Pahoittelut ensin kaikille keskenmenon kokeneille, jaksamista!
cannes: tervetuloa ja upeaa, että näissä merkeissä
Ultrakuulumisista onnea kaikille! Minulla vielä tänään tasan viikko kärvisteltävää (12+0 ultra).
Täällä ollaan oltu monta viikkoa niin lomalla. Olen lueskellut viestejänne säännöllisesti, mutta oikeastaan muuten en koneella ole käynytkään. Kotihoito päättyi eilen, pieninkin poikaseni totuttelee nyt päiväkotiin (1v. 7kk), keskimmäinen viskariin (5v.) ja esikoinen aloitti eskarin (6v.) eilen, joten kauhean paljon tapahtuu...oma vointi on väsy muutenkin ja nyt suorastaan rasittunut kaikesta järkkäilystä ja sumplimisesta. Oma työ alkaa vasta viikon päästä, mutta lapsia joutuu kuskailemaan sinne, tänne koko ensi viikon. Huoh. Näin se pari vuotta kotona livahti, äärettömän nopeaan
No, jos hyvin käy, niin pienin poikaseni on "oravanpyörässä" vain 5 kuukautta ja saapi taas jäädä kotihoitoon.
Tyttöolo/poikaolosta en osaa enkä uskalla sanoa mitään. Olen joka toinen hetki aivan varma, että sikiö on ylipäätään lakannut olemasta ja taas mennnään viikon päästä kaavintaan. Toisena hetkenä taas yritän miettiä positiivisesti, että vatsa on kuin pallo, rinnat kasvaneet valtavasti, väsyttää, närästää jne. Olis vaan se ultra nyt nopeaan. Onneksi on ennen kuin aloitan työt. Samoin sokerirasituskoe on viikon päästä perjantaina.
Himoista sen verran, että ehkä hillosipulit ja sorbetti. Ja närästys on megalomaanista, jos erehdyn syömään (ja joskus erehdyn
ipopcorn: ) jotain rasvaista ja vehnäistä: lettuja, munkkeja, pannukakkua jne. Painoakin on tullut 3,5 kg, mutta joka raskaudessa on tullut ennen 12 viikkoa ja sit se on vähän himmaantunut. Saa nähdä. Alkupainoakin oli riittävästi...
Asumismuoto on meillä omakotitalo pk-seudulla. Se oli iso, kun ostimme sen viisi vuotta sitten, mutta pieneksihän se jää, jos tämä neljäs meille vielä suodaan. Mutta pakko mahtua. Ainakaan täältä emme voi suurempaa ostaa, koska maksavat monta sataa tuhatta. Sit pitää miettiä muualle lähtöä. Mutta kyllä me mahdutaan
Sit pitääkin mennä laittamaan vaatteita oravanpyörää varten valmiiksi..grrr. Kolme lasta eri puolilla päiväkotia, jokaiselle ulkovaatteet, sisävaatteet, vaihtovaatteet, sadevaatteet...Tästä osuudesta äitinä en tykkää sit yhtään. Oi yläkerta, anna meille lottovoitto!
Mamiksi monelle 11+0 poks poks!