Hakutulokset

  1. N

    Onko lapsellesi tehty Anografia-tutkimusta?

    Meillä tytölle oli mietinnässä yhdessä vaiheessa anografia, mutta sitä ei sitten tarvittukaan. Virtsarakon (ja virtsateiden) varjoainekuvauksen yhteydessä ainakin on mahdollista saada rauhoittava lääkitys, mutta en tiedä miten sitten tuossa anografiassa. Ohutsuolen psg-rtg sujui melko...
  2. N

    Liittyykö silmätulehdukseen kuumetta?

    Meillä ainakaan pelkkä simätulehdus ei ole aiheuttanut kuumetta, mutta useinhan se tulee muun flunssan yhteydessä, mikä sitten voi aiheuttaa kuumetta. Ja kuten kirjoitit, sama bakteeri aiheuttaa usein korvatulehduksen, mikä sitten taas toisilla nostattaa kuumetta. Meillä oli jonkin aikaa...
  3. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Vau, sanulilla on mahtavat häät tiedossa :flower: Ja hirveästi sulla oli tippunut painokin! Mulla vaaka näytti ihan samaa mitä viikko sitten eli 74.5 :/ Luulen, että ensi viikolla kyllä tippuu painoa, kunhan vain jaksan samaa rataa. Aiemmin oli puhetta tästä turvotuksesta ja mulla kyllä tää...
  4. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    ...vielä...mun ykkösmotivaatio tälle laihdutukselle on puhtaasti ulkoinen olemus....en ole ikinä ennen raskauksia ollut tällainen "punkero" ja olo ei tosiaankin ole hyvä näissä kiloissa. Totta kai terveyskin on yksi syy, mutta hävettää myöntää, että se tulee kyllä vasta kakkosena....
  5. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Heissan kaikille, mulla ainakin tähän hetkelliseen "hyytymiseen" syynä on pitkä yöputki töissä. Vielä olisi tämä viikko jäljellä ja sitten olisi taas "normaalia" vuoroa pari viikkoa ennen seuraavia öitä. Olen kyllä omasta mielestäni syönyt terveellisesti nyt näissä yövuoroissakin, mutta ei...
  6. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Oli vielä pakko kirjoittaa se, että HIENOA, kun tämä ketju on niin aktiivinen, kaikki tuntuvat olevan ihan tosissaan näiden kilojensa kanssa!
  7. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Päivitän vaan nämä omat tietoni pikaisesti, nää yövuorot on tuskasia, ei ole aikaa oikein mihinkään |O Eli paino näyttää edelleen 74,5, kilo on siis vasta tippunut VÄHINTÄÄN 4,5 kiloa vielä tiputettavana ja aikaa on maaliskuun loppuun. Siis siihen mennessä sen painon on oltava 70, siitä...
  8. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    nora; tervetuloa takaisin sitten myöhemmin :) Ihan pikaisesti, haluaisiko/jaksaisiko joku muu (nyt, kun nora poistuu toistaiseksi) päivittää sitä listaa pudotetuista kiloista? Kiva, jos jollakin riittää siihen ylimääräistä energiaa =) ´ Nyt pitää lähteä töihin....jipii....
  9. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Huomenta kaikille |O Ja tervetuloa tähkis! Nää yövuoroputket on rasittavia...vielä ois 7 yötä edessä, tosin vkonloppuna ois 2 yötä vapaata. Musta tuntuu, että mulla jää yövuoroina liikunta ihan liian vähälle, mutta olen syönyt kyllä nyt tosi terveellisesti, eikä ole tullut karkkiakaan popsittua...
  10. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Kiva lukea muiden kuulumisia =) Vaaka näytti mulla tänään lukemaa 74,5 kg eli ihan lupaavalta näyttää. Suunta ainakin on oikea. Tiedän mitä tuo valvominen saa aikaan. Se on ollut mulla yksi suurin syy, miksi en ole saanut oikein mitään aikaiseksi ja noi kilotkin on pysynyt vaan tuossa...
  11. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Heippa nora ja tervetuloa mukaan! Mä kannatan tota listaa ehdottomasti, jos sellaista jaksat päivittää, niin ole hyvä =) Mä oon ollut omasta mielestä tänään tosi ahkera; aamulla treenasin ja käytiin pulkkalenkilläkin. Mutta syönyt oon ehkä vähän liikaakin :( Yöksi pitäs lähteä töihin ja...
  12. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Mä lupaan kannustaa teitä "maratoonareita" täysillä :) vaikka ite jätänkin sen reissun väliin. Meilläkin tosin asuu sukulaisia ja kavereita Tampereen seudulla, eli ei olisi mahdottomuus tulla ihan paikan päälle ihmettelemään. Toi, mitä sanuli sanoi tuosta, että housut tuntuu löysiltä, on kyllä...
  13. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Heissan kaikille ja tervetuloa häkkyrä! Tänään alkoi aamu jumpalla, hyvä niin....vieläkun jaksaisi lähteä ulos vaikka pulkkailemaan, niin tämän päivän liikunnat olisi suoritettu. Meillä vähän nuorempi tyttö kuin häkkyrällä (03/06), joka istuisi pulkassa vaikka maailman tappiin asti eli ei ole...
  14. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    pakko lisätä vielä sanulille: "kiva", että löytyy muitakin lapsia, ketkä kasvaa reippaasti miinuskäyrillä. Taitaa olla nykyään yleisempää, että vauvelit kasvaa reippaasti plussalla. Meillä on tytöllä syynä tuohon alipainoon sairaus ja sairastelut ja niiden myötä kehittynyt todella olematon...
  15. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Kiva kun löytyy lisää pudottajia! Salaatteja....nam...mä rakastan kanasalaattia ja siitäkin saa tehtyä ihan kevyen. Salaattia, kurkkua, tomaattia, sipulia, valkosipulia, kevyt fetaa tai jotain vähärasvaista muuta juustoa kuutiona (ei tietty liikaa...), kanaa, paljon pippuria =) ja loraus...
  16. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Minunkin puolesta voidaan kirjailla painoa perjantaisin ja maanantaisin. Tuleepa nähtyä onko viikonloppuna lipsuttu :ashamed: Meillä tyttökin innostui tuosta vaa'asta ja punnailee nyt itseään jatkuvasti hokien painavansa tasan kymmentä kiloa...on oikeastikin tosi pikkuruinen 2 vuotias (tai...
  17. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Mä lähden ainakin ihan tosissani ja tiukasti mukaan! Kävin nimittäin just vaa'alla ja lukemat näytti 75,5 kg! Eli mun tavoite on pudottaa VÄHINTÄÄN tuo 5,5 kg. Enempikin saa lähteä, jos on lähteäkseen, mutta tuo on siis minimi. 70 kg oli paino ennen tuota viimeistä raskautta ja tuo 5,5 kg on...
  18. N

    Onko ketään muita joilla valvotaan edelleen vaikka lapsi jo 2v!?

    Meiltäkin löytyy kohta 2 vuotias, joka valvottaa edelleen öisin |O Sairaus tosin löytyy taustalta, mutta lääkityksen pitäisi olla kohdallaan ja valvomisen ei PITÄISI johtua siitä enää. Välillä on hyviä kausia ja nukkuu yöt läpeensä hyvin, mutta nyt on takana taas jo kuukauden putki, että ollaan...
  19. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    ...löytyy heti täältä. Olenkin jo tässä muutamia viikkoja sitten aloittanut tämän urakan, tosin vaakaan en ole vielä uskaltanut edes vilkaista :ashamed: Olen vain päivittäin tuijotellut peilikuvaa kauhuissani ja toivonut, josko tänään jo housut tuntuisi vähän löysemmiltä... 5 kiloa tai...

Yhteistyössä