Onnenarpa ja Janne Antin

vierailija
Ihme riitelyä taas. Tuskin kukaan pitää sitä vääränä ,että Janne on pyytänyt lisää palkkaa. Ja jos on pyytänyt, se on hänen ja työnantajansa asia, eikä kuulu muille. Harmillisesti Jannen kannalta on vain se, että ei saanut haluamaansa ja työt lähti alta.Enkä ole mikään fani mutta ihmettelen jatkuvaa riitelyä ketjussa. Luulisi ,että aikuiset osaa keskustelupalstalla keskustella asiallisesti. Eri mieltä voi olla jokainen mutta asiat voi tuoda esille asiallisesti.
 
vierailija
Näytä mulle tästä ketjusta YKSIKIN viesti joka täyttäisi rikoksen tunnusmerkit! Mitä, etkö löydä vai??! No kun niitä ei ole!!!!! Aivan turha aloittaa taas tuota ip-osoitteilla uhkailua. Janne ja te hänen faninsa olette kyllä hupaisia. Te oikeasti luulette että rikosilmoituksen voi tehdä vaikka huonosta säästä tai jos auto ei mene katsastuksesta läpi.
Kukaan ei ole tekemässä mitään rikosilmoitusta. Pidä pöksyt jalassa. Suomalaiset ja teidän rikosilmoitus kommenttien innostus, voi jee teidän kanssa. Sanoiko kukaan mitään siitä tuossa kommentissa? Noh ei. Mutta pointti on että vihapuhe on tarpeetonta. Mitä hittoa varten pitää puhua mitään paskaa kenestäkään? Ootko ite niin täydellinen? Enpä usko. Sussakin on varmasti paljon vikaa. Ehkä juuri siksi kirjoitatkin näille palstoille. Sulla on ongelma itsetunnon kanssa niin sun on pakko haukkua muita. Niinhän se menee ihmisillä jotka kadehtii muita. Hyökkäätte kimppuun kuin nälkäiset rotat. Ehkä vaan tarttette halit. Tässä sulle hali.
 
vierailija
Näytä mulle tästä ketjusta YKSIKIN viesti joka täyttäisi rikoksen tunnusmerkit! Mitä, etkö löydä vai??! No kun niitä ei ole!!!!! Aivan turha aloittaa taas tuota ip-osoitteilla uhkailua. Janne ja te hänen faninsa olette kyllä hupaisia. Te oikeasti luulette että rikosilmoituksen voi tehdä vaikka huonosta säästä tai jos auto ei mene katsastuksesta läpi.
TAAS IP osoite uhkailua? Oot siis saanu sen aiemmin? Kantsis varmaan sitten miettiä mitä kirjoitat keskusteluihin.
 
vierailija
Näytä mulle tästä ketjusta YKSIKIN viesti joka täyttäisi rikoksen tunnusmerkit! Mitä, etkö löydä vai??! No kun niitä ei ole!!!!! Aivan turha aloittaa taas tuota ip-osoitteilla uhkailua. Janne ja te hänen faninsa olette kyllä hupaisia. Te oikeasti luulette että rikosilmoituksen voi tehdä vaikka huonosta säästä tai jos auto ei mene katsastuksesta läpi.
Nytpä osui hermoon. Ai jai 😂.
 
vierailija
Ihme riitelyä taas. Tuskin kukaan pitää sitä vääränä ,että Janne on pyytänyt lisää palkkaa. Ja jos on pyytänyt, se on hänen ja työnantajansa asia, eikä kuulu muille. Harmillisesti Jannen kannalta on vain se, että ei saanut haluamaansa ja työt lähti alta.Enkä ole mikään fani mutta ihmettelen jatkuvaa riitelyä ketjussa. Luulisi ,että aikuiset osaa keskustelupalstalla keskustella asiallisesti. Eri mieltä voi olla jokainen mutta asiat voi tuoda esille asiallisesti.
Et ole ehtinyt nähdä niitä vihakommentteja joita yksi tyyppi kirjoittaa jokaiselle sivustolle, että juurikin sen takia Janne sai potkut koska vaati arvonsa mukaista palkkaa. Tää tyyppi kopioi saman lauseen noin 10 eri keskusteluun kun ei keksinyt enää muuta sanoa. Ne keskustelut ja hänen kommentit poistettiin tietysti ja häntä takuulla otti se aivoon ja nyt hän syytää vihaa kaikkialla missä vain ehtii. Mutta tottakai hän tekee sitä. Janne on tykätty ja hän ei ole. Ei kukaan jolla on ystäviä ja rakkaita elämässään suoltaisi sellaista sontaa kaikkialla. Ei ole normaalia käytöstä.
 
vierailija
vierailija
Et ole ehtinyt nähdä niitä vihakommentteja joita yksi tyyppi kirjoittaa jokaiselle sivustolle, että juurikin sen takia Janne sai potkut koska vaati arvonsa mukaista palkkaa. Tää tyyppi kopioi saman lauseen noin 10 eri keskusteluun kun ei keksinyt enää muuta sanoa. Ne keskustelut ja hänen kommentit poistettiin tietysti ja häntä takuulla otti se aivoon ja nyt hän syytää vihaa kaikkialla missä vain ehtii. Mutta tottakai hän tekee sitä. Janne on tykätty ja hän ei ole. Ei kukaan jolla on ystäviä ja rakkaita elämässään suoltaisi sellaista sontaa kaikkialla. Ei ole normaalia käytöstä.
En oo nähnyt. Ja siks ihmettelinkin kun ketju täynnä riitelyä.Ei oo normaalia sellainen. Mutta se on normaalia, että Janne on pyytäny lisää liksaa ja sit firma joko hyväksyy sen tai ei. Toinen juttu on se ,että onko sellainen järkevää kun juontajia tässä maassa riittää.
 
vierailija
Hän pyysi korotettua palkkaa mutta milloin siitä on tullut huono asia? Etkö itekkin pyytäisi? Minä ainakin olen pyytänyt joka vuosi ja myös saanut sen. Jos en olisi saanut, olisin myös miettinyt kannattaako olla töissä jossain missä minua ei arvosteta.

Eihän se huono asia ole. Ja jokainen saa tässä maassa pyytää lisää liksaa. Ja kannattaakin jos siinä onnistuu.Harmillisesti vaan Jannelle tuossa kävi.
 
vierailija
En oo nähnyt. Ja siks ihmettelinkin kun ketju täynnä riitelyä.Ei oo normaalia sellainen. Mutta se on normaalia, että Janne on pyytäny lisää liksaa ja sit firma joko hyväksyy sen tai ei. Toinen juttu on se ,että onko sellainen järkevää kun juontajia tässä maassa riittää.
Joo tottakai hänen pomonsa saavat päättää saako hän extra palkkaa vai ei. Se ei kuulu meille muille. Ikävästi kai pomonsa päättivät että hän ei ollut pyytämänsä rahan arvoinen, mikä se summa lie ollut, ja niinpä tämä tilanne nyt että ei ole enää juontamassa. Tosin sivullaan kertoi että häntä on pyydetty takaisin. Itse menisin mutta ainoastaan jos saisin sen palkankorotuksen. Janne on karismaattinen juontaja, siitä ei pääse yli eikä ympäri, ja ikävä kyllä parit ihmiset ovat ottaneet hänet silmätikuksi jostain oudosta syystä ja kirjoittavat vaikka sun mitä eri keskustelupalstoilla. En itse ole Janne fani niin sanotusti mutten myöskään ymmärrä sitä tajutonta vihaa häntä kohtaan jota pari täällä lietsoo.
 
vierailija
Jostain syystä jotkut ihmiset vihaa makaronilaatikkoa ja hernesoppaa. Siis kun Janne puhuu niistä. Mutta jos vihaa ihmistä noiden perusteella, mitä se sanoo itsestään? Ja hernekeitto on tosi hyvää. Makaronilaatikko ei ole minun makuun mutta en myös vihaa ketään joka tykkää siitä. Ainakin yksi ihminen on tehnyt oikein vuoden verran kommentteja hänen vihastaan Jannen ruokia kohtaan. Ei ole normaalia, ei.
 
vierailija
Viha on aika vahva sana.Miten kukaan voi vihata ihmistä jota ei edes tunne. Itse en ole fani mutta en silti ymmärrä negatiivistä keskustelu sävyä hänestä ja liksan pyytämisestä jne. Mun mielestä se on ollut hyvä juontaja. Nyt kun se ei oo ollut juontamassa ,niin ei onnenarpaa oo ees kunnolla jaksanu seurata. Toivottavasti palaa takaisin juontamaan.
 
vierailija
Viha on aika vahva sana.Miten kukaan voi vihata ihmistä jota ei edes tunne. Itse en ole fani mutta en silti ymmärrä negatiivistä keskustelu sävyä hänestä ja liksan pyytämisestä jne. Mun mielestä se on ollut hyvä juontaja. Nyt kun se ei oo ollut juontamassa ,niin ei onnenarpaa oo ees kunnolla jaksanu seurata. Toivottavasti palaa takaisin juontamaan.
Samat sanat. Viha on vahva sana mutta ne kommentit joita olen lukenut ovat olleet ihan selvää vihaa Jannea kohtaan. Itse en paljon katso Onnenarpaa mutta välillä seuraan sitä kun ei muutakaan ole juuri silloin telkassa. Uusi juontaja on ihan mukava mutta kyllä Jannessa oli jotain sellaista, että ohjelmaa oli silloin kivempi seurata. Janne osaa jutella ihmisten kanssa niitä näitä ja sitä oli mukava kuunnella. Toivottavasti saa palkankorotuksen ja tulee takaisin juontamaan. Mutta sitten ikävä kyllä nämä vihaajat saavat lisää puhtia kirjoittaa ikäviä kommentteja hänestä.
 
vierailija
Turha kai mun on täällä koittaa mitään selittää, kun ette te kuitenkaan suostu ymmärtämään minun näkökantaani. Mutta yritetään....

Mä en vihaa Jannea. En vain pidä hänestä. Syitä on monia, mutta lähes kaikki syyt liittyvät hänen käytökseen. En tunne Jannea henkilökohtaisesti, mielipiteeni perustuu Jannen käytökseen somessa ja tv:ssä. Yksi esimerkki olkoon nyt se, että vuokrarivarissa asuessaan Janne ei ymmärtänyt, että taloyhtiö ei auraa talvella hänen parkkiruutuaan eikä takapihaansa, se kuuluu asukkaan vastuulle. Janne ei tätä hyväksynyt, vaan veti taas homokortin esiin. Taloyhtiö ei siis suostu kolaamaan hänen vastuulle kuuluvia alueita, koska hän on homo.

Toinen juttu on se, kun Janne on niin uskomaton kitupiikki. Hän ei haluaisi maksaa mistään palvelusta, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Koska hän ei halua maksaa ammattilaiselle esim. kissakatoksen rakentamisesta, hän vonkuu ilmaista apua facebookissa. Koska Janne itse on täysi tumpelo, tuskin osaa edes vasaraa pitää oikein päin. Joku 70v mumno sitten lopulta meni rakentamaan Jannelle sen katoksen.

Presidentinvaalien alla Janne kehotti kaikkia fanejaan äänestämään Haavistoa, koska Stubb on entinen koulukiusaaja. Janne julisti että ne jotka äänestävät Stubbia, ovat itsekin kiusaajia.

Tuossa nyt muutama "mitätön" asia jotka ärsyttävät minua. Vaikka te Janne-fanit kuinka kaunistelisitte asioita, se fakta ei muutu mihinkään että minä en Jannesta pidä.
 
vierailija
Lisään vielä että Janne lässyttää facesivuillaan "Stop kiusaamiselle!" Hän on kuulemma todella allerginen kaikenlaiselle negatiivisuudelle. Pienikin poikkipuolinen sana Jannelle tai eriävä mielipide, niin lennät kuin leppäkeihäs Jannen seuraajista ulos ja päälle vielä uhkaukset rikosilmoituksesta. Mutta mitäs tekee Janne itse? Kerran hän puhui facessa todella halventavaan sävyyn Only fansia tekevistä naisista. Tässä yhteydessä tuli mainityksi niin Jannen kollega Anne-Mari Planting kuin Susanna Penttiläkin. Janne vielä mietti ivalliseen sävyyn pitäisikö hänenkin siirtyä tekemään Only fansia...

Toisella kertaa Janne oli lomalla, kun Pia Sarkkinen tuurasi Jannea Onnenarvassa. Janne kertoi että hän oli saanut faneiltaan järkyttyneitä viestejä, kun ihana Eeva ei ollutkaan tuuraamassa vaan Pia. Janne itsekin oli siinä luulossa että Eeva olisi ollut tuuraajana. No, tämä Pia sai sitten Jannen faneilta taas ilkeää palautetta, oli tekopirteä, kimeä ääni ja mitä kaikkea. Yksi mummo sanoi Piaa törötissiksi. Mitä tekee negatiivisuudelle ja kiusaamiselle allerginen Janne? Ei yhtään mitään! Nuo ilkeät kommentit kommentoijineen saivat pysyä Jannen facessa, koska kiusaamisen kohde oli Pia eikä Janne. Eipä Janne myöskään alkanut saarnaamaan että tsot, tsot, ei noin saa sanoa Piasta. Että näin.
 
vierailija
Sitten minä vielä ihmettelen sitäkin, että kun ihminen esiintyy suorassa tv-lähetyksessä. Niin sen vertaa ei viitsi nähdä vaivaa, että pukeutuisi siististi. Välillä Janne on pelmahtanut tv-lähetykseen kotivaatteissa. Kerran hänellä oli aikuisten potkupuku päällään eli haalari. Vetosi että hänelle tuli aamulla niin "kiire", ettei ehtinyt vaihtaa vaatteita. "Kiire" on ollut silloinkin, kun hiustenlaittoon ei löytynyt kahta minuuttia, vaan piti iskeä naurettavan pieni lippis päähän. Toisin sanoen ei ollut jaksanut pestä hiuksiaan suoraa tv-lähetystä varten. Mutta mitä suotta, isketään lippis päähän. Monesti Jannen paidat ovat myös ryppyisiä, ilmeisesti silitysrauta puuttuu Jannen huushollista? Sitten kun vertaa Jannea hänen naispuolisiin kollegoihin, niin he ovat aina viimeisen päälle meikattuja, hiukset laitettu ja nätit vaatteet päällä. Tulee sellainen olo että Janne ei arvosta katselijoitaan? Miettii kenties että miksi vaivautua pukeutumaan siististi ja pesemään hiuksia, kun mummot ne vain Onnenarpaa tuijottaa.. Ei ne mummot mitään huomaa.....
 
vierailija
Ei lisättävää! Olen noiden kolmen yökirjoitusten sekä kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä Jannesta ja itse kirjoittaisin mielipiteeni luultavasti samallatavalla..😄 itse olen tavannut Jannen henkilökohtaisesti eikä silloinkaan voinut sanoa mitään neuvoa edes positiivista kun veti herneet nenään. .esim näin kadulla kun talutteli kolmeakoiraa ja käytössä vain Flexit ja koirilla kaulapannat..( mielestäni flexi kolmella koiralla on ihan hirveä yhdistelmä,no kaikkihan sen tietää mitä käy kun kolmekoiraa tempoo eri suuntiin no Flexit ihan solmussa ja Janne nauraa tilanteelle kun irrottelee kolmea koiraa toisistaan... Kysyin että eikö ihan tavallinen hihna ois parempi?? Tottakai Janne sanoi ettei tarvitse neuvoa eikä tarvitse tavallista hihnaa koirille🤦‍♀️
 
vierailija
Asiallisesti tuossa olikin jotkut selostaneet miksi ei Jannesta pidä.Jannesta saa olla tykkäämättä tai sitten tykkää. Tuossa oli aika hyviäkin perustelujakin. Esim tuohon vaatetukseen ,mitä suorassa lähetyksessä tekee niin on työnantajan asia puuttuu siihen. Ilmeisesti sitten niille on ollut ok miten pukeutuu ja käyttäytyy. Sitten tuossa facessa mitä tekee niin tietysti asiallisesti voisi käyttäytyy mutta jos on oma facesivut niin aika vaikea semmoiseen kenenkään puuttuu ellei itse näe käytöksessä vikaa tai sitten ilmoita ylläpitäjälle. Itse en ole facessa joten en tiedä miten siellä käyttäytyy. Kolmanneksi se mitä vapaa-ajallaan tekee eli pyytää ilmaisapua, no se ei liene ole laitonta pyytää ilmais apua? Mutta laiskuutta se on tai sitten ei vaan halua maksaa mistään. No sitten ei maksa mutta hommat jää tekemättä jos ei ilmaiseksi saa ketään. Oma häpeänsä se silloin on mutta se siitä. Siitä oon samaa mieltä että ne flexit on kyseenalaisia silloin kun koiria enemmän. Ne voi katketa tai menevät helposti solmuun jos koirat säikähtää. Saas nähdä tuleeko Janne takaisin juontamaan.
 
vierailija
Asiallisesti tuossa olikin jotkut selostaneet miksi ei Jannesta pidä.Jannesta saa olla tykkäämättä tai sitten tykkää. Tuossa oli aika hyviäkin perustelujakin. Esim tuohon vaatetukseen ,mitä suorassa lähetyksessä tekee niin on työnantajan asia puuttuu siihen. Ilmeisesti sitten niille on ollut ok miten pukeutuu ja käyttäytyy. Sitten tuossa facessa mitä tekee niin tietysti asiallisesti voisi käyttäytyy mutta jos on oma facesivut niin aika vaikea semmoiseen kenenkään puuttuu ellei itse näe käytöksessä vikaa tai sitten ilmoita ylläpitäjälle. Itse en ole facessa joten en tiedä miten siellä käyttäytyy. Kolmanneksi se mitä vapaa-ajallaan tekee eli pyytää ilmaisapua, no se ei liene ole laitonta pyytää ilmais apua? Mutta laiskuutta se on tai sitten ei vaan halua maksaa mistään. No sitten ei maksa mutta hommat jää tekemättä jos ei ilmaiseksi saa ketään. Oma häpeänsä se silloin on mutta se siitä. Siitä oon samaa mieltä että ne flexit on kyseenalaisia silloin kun koiria enemmän. Ne voi katketa tai menevät helposti solmuun jos koirat säikähtää. Saas nähdä tuleeko Janne takaisin juontamaan.


Tottakai saa kysellä apua ilmaiseksi ei se ole kiellettyä
mut sit ei kannata Odottaa että joku vapaaehtoinen tekee kaiken yksin ja Janne ei tee yhtikäs mitään avuksi.
Jos joku ei pääse tulemaan ilmaiseksi Jannen töitä tekemään niin ei siitä pitäisi suuttua ja alkaa rähisemään ja haukkumaan muita kun eivät tuu tekemään..
Viime talvena rivitalossa Jannella oli tapana haukkua naapurit,taloyhtiö sekä huoltoyhtiö kun eivät tulleet tekemään asukkaalle eli jannelle kuuluvia lumitöitä
 
vierailija
Jos en tykkää jostain, en katso tai seuraa häntä ja hänen tekemisiään. Noin helppoa se on. Että yksi ihminen saa joidenkin mielet noin pahastumaan vaikkeivat tunne häntä, on aikamoista voimaa Jannelta. Hyvä Janne.
 
vierailija
Tottakai saa kysellä apua ilmaiseksi ei se ole kiellettyä
mut sit ei kannata Odottaa että joku vapaaehtoinen tekee kaiken yksin ja Janne ei tee yhtikäs mitään avuksi.
Jos joku ei pääse tulemaan ilmaiseksi Jannen töitä tekemään niin ei siitä pitäisi suuttua ja alkaa rähisemään ja haukkumaan muita kun eivät tuu tekemään..
Viime talvena rivitalossa Jannella oli tapana haukkua naapurit,taloyhtiö sekä huoltoyhtiö kun eivät tulleet tekemään asukkaalle eli jannelle kuuluvia lumitöitä
Se,että suuttuu, siitä että kukaan ei tuu tekemään puolesta niin on lapsellista. Onko Janne tuossa edes ajatellut , että jos jotain tapahtuu eli joku ihminen loukkaantuu hänen ilmaistöissään ja vakuutusta ei ole niin...Ei luultavasti ole hyvä juttu. Kannattaa mielummin maksaa jollekkin jolla on vakuutukset kunnossa jos jotakin tapahtuu.Sama juttu noissa lumihommissa, maksais jollekin joka tekee puolestaan ne jos itse ei jaksa,viitsi,halua,kiinnosta. Voi olla, että haluaa säästää rahaa ettei maksa kellekkään hommista mitään mutta tässä maailmassa vaan nyt harva tekee ilmaiseksi mitään jos se pyytäjä pystyy tekemään itsekin sen.
 
vierailija
Kerran joku mummo kyseli huolestuneena että miten Mimmi-kissa voi, kun Janne ei ollut pitkään aikaan kirjoittanut mitään kissastaan eikä laittanut kuvia. Pelkkiä koirien kuulumisia ja kuvia. Tästäkin Janne taas kimpaantui, poisti tuon kommentin ja heitti kirjoittajan ulos seuraajistaan. Sitten vielä taas narisi asiasta faneilleen. Vähemmän yllättäen joku fani kehotti taas harkitsemaan rikosilmoitusta 🤦 Janne on aivan naurettavan herkkänahkainen. Ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, arvostelua tai edes eriävää mielipidettä. Minä olen sitä mieltä että tuollainen ei ole tervettä! Eihän edes työnantaja voi sitten antaa Jannelle mitään palautetta, missä voisi vielä parantaa. Yleensä meillä ihmisillä kuitenkin on kehittämisen varaa jossakin?? Tai jos lääkäri kertoo että verenpaineet on nyt hieman koholla, painoa on kertynyt vähän liikaa, kolesterolit on liian korkealla tai muuta negatiivista. Niin Janne varmaan lähtee lääkäristä ovet paukkuen, syyttää lääkäriä kateelliseksi ja homovastaiseksi ja uhkailee vielä rikosilmoituksella....
 

Yhteistyössä