Nyt on pää sekaisin...

No meille on miehen kanssa tullut ero n.1kk sitten. No asutaan vielä saman katon alla jne, jne.
Mutta oli nyt perjantaina firman juhlat ja sinne tuli minun paras työkaverini siis mies... Ja ollaan aina juteltu kaikista asioista suoraan... Ja selitin sille sitten tämän minun tilanteeni ja hän oli tottakai minun puolellani ja kerroin miten mua on petetty ja kaikkea mitä muuta paskaa tullut niskaan... Hän oli jo soittamassa joillekkin "kavereille" jotka olisi kostaneet tälle minun ex-ukolle... Huh, huh...
No lopulta se juttelu päätyi siihen, että me oltiin vessan käytävällä harrastamassa seksiä. :whistle:
Juteltiin sitten asiat vielä läpi että molemmat tykätään toisistamme ja tiedettiin molemmat että joskus tulee näin käymään, meillä on semmoinen erilainen se kaveri suhde... Mutta tekeekö kaverit näin.... Tänään näen kyseisin herran töissä, voi vähän kyllä poskia kuumottaa...

Nyt on pää vain niin sekaisin... :headwall:
 
Bahah, sori. Mä oisin nostanut kytkintä hyvin hätäseen tossa "soitan kavereille että kostavat sun exälle" -vaiheessa, räkäisesti nauraen :D:D Ja ellen ois niin tehnyt, niin...kyllä muakin hävettäis. Mua hävettäis niin paljon, että menisin ämpäri päässä töihin :saint:
 
Mä hymyilen täällä. On meinaan itsekin tullut joskus oltua samankaltaisessa tilanteessa :D
Moikkaat vaan ja sanot että kiitos viimeisestä :whistle:
Ja kaverithan nimenomaan noin tekee B) , ei kai vihollisetkaan keskenään seksiä harrasta? :xmas:
 

Yhteistyössä