Auttakaas vähän

Eikäs mies on menossa huomenna ruotsiin ja aikoo ostaa sieltä auton.
Miten hänen kannattaisi tehdä raha-asia. Vaihtaako se suomessa 10 000? kruunuiksi ja kantaa sitten käteistä mukana hirveet määrät. Vai onko jokin parempi systeemi.
Master card on miehellä.
Eli voiko mennä johonkin paikalliseen pankkiin ja nostaa sieltä tai tehdä tilisiirron paikalliseen pankin kautta tai jotain...?!?
 
salla
mä en kantais tollaista rahasummaa mukana. nostaisin masterilla paikanpäällä ja maksaisin sen pienen maksun joka menee käteistänostettaessa (visalla 1% nostosummasta + 1?). masteri lasku kerralla pois niin ei mene korkoa.
koska riski on pieni, MUTTA jos joku kääntää miehes niin siinä menee 10 000 euroa. sori kruunua mutta any way
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mä en kantais tollaista rahasummaa mukana. nostaisin masterilla paikanpäällä ja maksaisin sen pienen maksun joka menee käteistänostettaessa (visalla 1% nostosummasta + 1?). masteri lasku kerralla pois niin ei mene korkoa.
koska riski on pieni, MUTTA jos joku kääntää miehes niin siinä menee 10 000 euroa. sori kruunua mutta any way
Sitä minäkin sanoin miehelle etttei tuommosia summia mukanaan kantele! Ja se on kruunuissa 100 000 Kr

Mutta voiko sillä masterilla nostaa jostain paikallisesta pankista?
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja HYLLYVÄLYYLI:
Mutta voiko sillä masterilla nostaa jostain paikallisesta pankista?
mulla ei masteria niin en varmaks tiedä, mutta visalla ainakin saa paikallisista nostoautomaateista nostettua.
varmistakaa pankista. ja muistakaa nostaa luotto/nostoraja tarpeeksi korkeaksi ettei jää rahaa uupumaan.
 
Koo
Ruotsin puolelta saa nostettua Suomessa myönnetyillä luottokorteilla rahaa automaateista. Tarkistaa vaan, ettei luottoraja mene yli ja joutuu varmaan nostamaan muutamassa erässä noin ison summan...;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HYLLYVÄLYYLI:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä en tiedä mut pakko sanoa et luen sun nikkis aina:HYLLYVÄLI :D
Se oliskin ihan hyvä kans....

Töistä tuli vaan mieleen kun meillä on siellä hyllyvälejä,missä me kuljetaan :D Mikäs auto teille tulee?
Jonkin sortin jenkki. Mies on katsellu niitä auton kuvia tässä viikon jo niin olen tipahtanut jo kyydistä, että mikä se auto nyt lopullisesti on. Mut sen tiedän et se on avoauto ja siinä on valkoiset nahkapenkit :D
 

Yhteistyössä