outo
Neitsyyteni menetin 19-vuotiaana ja mulla on ollut vain yksi mies, joka on nykyään aviomieheni. en ole mitenkään uskonnollinen, joten siitä ei ole kyse. Olenko omituinen harvinaisuus?
Alkuperäinen kirjoittaja outo:Neitsyyteni menetin 19-vuotiaana ja mulla on ollut vain yksi mies, joka on nykyään aviomieheni. en ole mitenkään uskonnollinen, joten siitä ei ole kyse. Olenko omituinen harvinaisuus?
No kiva etten ole ainoa outo Nykyään jo 14-vuotiaat on raskaana ja mulla ei ollut sen ikäisenä edes mitään poikaystäviä ikinä ollut...Alkuperäinen kirjoittaja et oo:Alkuperäinen kirjoittaja outo:Neitsyyteni menetin 19-vuotiaana ja mulla on ollut vain yksi mies, joka on nykyään aviomieheni. en ole mitenkään uskonnollinen, joten siitä ei ole kyse. Olenko omituinen harvinaisuus?
Mun tarina sanasta sanaan samanlainen kuin sun! =)
Sama täällä, eikä meilläkään mitään uskontoa syynä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä ja mieheni. Ollaan molempien ainoat.
Samoin ja yhdessä oltu 16 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Neitsyyteni annoin tolle rakkaalle miehelleni 16 vuotiaana.
No mulla on itse asiassa ollut pari poikaystävää ennen miestäni (eka kun olin 14-15v), mutta suutelua pitemmälle en heidän kanssaan koskaan mennyt. Se oli sellasta aika viatonta kädestä pitelyä ja halailua. Nykyään taitaa teineillä olla ihan toinen meininki....Alkuperäinen kirjoittaja outo:No kiva etten ole ainoa outo Nykyään jo 14-vuotiaat on raskaana ja mulla ei ollut sen ikäisenä edes mitään poikaystäviä ikinä ollut...Alkuperäinen kirjoittaja et oo:Alkuperäinen kirjoittaja outo:Neitsyyteni menetin 19-vuotiaana ja mulla on ollut vain yksi mies, joka on nykyään aviomieheni. en ole mitenkään uskonnollinen, joten siitä ei ole kyse. Olenko omituinen harvinaisuus?
Mun tarina sanasta sanaan samanlainen kuin sun! =)
Kuin myös (vai olinkohan 17?). Päälle kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Neitsyyteni annoin tolle rakkaalle miehelleni 16 vuotiaana.
Sä oot sit mua pari vuotta vanhempi. Me ollaan oltu yhdessä 14 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Josa:Samoin ja yhdessä oltu 16 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Neitsyyteni annoin tolle rakkaalle miehelleni 16 vuotiaana.
korjaus...ei silti etteikö ottajia olisi ollut...taisin olla aika kranttu... =)Alkuperäinen kirjoittaja siiri:mä kans olin "vanhapiika" 24v. asti kunnes neitsyys meni tulevalle aviomiehelle =)