestäni) mutta nyt kun Elvis kasvaa mahassa niin otan sen. Meillä vaan niin pitkät lapset ettei sillä haalarilla tee...
  2. I

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Huomenta piiitkästä aikaa! Eilen oli rakenneultra ja 3 tyttö nyt taitaakin olla POIKA Olin kyllä aika järkyttynyt mutta kivahan se on poikakin saada <3 Jokos nyt vois alkaa nauttia raskaudesta ja luottaa siihen että kaikki hyvin menee? Täällä työt ja tytöt vie kaiken ajan joten palailen...
  3. I

HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

Huomenta! Täällä meinaa kirjoittelu jäädä mutta työt ja tytöt vie kyllä kaikki mun aikana :/ JA vielä pitäis siivota ja ruokaakin laittaa |O Eilen töissä oli toinen kerta kun tuli monta kipeetä supistusta :O ja yritän istua ja hieroa mahaa,mikään ei auttanut.. Saa nähdä miten käy :/...
  4. I

Heippa! Tänään aamulla oli neuvola ja ei meinannut täti saada sydänääniä kuulumaan,hieman rupes jo ahdistamaan,niin haki ultra laitteen niin siellä se vauveli köllötteli,oli juuri nukkumassa mutta nopeesti virkosi :heart: mulla oli tytöt mukana niin isompi vaan toisteli,että onko tämä...
  5. I

Heippa! Sain nyt illalla sydän äänet kuuluviin <3 ei mulla nyt muuta :) Iao ja Sintti 13+5 <3
  6. I

Heippa! Täällä poksuu taas viikot <3 ja voi muuten päivittää tyttöoloa Mä luulen kanssa että tunnen jo pieniä hipaisuja ja tilasinkin nyt sen dopplerin,varmaan ensi viikolla tulee. Mä oon kanssa mukana jos jotain tapaamista tamperelaisten kanssa järkätään :) nyt töihin :wave: Iao+...
  7. I

HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

Mansikki82 voi ei!!! tsemppiä kovasti ja jaksamista!! Itsellä väsymys on niin uuvuttavaa ettei jaksa mitään,yöllä kun herää niin menee ainakin 2 tuntia että saa taas unen päästä kiinni ja sitten aamulla 6 ylös,ihan poikki! Maha on tullut esiin mutta vielä saan sen piilotettua eikä ketään...
  8. I

Huomenta! Eilen oli eika päivä loman jälkeen ja selkä oli niin jumissa illalla,että pahaa teki :kieh: Äiti maa Meillä eskariin lähtö edessä onneksi vasta ensi vuonna,ahdistaa jo pelkkä ajatuskin.. Ensari84 Kiva kun on lähipiirissä asiantuntijoita :) Mulla neuvolatätinä meen naapuri,joten...
  9. I

Huomenta kaikille! JA vettä tulee,taas :) no mulla alkaa tänään työt joten ei niin hirveesti haittaa ;) Asumisesta on ollut puhetta,meillä on omakotitalo ja suunnitteilla olisi tehdä takkahuoneesta meidän makkari.. sitten joskus :) Norpulle tsempit ultraan =) Univaikeudet alkaa...
  10. I

Huomenta! Mä rupesin illalla stressaamaan synntyksestä.. :headwall: Esikoisesta kesti vajaa 6 tuntia ja toisesta tunti ja siis meiltä ajaa sairaalaan melkeen tunnin :O Ja ekasta sain epiduraalin mikä oli hyvä juttu ja tokasta en tietenkään kerinnyt saamaan mitään ja oli..hmmm..aika kokemus...
  11. I

Huomenta! J+ jos nyt kuitenkin vaan jännität sitä tämänpäivästä ultraa niin paljon ,että tulee uniin. Eiköhän kaikki oo hyvin :) Mä aattelin nyt kanssa hommata sen dopplerin,mites riittääkö pelkkä perusrasva siihen äänten kuulumiseen? Tai sitten pyydän neuvolasta vähän sitä geeliä...
  12. I

L.O.V.E. Pääsenkö mukaan listalle? Eli 3.lapsi/7.2/ Tays Kiitos :D
  13. I

Huomenta! Tytöt herättivät taas niin aikaisin.. |O Tänään näyttäis tulevan aurinkoinen ilma,saa varmaan mennä rannalle pitkästä aikaa :) Mulla loppuu loma nyt sunnuntaina ja vähän jo ahdistaa,että miten jaksan :/ Nykyisin oon niin väsynyt että pahaa tekee. Mutta toivottavasti olotila jo...
  14. I

Hei vaan! Alusta asti ketjua seurannut uskaltautuu vihdoinkin mukaan. 3 lapsi tulossa ja laskettu aika ois 7.2 ja synntytyspaikkana Tays. Tämä raskaus oli vahinko,pillereitä söin ja lapsiluku piti olla täynnä mutta toisin kävi. Alkujärkytyksestä kun selvittiin niin ihana asia tämä...
  15. I

mun eilinen ilta!

tyttö heräs,palaan viimeistään huomenna kiitos kaikille ihanille palstalaisille!
  16. I

mun eilinen ilta!

mä mietein kans tota terkkaria kun mun likalla aivan ihana terkkari niin sille voisin mieluummin sanoa ja jos hän laittais ylös ja onhan mulla to. lääkäri mut jäljet varmaanki jo haihtunu siihen mennessä
  17. I

mun eilinen ilta!

juu,aivan niin kuin sinä sanot.Etkö nyt voisi lähteä tästä ketjusta pois ja eikös siellä koulussa lopu jo tunnitkin niin pääsee pikkulapset pihalle! mut hyvää elämän jatkoa sulle,en enää tuhlaa aikaani sinuun. :headwall:
  18. I

mun eilinen ilta!

sitä siis tarkotin et jätkä kuvittelee et se jättää mut,hankala selittää mitä tarkoitan mut olkoon.. Lähinnä siks aattelin ootella et se tulee,et jos se ois jo rauhottunu ja puhuttais asia pois ja sit päätetään jatkosta ja sit toiseks mulla ei siis ole autoa,auton saisin vasta kun hän tulee...
  19. I

mun eilinen ilta!

juu,oli kyllä selvin päin kun nyt on viikko ja ei onneksi kyllä ihmeempiä juo muutenkaan!
  20. I

mun eilinen ilta!

voi helvetti!! oot kyl just tuollanen idiootti! Mä kyllä uskon ettei yksikään normaali nainen ala suhteeseen miehen kanssa jos heti ekana iltana saa päihinsä.. Kyllä nää kuule tapahtuu yleensä vasta myöhemmin mut mee sä sen täydellisen elämäs pariin ja lakkaa kommentoimasta asioita joista et...

Yhteistyössä