mikä on suurin talopaketti mistä oot kuullu?

Mietitään ja (haaveillaa) tääl että jospas sittenki sais laitettuu uuen mökin meiän väele. Ongelma on vaa että makkareita pitäsi olla ainakii 7,mielellää tupakeittiö ja silleen. Google käypi kumana mut jos jollain suoran käen tietoo ni mieluusti kuulis :)

miten olis semmonen et ostatte talon kuoret joltain ja rakennutatte sisustan itse? näin pääset itse suunnitteleen huonejärjestyksen ja tekemällä lasten makkareista pieniä saa halvemmalla enemmän makuuhuoneita

Armiliina
Kannustalolla muistelen olevan isoja talomalleja. Ainakin siinä country-mallistossa oli monihuoneisia kämppiä.

Mutta Kannattaa katella joitain sellaisia malleja, joissa vois huonejakoa muuttaa, jos saa neliöitä säästettyä. Tosin ite ainakin vierastan sellaisia pieniä koppeja makuuhuoneina...

Meidän taloon tulee kolme makkaria, joista kaksi on niin isoja, että ne voi mainiosti jakaa niin, että huoneita olisi 5... Noista malleista kannattaakin katella sellaisia isohuoneisia, joissa olisi tuo jakomahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja hei järki käteen:
siis miks tarvitsette 7 makuuhuonetta?????? apua.. ajatteles aikaa kun lapset on jo maailmalla niin sinä siellä huhuilet tyhjille huoneille...

Meillä on vanhemmilla iso talo, ja on kyllä tosi mukava mennä ison perheen kanssa kylään, toisin kuin appivanhempien kerrostaloasuntoon. Sittenhän sitä tilaa vasta tarvitaan, kun lapset asuvat perheineen eri paikkakunnalla.

tulikellukka
Kyllä mä mietin kans okt:n rakentamista,kun tässä nykyisessä on 3 mh ja meillä on neljä lasta...
Oikeasti haluaisin 5 mh ja pienen työhuoneen tietokonetta ja mun ompelutöitä varten eli 6 mh ja olohuone,ja voihan talon myydä,kun se jää liian avaraksi...
Mut oikeasti kun appivanhemmillani oli vielä okt viihdyin siellä tosi hyvin perheeni kanssa,kun oli tilaa.Nyt heillä kaksio ja kesämökki,niin ei tee mieli talvisin vierailla neljän lapsen kanssa heillä. Oma äitini asuu pienessäkaksiossa myös,ja ei ees kutsu meitä yökylään,jostain syystä.

Khimaira
Ihania taloja noissa linkeissä =)
Meilläkin on nyt neljäs lapsi haaveissa, joten jos ja kun meillä on 6henkinen perhe, niin kyllähän makkareita pitää olla 6..Ja sitten kun lapset muuttaa pois, niin ompahan ainakin tilaa minne tulla lomilla ja lastenlasten kanssa =)

siis miks tarvitsette 7 makuuhuonetta?????? apua.. ajatteles aikaa kun lapset on jo maailmalla niin sinä siellä huhuilet tyhjille huoneille...
meilä on het alkuu tarkotus majoittaa myös mummo (liikuntarajoitteinen, kahen kyynärsauvan varassa kulkee), sosiaalitoimiston lainalapsetkii tarviivat kattoo ja seiniä ympärilleen :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä olisi tilaa isommallekin perheelle:

http://www.artichouse.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=19
...no terve! Siin mahtuu jo koko suku saman katon alle ;) Hulppia on! Hintakin varmaan samanmoinen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
meilä on het alkuu tarkotus majoittaa myös mummo (liikuntarajoitteinen, kahen kyynärsauvan varassa kulkee), sosiaalitoimiston lainalapsetkii tarviivat kattoo ja seiniä ympärilleen :whistle:
Ihanaa Maura! Poikani tyttärellä sama nimi!

victuuria
me saatiin suunnitella ihan oman näköinen talo Jetta-talolla. Piirsimme itse ja ne sit katsoi että pystyykö sen toteuttamaan. Ei muuta kuin suunnittelee ja ottaa myyjiin yhteyttä

Alkuperäinen kirjoittaja victuuria:
me saatiin suunnitella ihan oman näköinen talo Jetta-talolla. Piirsimme itse ja ne sit katsoi että pystyykö sen toteuttamaan. Ei muuta kuin suunnittelee ja ottaa myyjiin yhteyttä
tuliko paljo lisähintoo verrattuna siihe että ois ollu vakiopaketti?

vieras
Tässä olisi iso talo ilman uima-allasta. Huoneita ei ole kylläkään niin paljoa, mutta tilat ovat käytännöllisemmät.
Katso Timantit-mallisto ja Empire (neliöitä 339) tältä sivulta:
http://www.puutalo.com/timantit/timantit.html

raksainssi
Ei muuta kun lompsitta talopakettiedustajalle, siellä on porukkaa töissä sitä varten, että ne loihtii peruspohjaan lisää makkareita ;)

Talopakettitalot ovat AINA muutettavissa, yleensä mallistopohjiin tehdään aina jotain (isoa ja pientä) muutettavaa asiakkaan toiveen mukaan. Todella harvoin talot lähtee juuri sellaisenaan tontille.

Yhteistyössä