Alkuperäinen kirjoittaja rtyyhrth:
Ihan vain mielenkiinnosta haluan tietää mikä väkivaltaisissa miehissä naisia kiinnostaa. Tämä on empiiristen havaintojeni mukaan totta. Ihan vain asiasta oli tarkoitus keskustella, mut täällä lähdettiin kuitenkin solvaamaan minua. Ehkäpä sekin kertoo jostain...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Alkuperäinen kirjoittaja yyuhgtry:
Nyt sinä syyllistyt henkiseen väkivaltaan nimittelemällä toista ihmistä. Lieneekö siinä syy miehesi väkivaltaiseen käytökseen? Itsehän sanoit hänen muuttuneen väkivaltaiseksi vasta yhdessäolonne aikana.
Mikä sua vaivaa? Oma elämä kuraa ja pitää kostaa palstalla? Anna olla.
Montakos havaintoa sulla sitten on??
Mä luulen, että yleensä siinä käy niin että alussa kaikki on hyvin, on ns. kuherruskuukausi. Ei näy merkkejä minkäänlaisesta väkivallasta. Sitten ajan kuluessa kun tulee kunnolla arkikin vastaan, stressit ja muut niin voi alkaa nostaa päätään se väkivalta puolisossa. Ja siitä se sitten lähtee...
eräällä ystävälläni meni 18 vuotta että pääsi irti narsistisesta miehestä. kuvittele, 18 vuotta!! Mies niin hakkasi, solvasi, syytti pettämisestä, keksi perättömiä puheluita, tarkkaili kotiintuloaikoja, sitoi sänkyyn ja muuta "mukavaa". Kaikki muut kehui miestä, miten on hyvä isä ja mies kun antoi vaimon opiskella. Kukaan ei vain tiennyt, että otti kellosta aikaa koska vaimon pitäisi olla koulusta kotona. Jos vähänkin viipyi haisteli pikkuhousut. ystäväni sanoi, että hän ihan tosissaan mietti, että hän vain kuvittelee kaiken, mies on ihana ja hänessä vika kun kukaan muu ei huomannut miehessä mitään vikaa. ystävälleni se suhde oli normaali, joten ei osannut lähteä pois ennenkuin terapiassa luki lehtikirjoituksen asiasta... Silloin vasta kunnolla asiat hänelle valkeni, 18 vuoden jälkeen.
Että siinä sulle juttua!!
Onhan näitä toki jotka kiinnostuvat väkivaltaisista miehistä, mutta jos heitä muutama on niin älä kaikkia laske samaan kastiin.