Hakutulokset

1. P

Ä-rahasta

Mutta kaikilla ei ole minimi.
  2. P

Lapsi maksaa 105600 euroa

Mutta jos huomioidaan juuri ne isot ostokset, autot ja muut, mitä ainakin isoissa perheissä tarvitaan, ja asunnon lastenhuoneet, niin summa nousee äkkiä. Itse asiassa minusta summa olisi aika pieni, jos yhteiskunnan kulut lasketaan, päivähoitokin maksaa kunnille satoja euroja kuussa.
  3. P

RAJU REAKTIO HIUSVÄRISTÄ!!!!!!!!

Tuo kuva näyttää kyllä enemmän permanentilta kuin värjäykseltä.
  4. P

APUA! Verta yhdynnän jälkeen! (raskaana)

Emätin on normaalia verisempi raskausaikana, joten pienikin naarmu saa sen vuotamaan enemmän kuin normaalisti. Uskon että tästä sinulla on kyse, eikä mitään riskiä raskauteen liittyen ole.
  5. P

bentsot,mielialalääkkeet,tupakka.viina ja raskaus

Mene lääkäriin ja pyydä tarkistamaan lääkitys niin, että sekä vauva että sinä voisitte mahdollisimman hyvin. Ja pyydä vaikka lähete jonnekin, missä saisit tukea ihan käytännössä tuohon päihteettömyyteen, vai onko sinulla muita lapsia, niin ettet voi lähteä?
  6. P

ai ihanko oikeesti

No tarkistin toivelaulukirjasta, täyttyy sielläkin.
  7. P

ai ihanko oikeesti

Ihan googletin. Ja tietenkin siten, että yleensä laulun sanat tarkoittavat jotakin. Ei ne ole vain sanoja peräkkäin.
  8. P

mikä on suurin talopaketti mistä oot kuullu?

Meillä on vanhemmilla iso talo, ja on kyllä tosi mukava mennä ison perheen kanssa kylään, toisin kuin appivanhempien kerrostaloasuntoon. Sittenhän sitä tilaa vasta tarvitaan, kun lapset asuvat perheineen eri paikkakunnalla.
  9. P

ai ihanko oikeesti

No ei ole oikeasti, vaan TIETENKIN katu täyttyy askelista. Ja juuri tarkistin.
  10. P

Vanhana neitsyytensä menettäneitä?

Eli olit keskimääräistä nuorempi.
  11. P

No entäs 10 v ja 1v tai 3v

Ja jonkin verran äidistä, onko liian ylihuolehtiva vai ei...
  12. P

Ovatko isovanhemmat lastenhoitoautomaatteja?

Pyydetään apua kun tarvitaan, mutta koska asuvat eri paikkakunnalla, emme niin usein pyydä, joten en koe että käyttäisin hyväksi. Siis muutaman kerran vuodessa pyydetään.
  13. P

No entäs 10 v ja 1v tai 3v

Uskaltaisitko jättää 10 v lapsen hoitoon hetkeksi, esim. 10 min asioilla käynnin ajaksi 1-vuotiaan tai 3-vuotiaan? Kumman helpommin vai ei kumpaakaan? Molempia en itse jättäisi.
  14. P

Tuli mieleen kun aamu on juteltu teiniäitiydestä niin tässä kuva musta ja esikoisesta

Ja nyt tuntuu hyvältä kun sait sanotuksi? En ymmärrä mitä sinun päässäsi tapahtuu. Onneksi.
  15. P

Tuli mieleen kun aamu on juteltu teiniäitiydestä niin tässä kuva musta ja esikoisesta

Kiva että olet onnellinen, hoituu ne opiskelut myöhemminkin. Ja mitä sillä on väliä, mitä minä tai muut ajatellaan, jokainen elää sitä omaa elämäänsä.
  16. P

Eihän se mikään mielipide ole, tottakai olit teiniäiti. Kun olit teini-ikäinen. Se on sitten eri juttu mitä siitä ajattelee. Riippuu varmaan, minkälainen ihminen olet, ja miten olet koulusi käynyt jne. Joka tapauksessa olet mielestäni aika nuori äiti. En ajattele, että välttämättä olisi...
  17. P

onko kellään muulla ollut vain 1 seksikumppani?

Minä ja mieheni myös
  18. P

En kestä veljeni avovaimoa!!

Että minulla aina ottaa päästä tuo 'raskaus ei ole sairaus'. No ei ole, mutta raskauspahoinvointiin on moni nainen kuollut, ja nykyäänkin monia naisia hoidetaan sen takia sairaalassa. Ja mitä sitten jos isä joutuu tulevan vauvan takia koville? Moni mies haluaa lapsia, ja on valmis sen takia...

Yhteistyössä