Onko nämä raskauden ensimerkkejä?

Voi olispa ihana jos se olisi se vaavi, joka nyt ilmoittaa tulostaan. En ole ovistestejä tehnyt, etten nyt voi varmaksi sanoa oliko silloin kun piti.. Kierto on ollut aina hieman pitkähkö 32-35 pv. No jospa se lääkäri tietäis mikä on, toivottavasti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karpalo67:
Kiinnittymisvuotoa??? ..jos sulla ensi viikolla pitäs menkat alkaa, niin nyt olisis kiinnittymisen aika.. toivotaan parasta

Ai sellaistakin ko on.. Nolona tässä kun olen ensikertalainen niin en tiedä vielä monestakaan asiasta.
Kiitos kun vastailette!
:flower:
 
heidsu: ei tuu kaikilla kiinnittymisvuotoa, aika harvalla kuulemma. lämmöt kai yleensä nousee ovulaation jälkeen ja pysyy koholla jos on raskaana. itse en kyllä ole huomannu että lämmöt olis korkeella, eilen mittasin ja oli 36.3 eli normaali.

-nea ja vauva rv16-
 
Eipä osannut lääkäri sanoa syytä vuodolle. Käski seurata. :| Miten tässä nyt sitten rauhottuu, kun sanoi vain että limakalvot on kunnossa ja vuoto tulee kohdusta. Keskenmenoko? :'(
Luin tuolta netistä tällaisen pätkän

Tutkimukset

Jos vasta epäilee olevansa raskaana ja esiintyy poikkeavaa vuotoa, kannattaa tehdä virtsasta raskaustesti. Apteekista saatavat testit ovat helppoja tehdä, ja ne ovat varsin luotettavia. Testi on positiivinen myös kohdunulkoisen raskauden ollessa kyseessä. Testin tulos voidaan varmistaa verestä tehtävällä raskaushormonin pitoisuuden mittauksella. Gynekologisessa tutkimuksessa selvitetään, onko vuoto peräisin kohdusta vai esimerkiksi emättimen limakalvoilta. Raskauden sijainti ja sikiön elonmerkit tutkitaan ultraäänitutkimuksella, joka tehdään tavallisesti emättimen kautta.

En nyt oikein tiedä, kun tuossa sanotaan, että "selvitetään onko vuoto peräisin kohdusta vai limakalvoita" niin mitä sitten kun se on sieltä kohdusta? Mikä ero? Tyhmä kysymys varmaan mutta kysyn kuitenkin :ashamed:
 
Mulla oli kiinnittymisvuotoa, ihan runsastakin ja kaikki oli ok. Joten älä vielä murehdi keskenmenoa tms. Odottele rauhassa. Heh, olen paraskin sanomaan, että odottele rauhassa, itse kun testailin parin pv välein koko loppukierron ajan ja vielä sen jälkeenkin... oli plussa ja plussana pysyi vuodoista huolimatta.
 
Nuo teidän vastaukset antaa kyllä toivoa ja valoa :heart: :flower: Pitää koittaa pari pv odotella ja sitten testaan. Lääkäri ei kommentoinut mitään kun kysyin kiinnittymisvuodosta. Jotenkin vältteli koko kysymystä :(
 

Yhteistyössä