Uuden imurin osto edessä

ärsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Meilki on dyson ja paras on.
Eikös tollaset -paras on kommentit oo vähän lapsellisia koska sehän on vaan sun mielipide ja tuskin oot testannu kaikkia mahdollisia imureita niin ethän sä oikeesti voi edes tietää et onko se oikeesti paras.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Meilki on dyson ja paras on.
Eikös tollaset -paras on kommentit oo vähän lapsellisia koska sehän on vaan sun mielipide ja tuskin oot testannu kaikkia mahdollisia imureita niin ethän sä oikeesti voi edes tietää et onko se oikeesti paras.
Väitinkö että se olisi sitten jonkun muun mielipide :LOL:

Ja no mulla on muutamasta muusta merkistä kyllä kokemusta,en usko että tuosta imuri paranee..
Otappa luumupuut nenästä,äläkä nyt haudanvakavasti tätä palstaa ota ;)
 
Imuroija
Meilläpä taitaa olla tuo kuvan malli. Erittäin hyvä imuteho, mutta mielestäni äänekäs ja joskus kulkee huonosti (keikahtaa) perässä. En kyllä pois vaihtaisi kumminkaan...
 
vieras
Mulla alko kiinnostamaan et mikä siitä dyson imurista tekee niin hyvän?
Mulle imurin tärkeimmät ominaisuudet on hepa suodatin ja hyvä imuteho ja kun katsoin dyson imureiden imutehoa niin se oli 280w ja melkein kaikissa muissa muun merkkisissä se oli yli 300w jopa ihan halvemmissakin imureissa joten mikä siitä tekee niin hyvän?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Dysonissa on erilainen tekniikka ja siinä on jatkuva imuteho.
Eikös kaikissa imureissa oo jatkuva imuteho kun ne ovat päällä? Kun lukee noita dyson imureiden teknisiä tietoja niin kyllä niissä on ihan samat tiedot kuin muissakin imureissa mutta ne on vaan ilmotettu niin "hienosti" ja "teknisesti".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ainakin noita dysoneita oli hobbarissa pilvin pimein as.palautuksina...se kertonee ehkä jotain?
Niin mä kans kuulin.. Hobbarissa ne yrittää tehdä kaikkensa ettei niiden tarvis ottaa niitä takasin, eräs tuttu palautti dysonin sinne kun tulikin katumapäälle ja osti halvemman imurin niin väittivät hobbarista että sitä oli käytetty eivätkä suostuneet ottamaan takasin sitä vaan lähettivät sen uudelleen tutulleni joka sit taas lähetti sen uudestaan hobbarille, nyt sieltä ei ole kulunut mitään joten jokohan suostuivat ottamaan sen takasin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miele on ja toista merkkiä en huolis.
Meilläkin on miele, muuten oon tykänny, mutta takapyörät lakkasivat toimimasta melkein heti. Seuraava imuri, joka meille hankitaan, on joko keskuspölynimuri tai sellainen, jossa on ne isot takapyörät.
Inhottaa, kun imurista jää mustat viivat lattiaan, joita sitten pitää jynssätä..
Muuten olen mieleen ollut tyytyväinen ja se toimiikin mainiosti edelleen, kun vaan pyörät kääntyisivät.

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ainakin noita dysoneita oli hobbarissa pilvin pimein as.palautuksina...se kertonee ehkä jotain?
Johtuiskohan siitä, että muualta niitä saa halvemmalla. Eka tilaus vetämään ja sitten kauppaan, jossa huomataan, että sama imuri on monta kymppiä halvempi. "no, palautetaan se tilattu ja haetaan toi..."

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Janni:
Millainen Mielen imuri sulla on jos saan kysyä ja onko ollut kestävä?
Mielen cat&dog.Tosi hyvä peli jos on elukoita.
Ihan mielenkiinnosta mikä tuosta tekee hyvän silloin kun on eläimiä...
Siihen tulee sellainen mattosuutin missä on pyöri harjas ja aktiivihiilisuodatin mikä torppaa sen jumalattoman hajun mikä niiden elukoiden märistä karvoista alkaa sieltä imurista tulemaan.
 

Yhteistyössä