onko kellään muulla ollut vain 1 seksikumppani?

• Viestiketjun aloittaja outo
  • Ensimmäinen viesti
outo
Neitsyyteni menetin 19-vuotiaana ja mulla on ollut vain yksi mies, joka on nykyään aviomieheni. en ole mitenkään uskonnollinen, joten siitä ei ole kyse. Olenko omituinen harvinaisuus?

et oo
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Neitsyyteni menetin 19-vuotiaana ja mulla on ollut vain yksi mies, joka on nykyään aviomieheni. en ole mitenkään uskonnollinen, joten siitä ei ole kyse. Olenko omituinen harvinaisuus?

Mun tarina sanasta sanaan samanlainen kuin sun! =)

outo
Alkuperäinen kirjoittaja et oo:

No kiva etten ole ainoa outo :D Nykyään jo 14-vuotiaat on raskaana ja mulla ei ollut sen ikäisenä edes mitään poikaystäviä ikinä ollut...

et oo
Alkuperäinen kirjoittaja et oo:

No kiva etten ole ainoa outo :D Nykyään jo 14-vuotiaat on raskaana ja mulla ei ollut sen ikäisenä edes mitään poikaystäviä ikinä ollut...
No mulla on itse asiassa ollut pari poikaystävää ennen miestäni (eka kun olin 14-15v), mutta suutelua pitemmälle en heidän kanssaan koskaan mennyt. Se oli sellasta aika viatonta kädestä pitelyä ja halailua. Nykyään taitaa teineillä olla ihan toinen meininki....

Yhteistyössä