Alkuraskaus ja vuoto?

Heippa,

Onko kellään kokemusta tiputteluvuodosta alkuraskaudessa?

Sain raskaustestiin haamun kp 33, josta nyt kulunut muutama päivä. Jo pari päivää ovulaation jälkeen (kp 25) alkoi niukka ja rusehtava vuoto, jota on jatkunut tähän saakka. Toisinaan se on veristä, määrältään kuitenkin vähäistä. Mitään oireita ei oikeastaan ole, mitä nyt olen ihan itkuherkällä päällä. Haamu ei ole vahvistunut, ajattelin testata uudestaan vasta muutaman päivän päästä...
 
Luin aiheesta paljonkin, kun itselläni oli tuossa hetki sitten samantyylistä vuotoa. Voi olla ihan vaaratonta, jos vuoto pysyy pienenä. Jos tulee kuukautisten verran tai enemmän ja varsinkin, jos mukana on hyytymiä on suuri vaara, että kesken on mennyt.

Meillä kävi niin, että 9.12. plussasin haamun, joka vahvistui vajassa viikossa ihan kunnon plussaksi. Jouluaattona alkoi vajaan viikon kestävä ruskea tuhruvuoto (ei ollut tuoretta verta mukana), jonka jälkeen ultrassa näkyi 8 päivää laskettua pienempi alkio jolla syke.

Kolme viikkoa tästä eteenpäin aloin taas vuotaa, edelleen tosi vähän mutta vaaleanpunaista, eli tuoretta verta oli. Menin kolmen päivän vuotelun jälkeen päivystykseen, jossa todettiin että alkio oli edelleen 6+ kokoa ja sydän pysähtynyt. Koska koko heitti niin paljon jo ekassa ultrassa, luultavasti alkiossa oli alusta saakka ollut häikkää. Se jouluinen vuotokin siis saattoi johtua samasta asiasta, vaikka loppuikin sitten eikä sitä enää ultrassa näkynyt.

Mutta joka paikassa sanottiin, että alkuraskaudessa vuodot ovat hyvin tavallisia, eivätkä välttämättä vaarallisia.

Toivotaan kovasti että teillä on kysymys vaarattomasta vuodosta ja pysyy pieni matkassa mukana! :heart:
 
Minulla tuli ovulaatiopäivänä vähän veristä vuotoa. Vuoto loppui. Nyt 10pv ovulaatiosta plussasin ja melkeimpä samantien alkoi ruskea vuoto, jatkui pari tuntia. Nyt loppunut, mutta alavatsassa ikävä tunne. Mietimpä samaa kuin aloittaja, että onko normaalia vai keskenmeno tulossa?
Onko muilla kokemuksia vastaavasta?
 
Empä jotenkin uskalla vielä iloita.
Ehkä vasta sitten kun utrassa todetaan, että eloa on (jos todetaan)...
Kammala pessimisti...
Tässä on vaan niin kauan yritetty ja petytty.
No, ei kai se auta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää.
 
No, vuotoa tulee vieläkin, silloin tällöin. Viime la eli 9.2 testasin ja plussa oli edelleen. Huomenna 13.2 teen vielä testin (kuinkahan mones jo?!) ja jos on YHÄ plussa niin kai se sitten uskottava on!

Peppi30; mites sulla kävi?
 
Milla7 Onnea plussasta :flower: Kuinka monta päivää ennen menkkojen oikeata alkamispäivää sulla alko noi vuodot? Ja onko se ollu ihan kirkasta vai mitä? Oletko jo tänään testannu?

Mä en ole testaillut plussaa, mutta mulla on pientä veristä vuotoa ollu nyt kp21-24. Ei ole siis edes pikkuhousuihin asti tullu, muutama kerta paperiin. Mulla on normikierto tällä hetkellä siis 28-29. Ihmettelen vaan että miten tää vuoto alkoi näin aikaisin, ja ku ei ala kunnolla. Onkohan toivo jo menny...
 
Pilvilinna: mulla vuodot olivat kp 20-23, sen jälk. tiputtelevuotoa. Kierto 28-29, niinkuin sulla. Menkat eivät ole alkaneet. Tänään viimeksi haamu plus (kp.29). Ihan kirkasta verta on viimeisen kk aikana tullut, mutta aika vähän. En tiedä, että pitäisikö jo uskoa että on raskaana vai ei...
Ilman vuotoa hyppisin jo riemusta...
Tee ihmeessä testi, joku herkkä tai sitten odottele. Odotus ei ole mun vahvimpia puolia... :)
 
Täällä kk alkoivat kp 35, eli haamusta ei sitten tullutkaan plussaa... Kylläpä vaan ehti toiveet nousta korkealle. Koskaan aiemmin kun ei ole ovulaation jälkeen tuhrutellut, eikä muutenkaan. Eipä olisi pitänyt hätäillä ja testailla ennen aikojaan...

Toivotaan että muilla on parempi onni matkassa! :)
 
No, mulla sitten viikon tiputtelun jälkeen alko kunnon vuoto :headwall: Eli ei tärpänny täällä päin. En kerenny testaamaan, joten voihan olla että tuli ja meni. Mystisiä juttuja nämä :|

Onnea hirmusti Milla7 ja toivotaan että kaikki menee hyvin :flower:

Pepille :hug: Täälläkin toiveet jo ehti nousta korkealle ja se putoominen on vaan sitten niin kova. Kyllä me vielä nyytti saadaan!!!
 

Yhteistyössä