Hakutulokset

  1. M

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    jeppis; Onnea matkaan! jennuli ja em ja olikohan joku muukin, joka "valitteli" sitä kun vauvelit on rinnalla koko ajan ja aikaa ei jää paljon muuhun kuin siihen ruokailuun. Mä imetin (ts. lypsin maitoa keskolaan) 4vk ja imetin viel pari vk kun Unnà oli kotiutunut, mut sit alkoi maidon tulo...
  2. M

    Tummaa vuotoa - viikoilla 8 - 9

    Meidän vauveli ei sitten pysynyt mukana:( Kesken meni, niinkuin pelkäsinkin kun vuoto alkoi. Pitkään tätä yritettiin ja hartaasti toivottiin, kyllä elämä on välillä julmaa. Mutta, me jatketaan yrittämistä ja mä siirryn takaisin kuumeilijoiden puolelle. Annu82; lekuri sanoi, että kaikkeen...
  3. M

    Tummaa vuotoa - viikoilla 8 - 9

    Minulla alkoi vuoto 8+2 eli eilen, ja vuoto on lisääntynyt tänään. Jotenkin on sellainen tunne, että kesken menee:( Kipuja on kans. Toivotaan, että sun masu-asukki pysyisi matkassa mukana, vuoto kun ei ole sulla runsasta.
  4. M

    Veristä vuotoa...

    Kiitos vastauksestasi! Mulla on alkuraskauden ultra varattu tiistaille 18.3 eli pari pv olisi aikaa odoteteltavana. Päivystykseen siis on varmaan turha lähteä, ainakaan jos vuoto ei lisäänny. Ehkä pitäisi ottaa vähän rauhallisemmin, eikä heilua pää kolmantena jalkana aamusta iltaan. Mistäs...
  5. M

    Veristä vuotoa...

    Nyt on viikkoja 8+2. Tänään tuli vähän veristä vuotoa, myös alavatsaa ja selkää on särkenyt. Kivut tuntuu hyvin paljon samanlaisilta kuin menkkojen aikaan. Nyt olisi siis menkkojen aika, jos en olisi raskaana. Onko muilla ollut vastaavaa? Onko raskaus jatkunut normaalisti? Oletko käynyt...
  6. M

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Voisikohan sitä jo pikkuhiljaa siirtyä vauvakuumeen puolelta tänne... Vieläkin on vähän epätodellinen olo, että ollaankohan sitä raskaana vai ei, mutta onhan sen jo...hmm...6 testiä todistaneet;) Eka neuvola-aika vasta rv 10. Varmaan käyn kuitenkin yksityisellä "varmistamassa", että siel...
  7. M

    Kiinnittymisvuodoista?

    Minulla oli kiinnittymisvuotoa (tai jotain...) myöskin viikko oviksesta. Kipuja oli kans ja vuoto aika runsastakin ajoittain. Plussa kuitenkin tuli ja kaikki ilmeisesti ok, ainakin terkka sanoi, että vuodot yleisiä alkuraskaudessa ja jos testi + niin silloin se on! Joten odottele tovi ja...
  8. M

    Onko nämä raskauden ensimerkkejä?

    Mulla oli kiinnittymisvuotoa, ihan runsastakin ja kaikki oli ok. Joten älä vielä murehdi keskenmenoa tms. Odottele rauhassa. Heh, olen paraskin sanomaan, että odottele rauhassa, itse kun testailin parin pv välein koko loppukierron ajan ja vielä sen jälkeenkin... oli plussa ja plussana pysyi...
  9. M

    Milloin r.testin viiva on muuttunut haaleasta tummaksi?

    Tein jo miljoonannen testin (Apteekin tällä kertaa) pe päivällä ja kyllä viiva on jo hyvin selkeä, ei ihan yhtä vahva kuin C mut vahva;) Kai se nyt jo uskottava on?! Tai uskon kyllä vasta sitten kun kuuleen sikiön sydämen sykkeen... amalialle onnisttelut:) Ja Annimarialle myös!
  10. M

    Milloin r.testin viiva on muuttunut haaleasta tummaksi?

    Minulla kp.35/28 tai 7/28, vielä eilen aamulla testatessa viiva oli todella himmeä, kuitenkin selvä viiva. Mites muilla, milloin haalea viiva on muuttunut tummaksi?
  11. M

    Alkuraskaus ja vuoto?

    Pilvilinna; miten kävi? Mä varasin jo ajan neuvolaan:) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin, eikä tule enää mitään epämääräisiä vuotoja.
  12. M

    Alkuraskaus ja vuoto?

    Pilvilinna: mulla vuodot olivat kp 20-23, sen jälk. tiputtelevuotoa. Kierto 28-29, niinkuin sulla. Menkat eivät ole alkaneet. Tänään viimeksi haamu plus (kp.29). Ihan kirkasta verta on viimeisen kk aikana tullut, mutta aika vähän. En tiedä, että pitäisikö jo uskoa että on raskaana vai ei...
  13. M

    Alkuraskaus ja vuoto?

    No, vuotoa tulee vieläkin, silloin tällöin. Viime la eli 9.2 testasin ja plussa oli edelleen. Huomenna 13.2 teen vielä testin (kuinkahan mones jo?!) ja jos on YHÄ plussa niin kai se sitten uskottava on! Peppi30; mites sulla kävi?
  14. M

    plussa? ja silti vuotoa

    La 9.2 testi edelleen +, vuotoa tulee kerran-pari päivässä. Odottelen nyt et vuoto loppuu kokonaan ja teen sit vielä uuden testin. Mitään varsinaisia raskausoireita ei ole. Voikohan kemiallinen näkyä testissä enää esim. viikon päästä tapahtuneesta?
  15. M

    Alkuraskauden veristä vuotoa

    Vuoto jatkui pari päivää, aamu/aamupäivisin. Oli kyllä ihan vertakin, mutta menkkoja huomattavasti niukemmat, sekä määrältä että kestolta. Tein raskaustestin tänä aamuna. + näytti edelleen. Onkohan siis keskenmeno vaiko jotain kiinnitys tai tyhjennysvuotoa? Kun vain tietäis, että joko tai...
  16. M

    plussa? ja silti vuotoa

    Testi oli edelleen + joten en tiedä mitä tässä nyt pitäisi ajatella? Onko siis keskenmeno, mutta raskaus näkyy vielä testissä vai voisiko olla, että vuoto olisi ollut kiinnitys tai tyhjennysvuotoa? Kun tietäisi, että joko tai. Epävarmuus ahdistaa:(
  17. M

    plussa? ja silti vuotoa

    Paska juttu. Toivotaan meille molemmille parempaa uutta kuukautta... Teen nyt kuitenkin testin hu aamulla, jos nega niin sit uskon... Kyllä mua niin v... kun työssä tapaan paljon asiakkaita, joille lapsia vain "siunaantuu", vaikkeivat niitä edes haluaisi. Tällaista tämä elämä on, ei ainakaan...
  18. M

    TE JOILLA MENKAT TULLEET RASKAANA OLLESSA...

    Myös minua kiinnostaa! Ipanapa; osta ihmeessä testi, sillä se selviää!
  19. M

    plussa? ja silti vuotoa

    mantsku; tee vielä testi, ainakin saat varmistuksen. Näin mä ajattelin tehdä, nyt viikonlopun aikana.
  20. M

    plussa? ja silti vuotoa

    Minulla täällä samantyyppinen tilanne, plussasin 10pv oviksesta. Sitten alkoi vuoto, joka muistuttaa kuukautisia (olisivat kyllä etuajassa). Kolmas vuotopäivä, tein aconin testin ja edelleen plussaa näytti, mutta luulempa kuitenkin että oli ja meni:( Jotenkin sitä vain toivoo, että jospa...

Yhteistyössä