Hakutulokset

  1. M

    Kaivataan vinkkejä lentomatkalle 1v. lapsen kanssa

    Lensimme juuri tassa kesalla 1-vuotiaan kanssa Budapestiin. Stressasin aikalailla etukateen, koska tyttomme on liikkuvaista sorttia, eika esim. viihdy sylissa kovin pitkia aikoja. Matka meni kuitenkin ihan hyvin, kun oli vaan tarpeeksi koko ajan jotakin viriketta neidille. Meilla oli mukana...
  2. M

    Työt alkaa - Kuinka vieroittaa yötissistä?

    Kiitos kaikille rohkaisevista kommenteista! Nyt on mennyt muutama yö yhdellä heräämisellä klo 4 maissa. Jos näin jatkuu, niin hyvä niin. Eiköhän tuo aamuyönkin syöttö jää sitten omaan tahtiinsa pois. Kummasti sitä tässä saa ottaa sanomisiaan takaisin ihan kaikessa; ennen tytön syntymää olin...
  3. M

    Työt alkaa - Kuinka vieroittaa yötissistä?

    Hei, Kaipaisin kipeästi neuvojanne. Aloitan työt kahden viikon päästä ja imetän edelleen 1-vuotiasta tyttöamme. Osittaista imetystä ajattelin jatkaa vielä hetken työtkin aloitettuani, jotta ei tulisi liian montaa muutosta kerralla, mutta yöimetyksestä olisi kyllä hyvä päästä eroon oman...
  4. M

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Paasisko viela mukaan? Olen lueskellut teidan juttuja jo raskausajasta lahtien, mutta en ole itse saanut aikaiseksi rekisteroitya. Paljon olen kuitenkin saanut tukea ja vinkkeja teidan viesteista. Kiitos siita :hug: Olen yli kolmekymppinen ensimmaisen lapsen aiti. Olivia syntyi 24.7...
  5. M

    Apua, vauva ei nukahda millaan - tytto 5,5kk

    Meilla nayttaa nyt "vakiintuneen" tama haaraily ja tytto on nukahtanut jo kolmena perattaisena yona vasta puoli kaksi. Ei auta, vaikka mita tekisi paivasaikaan tai kuinka myohaan nukkumaanmenoa siirtaa. Heraa kuitenkin tovin kuluttua sata lasissa. Huoh! Milka: Kaksi hammasta tosiaan jo...
  6. M

    Apua, vauva ei nukahda millaan - tytto 5,5kk

    Viimeisen kuukauden ajan tyton rytmi on ollut ihan sekaisin. Ennen meni nukkumaan noin yhdeksan maissa ja nukkui aamuun parilla yosyotolla. Nyt heraa tunnin parin jalkeen aivan virkeana, eika nukahda millaan. Pari viimeista yota on mennyt puoli kahteen! Olen yrittanyt lyhentaa, pidentaa...

Yhteistyössä