mun eilinen ilta!

iao
Mies sai taas riidan päätteksi(jatkeeksi) kauheen kohtauksen ja kävi muhun kiinni ja tää oli jo toinen kerta ku se tekee näin meidän likan edessä.Likka tietenki pelästy tosi paljon ja mä ite kans.. En saanu unta koko yönä!
Aamulla ku heräsin ni on molemmat käsivarret ihan verisillä mustelmilla ja tosi arat ja myös yläselkä ja kaula hieman ruhjeilla!

Olisimme tytön kanssa lähteneet jo illalla kämpästä pois, mutta kello jo niin paljon etten viittiny soittaa kellekään ja eipä oikeestaan ois ollu ees ketään kelle menis.

No illalla mies ei sit enään puhunut mitään ja mä laitoin tytön nukkumaan ja menin itekin sänkyyn,aamulla mies lähti töihin ja on nyt laittanut sellaisia viestejä että hän jättää minut ja vituttaa niin suunnattomasti eiköhän se oo minä ketä jätän hänet?!?

ahdistaa tosi paljon ja viime yö meni itkiessä ja en mä itteni takii itkeny vaan tytön ku on joutunut näkeen näitä ja vaikka ei vielä ymmärrä niin tajuu kuitenkin sen että nyt tapahtuu jotain pahaa ja äitille! :'(

enkä ees tiiä minkä takii tätä tänne kirjoitan kunhan puran mieltäni

:hug: Mullaki exä oli kimpussa vähän väliä, meidän tyttö oli onneks sen verran pieni että vaikka muutaman kerran näkiki niin tuskin ymmärsi mistä kyse. Hakkasi siis ihan raivona minua, potki ja paisko pitkin seiniä. Alussa pistin vastaan mut jossain vaiheessa lopetin senki ja olin vain. Enkä välittäny.

Parempi kuitenki että lähet menemään vaikka se vaikealta tuntuiski. Enpä usko että pahoinpitelyt loppuu. Mullaki exä tulossa vieläki päälle vähän väliä...

iao
juu ja kaikkein paras on ku asutaan täällä tuppukylässä niin täältä loppuu päivystys viikonlopun ajaksi kello 16.00 ja viereisessä kaupungissa on mutta sinne matkaa yli 50km
mut silleen tietty teen et jos täs nyt jotain hämminkii tapahtuu ennen ku se menee kiinni ni sit painutaan likan kans sinne terveyskeskukseen ja pakkohan niitte on siellä auttaa

iao
niin kai sitä täytyis mut jotenkin tuntuu niin kauheelta,olispa joku täällä viemässä meitä sinne tai siis silleen henkisesti auttamassa jos ymmärsitte! :'( Ja jos oikeen hyvä tuuri käy ni se ei tulis lainkaan kotiin mut tuskimpa.. :/

huolestunut
saiskohan sieltä terveyskeskuksesta apua ja tukea? asuuko ketään ystävää lähellä? tai tunnetko naapuruston äitejä tai muita? jos sulla on joku johon edes vähän luotat ni voisit pyytää mukaan?

mä en uskaltais jäädä viikonlopuks kotiin odottelemaan. voisitko matkustaa viikonlopuksi jollekki sukulaiselle?

vieras
Mies jättää sinut, hyvä. Ehkä pelkää itsekin väkivaltaista käytöstään ja siksi sinun suojelemiseksi jättää. Älä auo päätäsi miehen lähdöstä. Ihan sama että kumpi on "jättäjä".

Hae itsellesi kekusteluapua ja kun olette olleet riittävän kauan erossa toisistanne, niin ehkä olet viisaampi selvittämään eronne syitä myös (ex) miehesi kanssa. Rauha teille molemmille. Sinä selviät kyllä.

Onko sulla auto käytössä? Jos on niin suosittelisin kyllä vaikka ajamaan tuon 100km sinen turvakotiin. Ja nyt kipin kapin pois sieltä, ei mitään järkeä jäädä odottelemaan väkivaltaista miestä kotiin... :hug:

iao
oltiin koko aamu mun kaverilla mut en sit pystyny sanoo,sinne mä menisin jos jotain tulis,eilenki illal meinasin soittaa mut kello jo niin paljon etten viittinyt kun heillä kuitenkin pieniä lapsia jne.. ja silleen ois hankala mennä sinne koska en oo oikeen mitään sille kertonu :| lähimmät sukulaiset (isä) asuu 2,5tunnin ajo matkan päässä et eipä taida onnistua. Mun sisko kyl ottais meet sinne mut sinnekin matkaa yli 3tuntii,ni vähän hankalaa ton neidin kaa + kaikki kamat :/

vitsit,ku osaiskin tehä niin kuin kuuluu

iao
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja iao:
pirkanmaalta,en nyt viitti tarkemmin laittaa jos joku vaikka tunnistais mut :ashamed:
Aattelin että jos olisit ollu jostain läheltä niin olisin hakenu sinut ja majottanu tänne omaan kämppään. Tai tullu sinne kyläileen... :D :hug:
voi että!!! :'( ihana viesti

iao
Alkuperäinen kirjoittaja ythggtyj:
Muuhun lopputulokseen ei voi tulla kun seuraa elävää elämää ja juttuja tällä palstalla.
juu,kuule tuskimpa yksikään naisista on mennyt yhteen väkivaltasen miehen kanssa,eiköhän ne oo vasta vähitellen muuttunut..ei toikaan aluks oo ollu tollanen,en kai muuten ois lasta hänen kanssa tehnyt???? :headwall:

iao
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Onko sulla auto käytössä? Jos on niin suosittelisin kyllä vaikka ajamaan tuon 100km sinen turvakotiin. Ja nyt kipin kapin pois sieltä, ei mitään järkeä jäädä odottelemaan väkivaltaista miestä kotiin... :hug:
auto on kyllä käytössä mutta työmatkat mies kulkee sille!! et auton saisin vasta kun hän tulee ja tuskimpa sitä mulle antais :/

vakkari
pirkanmaalta,en nyt viitti tarkemmin laittaa jos joku vaikka tunnistais mut :ashamed:
Aattelin että jos olisit ollu jostain läheltä niin olisin hakenu sinut ja majottanu tänne omaan kämppään. Tai tullu sinne kyläileen... :D :hug:
Tästä sen huomaa, että hyytiksellä on oikeesti sydän kohdallaan!

iao
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Tästä sen huomaa, että hyytiksellä on oikeesti sydän kohdallaan!
no niimpä!! aivan tuntemattoman ihmisen päivän piristi =)

Yhteistyössä