Hakutulokset

1. P

Voiko olla pientä tiputteluvuotoo vaikka ois raskaanakin?

Voi olla. Joillakin on kuukausia joka raskaudessa.
  2. P

Olenko oikeasti ainoa ei-niin-täydellinen-äiti??

Näin on. Schrödingerin yhtälöitä ratkon paremmin kuin 99,9 % noista siisteistä ja vaatteensa silittävistä äideistä, ja saavat minusta lapset olla ihan tyytyväisiä siitä, että ovat saaneet äidikseen juuri minut. Minusta henkisesti vireä ja lukenut äiti on lapsille arvokkaampaa kuin puhdas...
  3. P

Nyt kysely kaikille kotiäideille!!!!!

No minulla on neljä lasta, joista kaksi on koulussa. Ihan normaalia kotielämää eletään, nuorin on vielä vauva. Normaali arki ei ole kamalan raskasta, kivaakin jos sattuu kavereita tapaamaan. Kun taas koko jengi on vaikkapa oksennustaudissa, ja omaakin päätä huippaa, sitä menee joku...
  4. P

voisitko olla lapsinenne n.viikon

Ennen olin tosi paljon yksin lasten kanssa, mutta kyllä siinä minulle tuli raja vastaan. Kun mitään turvaverkkoa ei vieraalla paikkakunnalla ollut, ja olin kotona lasten kanssa, uuvuin välillä tosi paljon. Nykyään pyydän vaikkapa äitini kaveriksi kun mies lähtee reissuun. En töitä tekemään...
  5. P

Monen lapsen äiti on alistunut miehelleen

No meillä mies on mies kovasti noita lapsia halunnut, ja enpä usko että minä yksinhuoltajuutta saisin. Korkeintaan vuoroviikkoihin voisi suostua. Ja miehenkin elämän se ero sotkisi, saa se minullekin kiltti olla, että tämä perhe-elämä onnistuu. Aloituksen lähtökohta tuntuu olevan, että...
  6. P

Miten äidit uskaltavat jäädä useiksi vuosiksi kotiin?

Yritin vastata mutta jonnekin katosi. Minä säästän rahaa rahastoon. Vuosiahan tulee kotona väkisinkin kun on neljän lapsen äiti. Vaikka olen ollut välillä töissä, ja nytkin työpaikka odottaa. En kyllä usko, että mieheni eronkaan sattuessa jättää lapsia tyhjän päälle, on sen verran...
  7. P

Gallup, Ottaisitko vakuutuksen vauvalle (ennen syntymää) vai et ottaisi? Paljon vastauksia, kiitos.

En ole. Meidän paikkakunnalla paha hyödyntää mitenkään. Matka-ja tapaturmavakuutukset on kaikilla.
  8. P

tosta jehova-jutusta tuli mieleen että tietääkö kukaan mikä se vapaakirkko on?

Ja minä olen käynyt sekä vapaakirkon että helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa ja kesäjuhlilla, ja ihan luterilainen olen.. Ja kuulkaas ulkomailla asuessamme kävin ihan babtistikirkossa. Eihän sillä Jeesuksella voi olla kuin yksi ruumis, niin että ihan sama miksi itseämme kutsumme.
  9. P

Onko kukaan käynyt Eurodisneyssä?

Kiitos vastauksista. Pitää miettiä. Sellainen oma lapsuuden haave, mitä haluaisi omille lapsilleen sitten antaa...

Yhteistyössä