mun eilinen ilta!

Alkuperäinen kirjoittaja yyuhgtry:
Nyt sinä syyllistyt henkiseen väkivaltaan nimittelemällä toista ihmistä. Lieneekö siinä syy miehesi väkivaltaiseen käytökseen? Itsehän sanoit hänen muuttuneen väkivaltaiseksi vasta yhdessäolonne aikana.
Mikä sua vaivaa? Oma elämä kuraa ja pitää kostaa palstalla? Anna olla.

pirandella
ootko varma ettei miehes oo väkivaltainen kun tulee kotiin???
kannattaako sitä jäädä odottelemaan? jos vaikka saisit edes jonkun sinne kaverikses, olisi vähän tukea ja turvaa...

Mulla oli joskus hyvinkin vastaava tilanne. Exä keksi välillä heitellä pitkin seiniä, joskus löi ja joskus piti vaan kiinni niin lujaa et oli käsivarret mustelimilla. Muuten oli tosi ihana jne, mut silloin kun menetti hermonsa niin sai kyllä pelätä.
Syy oli aina minun (exän mielestä). Ei hän muuten löisi...
Oli joskus lapsikin näkemässä, mutta onneks hän oli niin pieni ettei muista.

No, sain kerättyä voimia suhteesta lähtemiseen, vaikka se tuntui TODELLA vaikealta.
Nyt on sentään exä aikuistunut ja osaa käyttäytyä :D Mut en kyllä kadu hetkeäkään sitä, että lähdin.

Paljon, paljon tsemppiä sulle! Nyt hoidat asiat kuntoon, ettet saa katua myöhemmin. Ja lapsenkin takia kannattaa NYT lähteä, ei illalla, eikä huomenna.

WTF
olisko toi turvakoti sellanen paikka johon voi tuollaisissa tapauksissa mennä 24h?

naiset on jostain kumman syystä niin "tyhmiä" etteivät lähde vaikka mies on väkivaltainen, keksii aina selityksiä, miksei voi lähteä, itsekkin näin tehnyt. mutta ei väkivaktaa tarvi sietää ei se edes kuulu parisuhteeseen. pakkaa kamanne ja menkää sinne turvakotiin, ellei muuta paikkaa ole!

tosi kurjaa, että sinulle tapahtuu tuollaista :hug:

vieras
Jos sua vaivaa se, että miehesi jättää sinut, niin teeppä niin, että lähdet kotoa ennen kuin miehesi tulee kotiin.. Jos hän kyselee perään, sanot, että olet jättänyt hänet.. Ja käyt näyttämässä niitä mustelmia lääkärille tai terkkarille, että on sitten todisteita, jos mies jatkossa jotain yrittää..

rtyyhrth
Ihan vain mielenkiinnosta haluan tietää mikä väkivaltaisissa miehissä naisia kiinnostaa. Tämä on empiiristen havaintojeni mukaan totta. Ihan vain asiasta oli tarkoitus keskustella, mut täällä lähdettiin kuitenkin solvaamaan minua. Ehkäpä sekin kertoo jostain...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Nyt sinä syyllistyt henkiseen väkivaltaan nimittelemällä toista ihmistä. Lieneekö siinä syy miehesi väkivaltaiseen käytökseen? Itsehän sanoit hänen muuttuneen väkivaltaiseksi vasta yhdessäolonne aikana.

tyttitiina
Alkuperäinen kirjoittaja rtyyhrth:
Ihan vain mielenkiinnosta haluan tietää mikä väkivaltaisissa miehissä naisia kiinnostaa. Tämä on empiiristen havaintojeni mukaan totta. Ihan vain asiasta oli tarkoitus keskustella, mut täällä lähdettiin kuitenkin solvaamaan minua. Ehkäpä sekin kertoo jostain...

Montakos havaintoa sulla sitten on??

Mä luulen, että yleensä siinä käy niin että alussa kaikki on hyvin, on ns. kuherruskuukausi. Ei näy merkkejä minkäänlaisesta väkivallasta. Sitten ajan kuluessa kun tulee kunnolla arkikin vastaan, stressit ja muut niin voi alkaa nostaa päätään se väkivalta puolisossa. Ja siitä se sitten lähtee...

eräällä ystävälläni meni 18 vuotta että pääsi irti narsistisesta miehestä. kuvittele, 18 vuotta!! Mies niin hakkasi, solvasi, syytti pettämisestä, keksi perättömiä puheluita, tarkkaili kotiintuloaikoja, sitoi sänkyyn ja muuta "mukavaa". Kaikki muut kehui miestä, miten on hyvä isä ja mies kun antoi vaimon opiskella. Kukaan ei vain tiennyt, että otti kellosta aikaa koska vaimon pitäisi olla koulusta kotona. Jos vähänkin viipyi haisteli pikkuhousut. ystäväni sanoi, että hän ihan tosissaan mietti, että hän vain kuvittelee kaiken, mies on ihana ja hänessä vika kun kukaan muu ei huomannut miehessä mitään vikaa. ystävälleni se suhde oli normaali, joten ei osannut lähteä pois ennenkuin terapiassa luki lehtikirjoituksen asiasta... Silloin vasta kunnolla asiat hänelle valkeni, 18 vuoden jälkeen.

Että siinä sulle juttua!!

Onhan näitä toki jotka kiinnostuvat väkivaltaisista miehistä, mutta jos heitä muutama on niin älä kaikkia laske samaan kastiin.

ei ole tullut mieleen,että ihmiset muuttuvat? ei siihen puolisoa tarvita muuttumiseen.

itselläni oli kanssa aikoinaan väkivaltainen mies joka SELVINPÄIN nakkeli mua seinille,hakkasi päätä lattiaan/seinään,veteli turpiin jne. ja OLIN RASKAANA.

selitys oli,kun häntä vitutti. ja minä kehtasin naisena sanoa hälle vastaan. ja auta armias jos puolustin itseäni vaikka lyömällä takasin, niin sitten äijä haki kättä pidempää.

jos ei veljensä olis tullut väliin,kun exä leipäveitsen kanssa kävi päälle, niin olisin vainaa. ja esikoinen, silloin 7-8kk vanha, katsoi vierestä!

se ei ole helppoa olla väkivaltaisessa suhteessa, mutta helppoa ei ole pois lähtökään. aina saa pelätä milloin se hullu hyökkää nurkan takaa.

älä tule aukomaan päätäsi perheväkivallasta, jos et siitä mitään tiedä!

wwgfgery
On tullut harrastettua erilaisia kamppailulajeja vuosien mittaan. On vaan pistänyt silmään et ne harvat naiset jotka niissä piireissä ovat liikkuneet ja hommanneet sieltä poikaystävän, tai muuten vain antavat pesää, kiinnostuvat aina niistä väkivaltaisimmista tyypeistä. Kaikin puolin fiksuja naisia, ei mitään mielenterveyspotilaita. Voisitko selventää mistä tämä ilmiö mielestäsi saattaa johtua?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:

Mä luulen, että yleensä siinä käy niin että alussa kaikki on hyvin, on ns. kuherruskuukausi. Ei näy merkkejä minkäänlaisesta väkivallasta. Sitten ajan kuluessa kun tulee kunnolla arkikin vastaan, stressit ja muut niin voi alkaa nostaa päätään se väkivalta puolisossa. Ja siitä se sitten lähtee...

eräällä ystävälläni meni 18 vuotta että pääsi irti narsistisesta miehestä. kuvittele, 18 vuotta!! Mies niin hakkasi, solvasi, syytti pettämisestä, keksi perättömiä puheluita, tarkkaili kotiintuloaikoja, sitoi sänkyyn ja muuta "mukavaa". Kaikki muut kehui miestä, miten on hyvä isä ja mies kun antoi vaimon opiskella. Kukaan ei vain tiennyt, että otti kellosta aikaa koska vaimon pitäisi olla koulusta kotona. Jos vähänkin viipyi haisteli pikkuhousut. ystäväni sanoi, että hän ihan tosissaan mietti, että hän vain kuvittelee kaiken, mies on ihana ja hänessä vika kun kukaan muu ei huomannut miehessä mitään vikaa. ystävälleni se suhde oli normaali, joten ei osannut lähteä pois ennenkuin terapiassa luki lehtikirjoituksen asiasta... Silloin vasta kunnolla asiat hänelle valkeni, 18 vuoden jälkeen.

Onhan näitä toki jotka kiinnostuvat väkivaltaisista miehistä, mutta jos heitä muutama on niin älä kaikkia laske samaan kastiin.

hrthty

[/quote]

älä tule aukomaan päätäsi perheväkivallasta, jos et siitä mitään tiedä![/quote]

ovat kaikki toisenkäden juttuja. Lapsuudessani en ole kokenut perheväkivaltaa, enkä perheellisenä ihmisenä, ole koskaan ollut väkivaltainen. Henkinen ja fyysinen väkivalta etoo minua.

Ihmetyttää vain jos viattomiin kyselyihin tulee henkilöönkäyvää solvausta, ei osata keskustella arasta asiasta pelkkänä asiana.

älä tule aukomaan päätäsi perheväkivallasta, jos et siitä mitään tiedä![/quote]

ovat kaikki toisenkäden juttuja. Lapsuudessani en ole kokenut perheväkivaltaa, enkä perheellisenä ihmisenä, ole koskaan ollut väkivaltainen. Henkinen ja fyysinen väkivalta etoo minua.

Ihmetyttää vain jos viattomiin kyselyihin tulee henkilöönkäyvää solvausta, ei osata keskustella arasta asiasta pelkkänä asiana.[/quote]

tässä olen kanssasi samaa mieltä. samaa mieltä olen myös siitä,että tämä on niin arka asia.

tyttitiina
Alkuperäinen kirjoittaja wwgfgery:
On tullut harrastettua erilaisia kamppailulajeja vuosien mittaan. On vaan pistänyt silmään et ne harvat naiset jotka niissä piireissä ovat liikkuneet ja hommanneet sieltä poikaystävän, tai muuten vain antavat pesää, kiinnostuvat aina niistä väkivaltaisimmista tyypeistä. Kaikin puolin fiksuja naisia, ei mitään mielenterveyspotilaita. Voisitko selventää mistä tämä ilmiö mielestäsi saattaa johtua?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:

Eli ne harvat naiset jotka harrastavat kamppailulajeja ja jakavat pesää, kiinnostuvat väkivaltaisista miehistä... Okei! Edelleenkään älä vedä kaikkia väkivaltaa kokeneita naisia mukaan!

Tuota sinun ilmiötäs en osaa enkä edes halua selittää, avaa oma ketju sille, jospa joku osaisi kertoa sinulle mitä haluat kuulla!

Yhteistyössä