Uuden imurin osto edessä

Minkäs laisia imureita teillä on? Meillä on nyt lg:n pölypussiton imuri ja se ei toimi enää niin kuin pitäisi vaan jättää puolet roskista lattialle. Nyt minulla olisi harkinnassa tämä Dyson-pölypussiton imuri. Onkos kokemuksia, että onko niin hyvä kuin hinta antaa ymmärtää...?


 
Janni
Meille on kans imurin osto edessä. Onko kenelläkään kokemusta mielen imureista kun minä taas haluaisin hiljaisen, jos sitä siivois enemmän sit kun ei tartte kuunnella sitä kauheeta möykkää imurista.
 
vieras
http://www.mrvacandmrssew.com/images/products/1176336274_MieleCallistoSmall.jpg

Tuollanen mut eri värinen. On ollut tosi hyvä. Ei ole kallein imuri tuo mutta on ollut tosi hyvä. Jos oikein muistan niin makso 250 mut siitä on tosin jo useampi vuosi aikaa.
 
Dyson täälläkin ja todella tyytyväinen oon.Lattiat kun pesin aiemmalla,( oli hyvä kone sekin Elektroluxin 4 v vanha) mutta jouduin huuhtelemaan koko ajan kun pölyt vaan pyöri rätissä.Nyt Dysonilla imuroitu lattia menee nätisti mopilla eikä tarvii huuhdella jatkuvasti.

TOsi kannattava ostos!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun eräs ystävä osti vasta dyson imurin ja joutui kyllä kovasti pettymään siihen, oli kuulemma todella huono ja tehoton hintaansa nähden (500?)
:eek: Mikä niistä malleista maksaa noin paljon :eek:
Pölypussiton Dyson DC20 All Floors -imuri maksaa hobby hallissa 499?

 

Yhteistyössä