Kiinnittymisvuodoista?

Moi!
Ihan sellasta kyselisin, että te joilla on ollut tai luulette olleen kiinnittymisvuotoja.... milloin tuli ja kestikö kauan?
Itsellä tuli ihan vähän viimeviikolla yhtenä päivänä... siis todella vähän, en tiiä mitä oli mut ei ainakaan menkat =) ja nyt odotan et tuleeko täti kylään vai ei!! :eek:
 
oviksenkin aikaan saattaa pienesti vuotaa.. oviksesta noin 5-7vrk ois kiinnittymislimoja.. milloin siis bongasit oviksen? Et voisko olla sitä vuotoa vai ihan vain oviksesta johtuvaa? Muutoin mul ei kokemusta.. josko joku toinen osais auttaa! =) mut toivotaan parasta :heart:
 
Mulla tuli n. viikko oviksen jälkeen ihan pienen pientä vuotoa ja menkkakivut alkoivat samalla. Kivut loppuivat sitten muutamaksi päiväksi ja sitten tuli plussa. Kivut jatkuivat aika kovinakin vielä pari viikkoa, mutta silloin kaikki kuulemma oli vielä kunnossa.

Kesken meni valitettavasti myöhemmin. Nyt odottelen taas, jos vaikka kipuja tulisi :D

Toivotaan, että sulla tuo merkkaa kiinnittymistä! :heart:
 
Minulla oli kiinnittymisvuotoa (tai jotain...) myöskin viikko oviksesta. Kipuja oli kans ja vuoto aika runsastakin ajoittain. Plussa kuitenkin tuli ja kaikki ilmeisesti ok, ainakin terkka sanoi, että vuodot yleisiä alkuraskaudessa ja jos testi + niin silloin se on! Joten odottele tovi ja testaile sitten.
 
Vähän yksityiskohtaisempi kysymys..

Millaista se teidän vuoto oli? Itselläni vuoto oli persikan väristä, jossa oli kirkkaanpunaisia lönttejä niin kuin verisuonikiemuroita. Pelkäsin heti, että keskenmeno kun en muusta tiennyt (kiinnittymisvuodoista)
 
oli kiinnitysvuotoa, ja olin raskaana, kesti kaks päivää se vuoto ja loppu. Luulin, et ne oli minimensut ja kaks vkoa liian aikasin. Mut sit ku olis pitäny alkaa vuodon, niin teinki positiivisen r-testin. Lääkäri sanoi, et tuo oli kiinnittymisvuotoa ilmeisesti ollut.
toivottavasti oli sullakin!
 
En oo siis tehny positiivista testiä, mutta mulla tuli nyt kp20 ihan pikkasen sellasta ihan tummanruskeeta/punaista vuotoa. En tiiä voisko se olla kiinnittymisvuotoa ku luulen että ovis ois ollu ehkä kp16 tai kp17...
 
En enää muista tarkalleen, kuinka monta päivää oletetusta oviksesta oli, kun itselläni alkoi kiinnittymisvuoto. Olisikohan se ollut se viikko...Tapauksesta jo jonkin aikaa, kun ylihuomenna tyttö täyttääkin jo kaksi vuotta :heart: Mut anyway, mulla vuoto oli todella niukkaa, vain pyyhkäistessä jäi paperiin hieman verta, jotain sellaista vähän rusehtavan punaista. Tätä tuli vain yhtenäpäivänä eikä mulla ainakaan tosiaan ollut mitään "lönttejä". Mutta täällä pidetään teille peukkuja ja tulkaahan vaikka sitten kertomaan, että kuinka kävi...
 
Mulla oli ovis plussa testissä kp14 ja kp15. Kp24-kp29 tuli ruskeaa vuotoa. Ei mitenkään hirveästi, mutta pikkuhousunsuojaan jäi selvästi tuhrua. Kunnon menkat ei kuintenkaan alkanu ja plussasin viime perjantaina eli sillo kp29.
 
....olen jo 4 lasta synnyttänyt enkä muista mitään kiinnittymisvuotoja.Mutta nyt eilen ja tänään aamulla vessassa käydessäon tulut paperiin veren ja valkovuodon sekoitusta.Eilen laioin siteenkin kun ajattelin,että nyt ne menkat tulee.Mutta ei siihen siteeseen aamun jälkeen mitään tullutkaan :/ Sama siis tänä aamuna ja taas laitoin siteen.Omituista.Huobonohko olo ja alamaha arka.Hyvin menkkamainen olotila siis :x mutta kunnon vuotoa ei.Ei ole koskaan ollut tällaista.
 
mulla viime kierrossa menkat alkoi juuri tuollain parin pvän erittäin pienellä vuodolla, eli vain paperiin tuli ja vvuotoa oli kans paljon. Nyt sit ei mitään vuotoja ja plussasin 4.3 haaleaakin haaleamman haamun eka ja 6.3 oli jo kunnon viivaa :) Eli kiinnittymisvuodoista en sinällään tiedä mitään :p
 

Yhteistyössä