Onko nämä raskauden ensimerkkejä?

heipsan!
kertokaapas kuvittelenko vai voiko nämä olla ensioireita!kp27/32(-1)
-pissattaa
-huuliherpeksiä ilmaantu aamulla 3(ei oo aikoihin ollu ja yleensä vaan jos flunssa)
-palelu
-väsyttää!!!
ensin oli kiukkunen hiiva 2pvä ja nyt 2pvä valkkaroa lorahdellu
-vatsassa ihme tuntemuksia aivastin niin tuntu kun kohtu olisi hellänä
-närästää koko ajan
-ikenistä tuli 2pv verta hampaita pestessä
-päänsärky
-vatsa sekasin plus ilma vaivoja,ihanaa!
kertokaa mulle omia oireitanne!!
 
mullaki oireina seuraavat:
(nyt kp33/34 ovis kp21 tienoilla)

-mahakipua tai nippailua/vihlontaa ollu enempi tai vähempi koko ajan oviksesta saakka
-pissattaa useemmin ko ennen
-rinnoissa kauheasti pikkunäppyjä (siis pienenpieniä ) sekä finninäppyjä tullu naamaan ja rintakehän/rintojen alueelle
-nännit ollu välil herkät ja aina pingottuneina jo noin vkon tai vähä alle
-vilunväreitä harvemmin
-lämmöt 37,4 tienoilla
-ientulehdusta on mut sitä on joskus muulloinkin, joskus taas ei ollenkaan
-hiukset rasvoittuvammat kuin aiemmin
-emätin tuntuu turvonneelta

Sellaisia :p hauska sit kahtoo et plussaako vai miinustaako :p Toivotaan parasta :)
 
Sitä olisin tullut tänne kysymään että onko teillä ollut nuo lämmöt päälle 37 heti herättyä mitattuna??
Itselläni oli l'mpöä heti herättyä 36.7 ja pidin sitä jo aika koholla olevana mutta eipä kai se sitten olekaan..en tiiä onko itsell' oireita ollu.. ehkä jtn mutta en usko sen olevan sitä...
Tsemppiä kaikille!!
 
mul ollu ainaski herättyäni noi lämmöt het 37,2 vähintää mut yleensä se 37,4. Mut sekkää ku ei välttis mistään kerro ku mul viimekski nous ko se ovis sen vain tekee... huomen pitäis menkkojen alkaa jos on alkaakseen mut sain testiin haamujen haamujen haamun ja ny pähkäilen onko se vain viivanpaikka :p
 
heidsu mullakin on noi lämmöt päälle 37 eli ihan kuuluu asiaan oviksen jälkeen ja vuodoista mulla kun tuli km viime syyskuussa niin alkuun lääkärit sanoivat että jos veri ei ole menkkamaista tai sitä tulee vaan hyvin vähän niin se voipi olla ihan normaalia,toki aina voi olla kyseessä myös keskeytynyt km.
on:mulla maha piti elämää yöllä ihme lorinoita kuulu ja vihkasuja ym..
viel pitäs jaksaa jännätä kp28/32(-1)
miracle:eek:ot sit saanu mini haamun vai?varoivaiset onnittelut=)toivottavasti vahvistuis...oottele 2-3 pvää ja testaa sit uusix,millä testasit?
heidsu:mikä kp sulla in menossa?
 
tota mulla on tullu sellasta pientä rusehtavaa tuhrua..en sit tiiä onko se mitään..mulla on nyt kp:t.. öö.. 29....et normaali sellanen 30-32.. en usko et mtn on...siis et oon raskaana.. siis en usko :D olipa taas vaikeesti..
 
tietämätön: testasin kotitesti.fi:n testil ja ny tein taas uuden ja on jo vahvempi eli enää ei voi sanoo etteikö siin viivaa olis.. huomen viel varmistustestin teen predictorilla :)

Heidsu: nyt ollu iha hitsin kuuma koko ajan ja emätin on märkä. Mitäs muita oireita ois.. se mahakipuilu jatkuu mut enempi vihlovana :) ja on koko ajan tuol enempi kyljissä kuin keskel :) et välil kyljissä ja välil vatsan sivuilla :)
 
Heidsu, mullaki aika epäsäännölline kierto, tai no on se pysyny 31-36 paikkeil. Mut tikutin oviksen ja siit laskin et 14 pvää ni huomen sit pitäs alkaa.. ko viime kierrostaki huomasin oviksen muutoin ja sillo men 14 pvää ni menkat alko, tosin ne alotti tulemisen kahen pvän pienen pienel tuhrulla.. ja jospa sullakin ois sit sitä ihteensä!!! :heart:
 
Heidsu: voi..Ainaskin viime kierros mulla tuli tosi paljon täysin valkosta ja tahmeeta valkkaria, siis iha ennätyksellisen paljon. Ja sit muutoinki ol kosteempi ko noin yleensä ollu. Mut ny on ajoittain tosi kostee ja ajoittain sit kuivempi :p
 

Yhteistyössä