mun eilinen ilta!

Jos sulla vaan on auto käytössä, niin kyllä se 2,5h kannattaa vaan ajamaan ennemmin kun jäädä katsomaan kuinka käy kun mies tulee kotiin. Ettehän te nyt ensi hätään tarvii matkaan muuta mukaan kun vaatteita+hygieniajutut ja tytölle jokusen lelun. Älä oikeasti jää odottamaan miestä, vaan lähtekää ihmeessä pois!!

vieras
Soita turvakotiin, ja kysy saatko tulla taksilla (mä jostain kuullut että sais tulla, ja joku taho turvakoti/kela maksaa matkat? oonko väärässä?) kannattaa kuitenkin soittaa

vieras
Kyllä sinä tiedät, mitä sinun pitää tehdä. Et voi jäädä odottamaan, milloin tulee sellainen lyönti, että henki on pois ja lapsi jää ilman äitiä ja (isääkin, joka joutuu vankilaan)
Oliko miehesi selvinpäin?
Itse olen kokenut lapsuudessani perheväkivaltaa niin paljon, että jälkensä jättää loppuiäkseen.

vakkari
Alkuperäinen kirjoittaja iao:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
pirkanmaalta,en nyt viitti tarkemmin laittaa jos joku vaikka tunnistais mut :ashamed:
Aattelin että jos olisit ollu jostain läheltä niin olisin hakenu sinut ja majottanu tänne omaan kämppään. Tai tullu sinne kyläileen... :D :hug:
voi että!!! :'( ihana viesti
Tästä sen huomaa, että hyytiksellä on oikeesti sydän kohdallaan!
no niimpä!! aivan tuntemattoman ihmisen päivän piristi =)
Minäkin oisin sinut voinut hakea, mutta asun melkeen yhtä kaukana kuin hyytis..
Tsemppiä ja jaksamista sulle! Onko sulla lähellä ketään, joka voisi tiukan paikan tullen tulla apuun? Tai jos tilanne menee pahaksi, niin soitat suoraan poliisille! Itse olen kerran joutunut poliisin soittamaan, vaikka pelotti ihan hulluna, mutta ilman sitä olisi lopputuloksena ollut todella rumaa jälkeä..

ttggtthgh
Vastauksestasi voi tehdä sellaisen päätelmän, että naiset ja avioliitto tekevät miehestä väkivaltaisen. Luonteen saa syntyessään ja sinkkumies on yhtä väkivaltainen kuin naimissa oleva. Tanskalainen kaksinkertainen poliisintappajakin sai suomalaisen vaimon, joka teki sille vielä kaiken lisäksi lapsenkin. Äly hoi älä jätä!! Eli mikä väkivaltaisessa miehessä kiinnostaa naista?

Alkuperäinen kirjoittaja ythggtyj:
Muuhun lopputulokseen ei voi tulla kun seuraa elävää elämää ja juttuja tällä palstalla.
juu,kuule tuskimpa yksikään naisista on mennyt yhteen väkivaltasen miehen kanssa,eiköhän ne oo vasta vähitellen muuttunut..ei toikaan aluks oo ollu tollanen,en kai muuten ois lasta hänen kanssa tehnyt???? :headwall:

iao
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Jos sulla vaan on auto käytössä, niin kyllä se 2,5h kannattaa vaan ajamaan ennemmin kun jäädä katsomaan kuinka käy kun mies tulee kotiin. Ettehän te nyt ensi hätään tarvii matkaan muuta mukaan kun vaatteita+hygieniajutut ja tytölle jokusen lelun. Älä oikeasti jää odottamaan miestä, vaan lähtekää ihmeessä pois!!
no niin,oot kyllä oikeessa ja kyllä mä tuon tiedän mutta se vaan tuntuu niin ylivoimaiselta..
mut ehkä mä otan itteeni niskasta kiinni ja lähden kunhan tyttö herää,kyllä mun pitää aatella tytön parasta.

Tuntuu niin kauheelta et se pelästy sitä eilistä tosi paljon,raukkaparka :'( :'(

vinkki
Mä itse elän väkivaltaisessa suhteessa, jota ei helpolla lopeteta. Mun ois se vuosia sitten pitäny lopettaa, kun tilanne oli kevyempi, mutta kun tarpeeksi tappellaan, niin kyllä sitä omissakin nyrkeissä poweria alkaa olla.
Mene lääkärille mustelmien kanssa ja mieti todella, haluatko alistaa itsesi väkivallalle ja haluatko että väkivallan tekijä saa vaan olla? Ja käytätkö itse väkivaltaa ja sen takia et uskalla tehdä ilmoitusta. Se menee niin, että jos te siellä tappelette ja sossu saa muutakautta siitä ilmoituksen ja et itse ole hakenut apua, lastensuojelu puuttuu ei niin myönteisessä mielessä. Jos taas haet apua varhain ja teet töitä lopettaaksesi tilanteen oikeasti saat kaiken tuen ja avun.

Kun väkivaltaan puuttuu joku vähän, tilanne voi olla ok vuosia, mutta jos asiaa ei oikeasti käsitellä kokonaan ja oikein, se voi puheta uudestaa ja uudestaan.

Selviät varmasti, monet muutkin on selvinny ja sinun ei tarvitse paskaakaan kantaa huolta siitä, miten miehen käy, jos teet ilmoituksen. Vähän ehkä sakkoa ja voi syntyä este sellasiin töihin, missä katotaan rekisteriin. Mutta ei ole sun ongelma.
Vielä kerran, älä pitkitä vaan toimi heti, edes sitä ekaa kertaa ei olisi saanut tapahtua. Se on niin helpompaa nyt kuin sitten vuosien päästä.

iao
Alkuperäinen kirjoittaja ttggtthgh:
Vastauksestasi voi tehdä sellaisen päätelmän, että naiset ja avioliitto tekevät miehestä väkivaltaisen. Luonteen saa syntyessään ja sinkkumies on yhtä väkivaltainen kuin naimissa oleva. Tanskalainen kaksinkertainen poliisintappajakin sai suomalaisen vaimon, joka teki sille vielä kaiken lisäksi lapsenkin. Äly hoi älä jätä!! Eli mikä väkivaltaisessa miehessä kiinnostaa naista?

Muuhun lopputulokseen ei voi tulla kun seuraa elävää elämää ja juttuja tällä palstalla.
juu,kuule tuskimpa yksikään naisista on mennyt yhteen väkivaltasen miehen kanssa,eiköhän ne oo vasta vähitellen muuttunut..ei toikaan aluks oo ollu tollanen,en kai muuten ois lasta hänen kanssa tehnyt???? :headwall:
voi helvetti!!
oot kyl just tuollanen idiootti!
Mä kyllä uskon ettei yksikään normaali nainen ala suhteeseen miehen kanssa jos heti ekana iltana saa päihinsä.. Kyllä nää kuule tapahtuu yleensä vasta myöhemmin mut mee sä sen täydellisen elämäs pariin ja lakkaa kommentoimasta asioita joista et selvästikään tajua mitään! |O |O |O |O |O

kauhistus
Tää nyt on rankka kommentti, mutta kun näitä lukee niin en voi kai ikinä ymmärtää että miten tuollasten hirviömiesten kans on yleesä kukaan voinut päätyä kimppaan ja varsinkin tehdä lapsia.
Mut tietysti nyt voimia irtipääsyyn ja uuteen elämään, toivottavasti teille löytyy paikka ja apua!!

Vieras1

Minä en kyl jäis odottelee vaan lähtisin millä vaan voisin, soittaisin jollekin vaikka hakemaan tai jotain. Voisithan sit jättää miehelle lapun että soittaa tms. jos on jotain sanottavaa, kunhan on miettinyt tekemisiään..
Ja muista, se ei oo sinun vikas et mies käy kiinni, eikä siinä oo mitään hävettävää sulla, miehelläs enemmänkin! Yritä hankkii apua, ennen kuin on liian myöhästä..täälläki yks huolissaan.

No ihan varmasti pelästy!! Kyllä tuon ikäiset jo jotain ymmärtää kuitenkin. Meidän 1,5v menee aina ihan paniikkiin, jos minä itken, kun siis itken jos tv:ssa tapahtuu jotain liikuttavaa tms (oon aika herkkä...). Joten kyllä ne vaan paljon ymmärtää... Koita jaksaa!! Tsemppiä ihan mahdottomasti. En osaa edes kuvitella sun fiiliksiä... :hug:

vieras

voi helvetti!!
Mä kyllä uskon ettei yksikään normaali nainen ala suhteeseen miehen kanssa jos heti ekana iltana saa päihinsä.. Kyllä nää kuule tapahtuu yleensä vasta myöhemmin mut mee sä sen täydellisen elämäs pariin ja lakkaa kommentoimasta asioita joista et selvästikään tajua mitään! |O |O |O |O |O
Älä välitä ap näistä.. Näitä tulee melkeen joka ketjuun aukomaan päätänsä.. Tollaset ei tiedä näistä asioista mitään..

äiskä

Kun väkivaltaan puuttuu joku vähän, tilanne voi olla ok vuosia, mutta jos asiaa ei oikeasti käsitellä kokonaan ja oikein, se voi puheta uudestaa ja uudestaan.

tuo on totta.meillä poliisi kerran vei miehen putkaan ja nyt vuosi ollut rauhallista.voimia sinulle iao !!

äiskä

tuo on totta.meillä poliisi kerran vei miehen putkaan ja nyt vuosi ollut rauhallista.voimia sinulle iao !!

iao
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sinä tiedät, mitä sinun pitää tehdä. Et voi jäädä odottamaan, milloin tulee sellainen lyönti, että henki on pois ja lapsi jää ilman äitiä ja (isääkin, joka joutuu vankilaan)
Oliko miehesi selvinpäin?
Itse olen kokenut lapsuudessani perheväkivaltaa niin paljon, että jälkensä jättää loppuiäkseen.
juu,oli kyllä selvin päin kun nyt on viikko ja ei onneksi kyllä ihmeempiä juo muutenkaan!

PIRANDELLA
tosi pelottava tilanne! Lapsen parasta ajatellen osaat varmaan kyllä toimia oikein ja tehdä oikeet päätökset eli häipätä muualle! Jos jäät niin todennäkösesti turpaan tulee uudestaan.
eikä sillä tosiaan oo väliä vaikka väittäiskin että se jätti sut. pääasia että ite tiiät totuuden, ja tuleehan se muillekin julki jos näkevät millasia mustelmia se sulle teki!

voimia nyt ja pärjäile!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:
Tää nyt on rankka kommentti, mutta kun näitä lukee niin en voi kai ikinä ymmärtää että miten tuollasten hirviömiesten kans on yleesä kukaan voinut päätyä kimppaan ja varsinkin tehdä lapsia.
Mut tietysti nyt voimia irtipääsyyn ja uuteen elämään, toivottavasti teille löytyy paikka ja apua!!
Elämäntilanteet muuttuvat, ihmiset muuttuvat. Esim stressi, uupumus-> masennus-> alkoholin liikakäyttö -> toiseen käsiksi käyminen. Mun miehellä on toi jatkumo alkoholin liikakäyttö->itsemurha-ajatukset

:hug: vieläkö sua harmita eniten se että mies joka pahoinpitli sut aikoo sinut jättää?
se ettei osoita katumusta. se ettet saanut jättämisellä kostettua hänelle.

miksi jäät odottamaan että mies tule kotiin?jos kerran et aio sietää tuota kohtelua enään.
Tavarat saat myöhemmin.
Eikö nyt olisi järkevintä mennä sairaalaan saamaaan läääkäri katsomaan ruhjeita ja antamaan niistä lausunto ettei mies aio joskus viedä sinulta tyttöä.

Kovasti voimia. en pahalla mitään sanonut

yyuhgtry
Nyt sinä syyllistyt henkiseen väkivaltaan nimittelemällä toista ihmistä. Lieneekö siinä syy miehesi väkivaltaiseen käytökseen? Itsehän sanoit hänen muuttuneen väkivaltaiseksi vasta yhdessäolonne aikana.

voi helvetti!!

iao
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
:hug: vieläkö sua harmita eniten se että mies joka pahoinpitli sut aikoo sinut jättää?
se ettei osoita katumusta. se ettet saanut jättämisellä kostettua hänelle.

miksi jäät odottamaan että mies tule kotiin?jos kerran et aio sietää tuota kohtelua enään.
Tavarat saat myöhemmin.
Eikö nyt olisi järkevintä mennä sairaalaan saamaaan läääkäri katsomaan ruhjeita ja antamaan niistä lausunto ettei mies aio joskus viedä sinulta tyttöä.

Kovasti voimia. en pahalla mitään sanonut
sitä siis tarkotin et jätkä kuvittelee et se jättää mut,hankala selittää mitä tarkoitan mut olkoon..

Lähinnä siks aattelin ootella et se tulee,et jos se ois jo rauhottunu ja puhuttais asia pois ja sit päätetään jatkosta ja sit toiseks mulla ei siis ole autoa,auton saisin vasta kun hän tulee ja likka nukkuu vielä,tosin hän kyllä herää ihan näillä minuuteilla varmaan

tota lääkäri juttua mietein myös,ettei mies pysty jälkeenpäin keksiin mitään

vierailija
käy siellä terveyskeskuksessa näyttämässä itseesi,saat paperit sinne että sua on pahoinpidelty,vaikka nyt et tekisikään mitään asialle niin sulla on myöhemmin näyttöä jos jotain sattuu.
itsekkin olin väkivaltaisessa parisuhteessa nuorena,enkä osannut itseä repäistä heti suhteesta pois mutta kävin terveydenhoitajalla joka laitto ylös tietoja ja olivat siellä mulla varalla jos oisin halunnut jutun nostaa myöhemmin..mutta onneksi löysin toisen ja rakastuin ja pääsin eroon siitä hullusta.mulla oli aina ranteet ja kädet mustelmilla kun se riuhto ja repi. vimenen tippa oli se kun se löi multa posken mustaksi.

iao
Alkuperäinen kirjoittaja yyuhgtry:
Nyt sinä syyllistyt henkiseen väkivaltaan nimittelemällä toista ihmistä. Lieneekö siinä syy miehesi väkivaltaiseen käytökseen? Itsehän sanoit hänen muuttuneen väkivaltaiseksi vasta yhdessäolonne aikana.

voi helvetti!!
juu,aivan niin kuin sinä sanot.Etkö nyt voisi lähteä tästä ketjusta pois ja eikös siellä koulussa lopu jo tunnitkin niin pääsee pikkulapset pihalle!
mut hyvää elämän jatkoa sulle,en enää tuhlaa aikaani sinuun.
:headwall:

iao
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
käy siellä terveyskeskuksessa näyttämässä itseesi,saat paperit sinne että sua on pahoinpidelty,vaikka nyt et tekisikään mitään asialle niin sulla on myöhemmin näyttöä jos jotain sattuu.
itsekkin olin väkivaltaisessa parisuhteessa nuorena,enkä osannut itseä repäistä heti suhteesta pois mutta kävin terveydenhoitajalla joka laitto ylös tietoja ja olivat siellä mulla varalla jos oisin halunnut jutun nostaa myöhemmin..mutta onneksi löysin toisen ja rakastuin ja pääsin eroon siitä hullusta.mulla oli aina ranteet ja kädet mustelmilla kun se riuhto ja repi. vimenen tippa oli se kun se löi multa posken mustaksi.
mä mietein kans tota terkkaria kun mun likalla aivan ihana terkkari niin sille voisin mieluummin sanoa ja jos hän laittais ylös ja onhan mulla to. lääkäri mut jäljet varmaanki jo haihtunu siihen mennessä

Yhteistyössä