Onko se sit muka jotenkin vanhana menetetty ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä olin 16v
kaikki ei tainnu likee kysymystä loppuun saakka :ashamed: niin kuin en minäkään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä nyt hieman ihmettelen tätä ketjua, jos kysytään VANHANA neitsyytensä menettäneitä, niin mitä tänne vastaavat ne, jotka ovat sen nuorena menettäneet?
sorry kun olen näin utelias mutta miksi menetit neitsyytes vasta 3 pvää avioitumisesta? Eiks hääyö yleensä ole heti hääpäivän jatkeena?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mikä nyt sitten on vanha... ite olin 22, kavereiheni nähden poikkeuksellinen, myös siitä syystä että menetin neitsyyteni oltuani 3 päivää naimisissa...
Miksi vasta kolmantena päivänä?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mikä nyt sitten on vanha... ite olin 22, kavereiheni nähden poikkeuksellinen, myös siitä syystä että menetin neitsyyteni oltuani 3 päivää naimisissa...
Et ymmärtänyt kysymystä..kysymys kuului vanhana neitsyytensä menettäneet, ei kuinka nuorena menetit neitsyytesi.Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
aika erikoista...Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Miksi vasta kolmantena päivänä?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mikä nyt sitten on vanha... ite olin 22, kavereiheni nähden poikkeuksellinen, myös siitä syystä että menetin neitsyyteni oltuani 3 päivää naimisissa...
No katsos täällä on vähä-älyistä porukkaa, ei ne ymmärrä kysymystä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä nyt hieman ihmettelen tätä ketjua, jos kysytään VANHANA neitsyytensä menettäneitä, niin mitä tänne vastaavat ne, jotka ovat sen nuorena menettäneet?
samaa ihmettelen. Yksille tutuilleni kävi niin, että lähtivät häämatkalla laivalle ja sulho myöhästyi laivasta kun lähti jotain lippuhässäkkää selvittämään viime tipassa. Tuli vasta seuraavana päivänä perässä.Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:aika erikoista...Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Miksi vasta kolmantena päivänä?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mikä nyt sitten on vanha... ite olin 22, kavereiheni nähden poikkeuksellinen, myös siitä syystä että menetin neitsyyteni oltuani 3 päivää naimisissa...