Hakutulokset

  1. J

    Synnyttäneiden parhaat vinkit

    Poistankin kysymyksen kun löysin hakemani! =)
  2. J

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Mites tuo kerhohomma, oliko tarkoitus siirtää keskustelu sinne? En löytänyt sieltä mitään juttuja ja kun menin keskusteluihin sain ilmoituksen: Kerhojen keskustelualueet ovat tarkoitettu ainoastaan kerhon jäsenien käytettäväksi Sisään kyllä pääsin kirjautumaan mutta that's it..
  3. J

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Täältä taas kiireen keskeltä kiva lueskella teidän kuulumisia! Säärikarvatestistä: Esikoinen on tyttö ja totta oli, en varmaan kertaakaan koko raskauden aikana säärikarvoja ajellut. Täytyytpä tarkkailla karvoja nytkin, sukupuolihan meillä on tiedossa. Pantsu: Espritin mammafarkut on...
  4. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Samaa mieltä Ellastiinan kanssa että tämän listan voisi sulkea. Ne jotka nyt plussailee on kuitenkin aika eri aaltopituuksilla erilaisten ongelmien ja kuulumisten kanssa kuin esim me joilla LA lokakuussa. Itselläkin huomenna jo 16 viikkoa täynnä. Ja maha on jo ihan mukava.. Mulle tuli muuten...
  5. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Sain nimittäin tänään lapsivesipunktion tulokset ja kaikki on kunnossa :) Ja huh että jännitettiin. Sukupuolikin saatiin tietää mutta en sitä nyt tässä vaiheessa kerro kun pidetään se kaikilta salassa ettei kukaan vaan täältä kautta mua sitten tunnistaisi. Joka tapauksessa ei tullut mitään...
  6. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Punktiosta vastaan ennenkuin unohtuu: Se tehtiin vatsan läpi neulalla, ultralla katsottiin ettei nyt suoraan osu vauvaan! Lääkäri sanoi että yleensä ne väistää kun neula tulee ja niinhän tuokin teki, meni aivan toiseen reunaan kohtua kun neulta tuli. Toimenpide oli kivuton mutta illalla oli...
  7. J

    Espoolaiset! Missä sairaalassa olette synnytttäneet? Plussat/Miinukset

    haltia, mene tutustumaan sairaaloihin. EN tiedä saako niihin mennä jo heti näin raskauden alkuvaiheessa mutta kysele! Tuossa Jorvin tietoja: http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,570,646,807,1135
  8. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Onpas täällä taas tekstiä ja hyviä uutisia suurin osa, kiva lukea samassa jamassa olevien juttuja! Meillä oli pe lapsivesipunktio ja ultra, viikot nyt 15+2. Ultra oli ihana 3D, vauveli näkyi jo tosi selvästi, kasvotkin oli mielestäni aivan selkeät vaan voikohan ne edes tässä vaiheessa vielä...
  9. J

    Espoolaiset! Missä sairaalassa olette synnytttäneet? Plussat/Miinukset

    Jorvissa minäkin synnytin. Ihan ok kokemus, ei jäänyt mitään miinuksia mieleen. Paitsi pitkä matka lastenteholle jos lapsi sinne sattuu joutumaan mutta sitä nyt älä edes ajattele. Osaava henkilökunta ja hätäsektio+siitä toipuminen sujui mainioisti. Sinne menen uudestaan, lähelläkin kun on. Ei...
  10. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Voi haltia parka, tuossa vaiheessa minullakin alkoi se peteiin kaatava pahoinvointi, joka nyt (14+3) alkaa helpottaa. Mainostan taas niitä Sea Band pahoinvointirannekkeita. Minulla ne auttoivat ja ovat edelleen sitkeästi paikallaan. Saa nähdä uskallanko niitä ennen lokakuuta irrottaa! Kauheasti...
  11. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Onpas ollut säpinää täällä taas. Uusille vaan onnittelut ja tervetuloa mukaan! Kaikilla näyttäisi olevan hyviä uutisia! Joku jo kyseli vaunuista. Meillä on esikoiselle ostetut Brio Novat, niillä mennään, olin niihin tosi tyytyväinen, kovaan koppaan mahtuu syysvauva makuupussin kanssa hyvin...
  12. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Pikavastauksia: Sukupuolesta, haluamme tietää etukäteen ja sen tiedon saammekin kun vko 15 on se lapsivesitutkimus. Esikoisen jäljiltä on kaapit täynnä mekkoa ja hörhelöä, haluan tietää onko niille käyttöä. Suurin osa lähtee kyllä myyntiin jos poika tulossa. Kelan pakkauksen otan vaikka...
  13. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Täällähän on taas tapahtunut, kiva. Tervetuloa vaan uusille. Oireettomuus tässä pinossa johtuu siitä että muutamat henkilöt ovat keränneet kaikkien pahoinvoinnin niskoilleen, minä yksi heistä! Viikkoja tänään 13 ja edelleen oksennan. Järkky olo, nyt alkaa mahakin olla sellainen ärsyttävä...
  14. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Raitainen, upeaa, onnea!! Aikaa jännää että toinen on piileskellyt mutta kerrassaan ihania uutisia!
  15. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Onnea Angela hienoista ultrauutisista! Voi hyvin! Täällä sama että esikoinen valvottaa öisin ja huonot yöunet sitten lisää pahoinvointia. Tylsää..
  16. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Ihanaa kun täällä on niin paljon juttua ja kuulumisia! Kävin siis veriseulan tuloksista tänään kuulemassa. Ensin kätilö selitti minun tilanteen. Normaali hälytysraja on 1/250 ja mulla se on iän puolesta jo 1/190, verikokeessa HCG oli vielä niin korkealla ettei se edes mahtunut paperiin missä...
  17. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    MInä en ole jaksanut duunissa kun Kauniskuu sitä kyseli. Oksennan kokoajan ja päätä särkee joten se ei vaan toimi.. Ensi viikko vielä saikkua.. Vaatteista vielä, tunnustan, kaivoin esikoisen pienimmät vaatteet esiin ja kävin ne läpi. Pistin kierrätykseen sieltä ne mitä en varmasti enää...
  18. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Tilasin äitiysvaatteita kun luotan siihen että kyllä niitä joskus tarvii kuitenkin! PAKKO! Ja lankesin myös alekuponkiin.. Mulla alkaa kyllä varsinkin iltaisin olla masu tosi pallo, kun ei se muutenkaan ihan pieni ole. Housut kiristää. Painoakin on tullut muutama kilo lisää. Joo nyt...
  19. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Mulla on tuollainen odotusaika kirja jossa sanotaan että suhdeluku on 35 vuotiaalla 1/300 JA 40 vuotiaalla 1/100 myös tekay.fi sivuilla on kaikenmaailman laskureita tuon luvun selvittämiseksi ja itse sain sieltä jo riskiryhmätuomion jo pelkän iän perusteella. En ole ihan varma mutta...
  20. J

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Nyt muakin kaduttaa että piti mennä veriseulaan. Esikoisen kohdalla pärjäsin ihan hyvin ilman sitäkin! Luulen että se kohonnut riski johtuu tuosta iästä. Kun muuten kaikki ok. SIkiön kasvu edellä, vilkasliikkeinen, syke hyvä, ei niskaturvotusta.. vaan eipä ne kai kaikkea kerro... No huomenna...

Yhteistyössä