Hakutulokset

1. I

mun eilinen ilta!

no niin,oot kyllä oikeessa ja kyllä mä tuon tiedän mutta se vaan tuntuu niin ylivoimaiselta.. mut ehkä mä otan itteeni niskasta kiinni ja lähden kunhan tyttö herää,kyllä mun pitää aatella tytön parasta. Tuntuu niin kauheelta et se pelästy sitä eilistä tosi paljon,raukkaparka :'( :'(
  2. I

mun eilinen ilta!

no niimpä!! aivan tuntemattoman ihmisen päivän piristi =)
  3. I

mun eilinen ilta!

auto on kyllä käytössä mutta työmatkat mies kulkee sille!! et auton saisin vasta kun hän tulee ja tuskimpa sitä mulle antais :/
  4. I

mun eilinen ilta!

juu,kuule tuskimpa yksikään naisista on mennyt yhteen väkivaltasen miehen kanssa,eiköhän ne oo vasta vähitellen muuttunut..ei toikaan aluks oo ollu tollanen,en kai muuten ois lasta hänen kanssa tehnyt???? :headwall:
  5. I

mun eilinen ilta!

voi että!!! :'( ihana viesti
  6. I

mun eilinen ilta!

oltiin koko aamu mun kaverilla mut en sit pystyny sanoo,sinne mä menisin jos jotain tulis,eilenki illal meinasin soittaa mut kello jo niin paljon etten viittinyt kun heillä kuitenkin pieniä lapsia jne.. ja silleen ois hankala mennä sinne koska en oo oikeen mitään sille kertonu :| lähimmät...
  7. I

mun eilinen ilta!

pirkanmaalta,en nyt viitti tarkemmin laittaa jos joku vaikka tunnistais mut :ashamed:
  8. I

mun eilinen ilta!

niin kai sitä täytyis mut jotenkin tuntuu niin kauheelta,olispa joku täällä viemässä meitä sinne tai siis silleen henkisesti auttamassa jos ymmärsitte! :'( Ja jos oikeen hyvä tuuri käy ni se ei tulis lainkaan kotiin mut tuskimpa.. :/
  9. I

mun eilinen ilta!

juu ja kaikkein paras on ku asutaan täällä tuppukylässä niin täältä loppuu päivystys viikonlopun ajaksi kello 16.00 ja viereisessä kaupungissa on mutta sinne matkaa yli 50km mut silleen tietty teen et jos täs nyt jotain hämminkii tapahtuu ennen ku se menee kiinni ni sit painutaan likan kans...
  10. I

mun eilinen ilta!

eipä ole paljoa turvakoteja täällä,lähin on yli 100km päässä |O
  11. I

mun eilinen ilta!

no niimpä,täytyy ny kattoo ko mies tulee 2 kotiin (siis jos tulee) et mitä sanottavaa hänellä on,ainakin sormuksen hän heitti jo illalla menee :/
  12. I

mun eilinen ilta!

Mies sai taas riidan päätteksi(jatkeeksi) kauheen kohtauksen ja kävi muhun kiinni ja tää oli jo toinen kerta ku se tekee näin meidän likan edessä.Likka tietenki pelästy tosi paljon ja mä ite kans.. En saanu unta koko yönä! Aamulla ku heräsin ni on molemmat käsivarret ihan verisillä mustelmilla...

Yhteistyössä