Vanhana neitsyytensä menettäneitä?

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mikä nyt sitten on vanha... ite olin 22, kavereiheni nähden poikkeuksellinen, myös siitä syystä että menetin neitsyyteni oltuani 3 päivää naimisissa...
sorry kun olen näin utelias mutta miksi menetit neitsyytes vasta 3 pvää avioitumisesta? Eiks hääyö yleensä ole heti hääpäivän jatkeena?

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä nyt hieman ihmettelen tätä ketjua, jos kysytään VANHANA neitsyytensä menettäneitä, niin mitä tänne vastaavat ne, jotka ovat sen nuorena menettäneet?
No katsos täällä on vähä-älyistä porukkaa, ei ne ymmärrä kysymystä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mikä nyt sitten on vanha... ite olin 22, kavereiheni nähden poikkeuksellinen, myös siitä syystä että menetin neitsyyteni oltuani 3 päivää naimisissa...
Miksi vasta kolmantena päivänä?
aika erikoista...
samaa ihmettelen. Yksille tutuilleni kävi niin, että lähtivät häämatkalla laivalle ja sulho myöhästyi laivasta kun lähti jotain lippuhässäkkää selvittämään viime tipassa. Tuli vasta seuraavana päivänä perässä.

hmm
pakko nostaa tämä koska vastaukseni sai niin paljon ihmettelyä... no, varsinaisen hääpäivän jälkeen oltiin niin poikki ettei vaan enää jaksanut, toisena päivänä ei muistaakseni ollut kummemmin haluja kummallakaan ja kolmantena päivänä hetki oli sit molemmille sopiva... kai se on outoa mutta ei seksi ole meidän avioliiton kantava voima ja ehtiihän sitä... oltiinhan me jo yli vuosi odotettu niin pari päivää sinne tänne ei viskaa mihinkään.

miusta nuo 13, 14 tai jopa 15 vuotiaana neitsyytensä menettäneet ovat ihan lapsia. Siisti juttu kun pääsee eroon ja ei ole enää taakkana. Voi kehuskella kavereille. Ei pidä tietenkään yleistää, mutta tällanen tulee aina mieleen kun näistä puhutaan. omani menetin 18 v.

Yhteistyössä