Hakutulokset

  1. H

    Koruista tietävät

    Millä nimellä kutsutaan tai kuka niitä valmistaa korukaupoissa myytäviä hopeisia/kirurgin teräksestä valmistettuja "pallo"-koruja? Siis se ketju on samanlaista kuin lavuaarin viemäri tulpan ketju, ja niitä on eri kokoisia. Netistä yrittänyt etsiä, mutta kun en tiedä millä nimellä sitä hakea...
  2. H

    löysin halvan keittiön...

    http://www.warister.com/catalog/index.php?cPath=25&osCsid=5366c6520d73400d91971111ba037170 Uskaltaisikohan sitä ostaa tuon hintaisen keittiön? Mitenköhän laadukas on? Olisiko kellään kokemusta kyseisestä firmasta?
  3. H

    saa onnitella!

    Olen laihtunut 9kg 6 viikossa... vielä olis jäljellä 40kg...
  4. H

    Nyt on pää sekaisin...

    No meille on miehen kanssa tullut ero n.1kk sitten. No asutaan vielä saman katon alla jne, jne. Mutta oli nyt perjantaina firman juhlat ja sinne tuli minun paras työkaverini siis mies... Ja ollaan aina juteltu kaikista asioista suoraan... Ja selitin sille sitten tämän minun tilanteeni ja hän...
  5. H

    Tietokilpailu

    Katotaas jos joku innostuisi.... Esitellään toisilemme kysymyksiä... Kuukkelia saa käyttää jos haluaa. Missä tehdään suomen kaikki hampurilaissämpylät (hesburger, mcdonalds, atria , saarioinen...)? Tää oli kyllä aika paha... Mut jos joku tietäis...
  6. H

    Ei hittolainen

    Kerrankin kello on mun puolella... Se on puolituntia jäljessä. Sitä katsoo vaan , että kello on noi vähän vasta. Mutta todellisuus on aivan toista. Pitää etsiä uudet patterit jostain ettei myöhästy töistä.
  7. H

    Määrättiin lääkettä

    Finneihin sain lääkettä SKINOREN nimistä oletteko kokeilleet? onko toiminut? Sitten on toinenkin lääke johon sain reseptin clindoxyl. Onko tästä kokemuksia? Kumpi olisi tehokkaampaa?
  8. H

    Kyllä oli kiven alla...

    Etsin pojalle 116cm kurahousuja. Eilen kävin paikalliset liikkeet läpi (prisma ja tarjoustalo) Ei ollut kokoja. Sitten tänään lähdin Espoon Isoon omenaan ei ollut sielläkään missään kaupassa 116cm kuriksia, oli vain 86cm-98cm ja 134cm-> Sitten menin Espoonlahden anttilaan ei sielläkään. Lopulta...
  9. H

    Kauanko kestää tulla ruotsista kirje suomeen?

    Jos kirje on lähetetty tiistaina/keskiviikkona koska sen pitäisi olla perillä?
  10. H

    Nyt tarttis vähän teidän apua!

    Ekaa kertaa olisin tilaamassa saksalaiselta sivustolta. mutta jäin nyt miettimään kannattaako sittenkään. Tässä on osoite kyseiseen puljuun, miten toi tilaaminen käytännössä tapahtuu ja maksaminen. Mulla on mastercard...
  11. H

    Mies vietiin yöllä töistä ambulanssilla lääkäriin

    Oli hikoillut, nuokkunut ja pyörtynyt, työkaveri oli soittanut sitten ambulanssin. Nyt on mies terkkarilla ja ollut yön tipassa. Odottelee verikokeiden tuloksia... Toivottovasti ei mitään vakavaa :'(
  12. H

    Fatboy

    Mä olen nyt rakastunut tuohon fatboy-säkkituoliin, mut käytännön kokemuksia tarvitsisin... Eli onko se hyvä? Kestääkö se sisusta kauan hyvänä vai lässähtääkö nopeasti?
  13. H

    Oltiin lääkärissä...

    Perjantai iltana jouduin lähtemään meidän 1 veen. kanssa terkkarille. No eka jonotettiin 2 tuntia, että päästiin lääkärin vastaan otolle. No ei siinä mitään, mutta huutavan kuumeisen pojan kanssa oli kyllä tuskaa ja moni meni meitä ennen. Lääkäri se tässä oli koomisinta! Se katsoi pojan suuhun...
  14. H

    Sähköpostiin tullutta

    Kuinka totta: (Taas aamusella tie 51:llä todettua) (toimii myös kehä 3:lla) -o- Moi, tässä erään yli 70 000 km vuodessa ajavan kaverini - näköjään tuleva liikenneministeri- ajatuksia: hyvin pitkälti kannatan ;-) Perkele, kun alkaa taas ottaa tuo liikenne hermoon. Kaikki saatanan...
  15. H

    Mä tulen hulluksi

    Mulla on ihan kauhea suklaan himo päällä, tai ollut jo koko viikon. Ja sitähän on täytynyt tyydyttää sillä suklaalla. Mutta tänään en hae suklaata prkl. Yritän pysyä kovana. Mutta millä saisi sen himon tyydytettyä? Pitäisikö juoda kupponen kaakaota....
  16. H

    Auttakaas vähän

    Eikäs mies on menossa huomenna ruotsiin ja aikoo ostaa sieltä auton. Miten hänen kannattaisi tehdä raha-asia. Vaihtaako se suomessa 10 000? kruunuiksi ja kantaa sitten käteistä mukana hirveet määrät. Vai onko jokin parempi systeemi. Master card on miehellä. Eli voiko mennä johonkin...
  17. H

    Hi hii...

    Varasin äsken kampaajalle ajan ja aamulla sanoin miehelle, että sinä ukkosein olet kuule lapsenvahtina 1.3. Minä lähden poikien kanssa ryyppäämään firman 100-v. juhliin. Ja ei saa ottaa avecia mukaan!!! Pitkästä aikaa pääsee ulos naukkailemaan sivistyneesti :p
  18. H

    Mitä lastenhuoneeseen?

    Meillä on ollut nyt pojalla huoneessaan vanha tv-taso. Siinä on ollut tv ja videot. Mies antoi sen kaverilleen ja meidän pitäisi nyt keksiä joku parempi ratkaisu pojan huoneeseen. Siihen pitäisi mahtua juuri tuo tv ja videot ja lelut myös pitäisi saada jemmaan. Ja sen pitäisi olla semmoinen...
  19. H

    Hammaskiskot

    Olinpa hammaslääkärissä tänään... Hammaslääkäri ehdotti hammaskiskoja tai sanoi, että ne kannattais olla kun hampaat alkaa jo kärsiä. Niin onkos täällä ketään jolla ne olisi käytössä. Miten se nukkuminen onnistuu ne kiskot suussa? Tuleeko räittyä ne ulos suusta kesken yön? Ja miten ne tehdään...
  20. H

    Uuden imurin osto edessä

    Minkäs laisia imureita teillä on? Meillä on nyt lg:n pölypussiton imuri ja se ei toimi enää niin kuin pitäisi vaan jättää puolet roskista lattialle. Nyt minulla olisi harkinnassa tämä Dyson-pölypussiton imuri. Onkos kokemuksia, että onko niin hyvä kuin hinta antaa ymmärtää...?

Yhteistyössä