Turha kai mun on täällä koittaa mitään selittää, kun ette te kuitenkaan suostu ymmärtämään minun näkökantaani. Mutta yritetään....
Mä en vihaa Jannea. En vain pidä hänestä. Syitä on monia, mutta lähes kaikki syyt liittyvät hänen käytökseen. En tunne Jannea henkilökohtaisesti, mielipiteeni perustuu Jannen käytökseen somessa ja tv:ssä. Yksi esimerkki olkoon nyt se, että vuokrarivarissa asuessaan Janne ei ymmärtänyt, että taloyhtiö ei auraa talvella hänen parkkiruutuaan eikä takapihaansa, se kuuluu asukkaan vastuulle. Janne ei tätä hyväksynyt, vaan veti taas homokortin esiin. Taloyhtiö ei siis suostu kolaamaan hänen vastuulle kuuluvia alueita, koska hän on homo.
Toinen juttu on se, kun Janne on niin uskomaton kitupiikki. Hän ei haluaisi maksaa mistään palvelusta, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Koska hän ei halua maksaa ammattilaiselle esim. kissakatoksen rakentamisesta, hän vonkuu ilmaista apua facebookissa. Koska Janne itse on täysi tumpelo, tuskin osaa edes vasaraa pitää oikein päin. Joku 70v mumno sitten lopulta meni rakentamaan Jannelle sen katoksen.
Presidentinvaalien alla Janne kehotti kaikkia fanejaan äänestämään Haavistoa, koska Stubb on entinen koulukiusaaja. Janne julisti että ne jotka äänestävät Stubbia, ovat itsekin kiusaajia.
Tuossa nyt muutama "mitätön" asia jotka ärsyttävät minua. Vaikka te Janne-fanit kuinka kaunistelisitte asioita, se fakta ei muutu mihinkään että minä en Jannesta pidä.