Hakutulokset

  1. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Kuten tuossa aiemmin kerroin, mullahan heti iski silmään kun täällä lueskelin, että täällä toinenkin länskässä synnyttävä ja vielä 3 päivää laskettujen väliä :D Ja sullakin tais olla rakenneuä torstaina =) Kiva kun meitä pohjoislaisiakin täällä :wave: Vielä kirjoitin tällä vanhalla...
  2. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Moikka vaan pitkästä aikaa :wave: Mennyt jokin aika tässä kun viimeksi kirjoitellut, joteskin vaan saanut vähän aikaan :ashamed: Meillä menee kaikki hyvin, minun väsymyskin on ehkä jo alkanut paranemaan, muita oireitahan mulla ei ollut. Pikkupojan kanssa menee hyvin, hänkin on terveenä...
  3. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Osanottoni pikkuisensa menettäneille :'( Ei voi olla totta, eikö nuo huonot uutiset voi jo loppua :( Noh, meillä ainakin oli np ultrassa kaikki hyvin. Hyvin oli kaveri kasvanut ja vastasi viikkoja. Eli la sama edelleen. Pikkuhiljaa ollaan alettu salaisuutta paljastamaankin jo ja minun...
  4. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Niina22 Voih :'( , jaksamista ja osanottoni sinulle... juuri kun minäkin kävin täällä hehkuttamassa, niin nyt sitten luin suru-uutisia :( On se epäreilua, miksi me kaikki emme saa olla jo onnellisia ja nauttia näistä odotuksista ilman pelkoja... Voimia sinulle ja muillekkin masuasukkinsa...
  5. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Tänään toka käynti neuvolassa, otettiin seulonta verikokeet, verenpaine ja paino, plus hb multa kun pakkaa aina oleen välistä niin alhainen.. Jeps, ja ihan kokeiltiin joskos kuuluisi jo ääniä masusta =) ja kuuluihan sieltä :heart: Kotona oltiin! Ensi viikolla olisi sitten ultrakin, siis se...
  6. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Lainaus edellisessä menikin tummennukseksi :whistle: ...
  7. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    marja80: Koska yleensä on eka ultra? Oon yli 10vkoa nyt raskaana enkä oo kuullu mitään ultrasta. Ainaskin meillä päin pitää ultra aika itse varata. Itse varasin heti ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen. Käytäntöhän voi vaihdella paikkakunnittain. Kysy neuvolastasi.
  8. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Ensi viikolla olis jo np ultra :o , siis apua kuin nopeeta tää aika nyt menee! Esikoista kun odotti, niin se meni niiiin hitaasti että :D Nyt varmaan osaltaan vaikuttaa tuo, että on tuota käsityötä ihan eri lajiin kuin silloin, siitä pitää huolen ystävänpäivänä 4kk täyttävä tuleva isoveli ;)...
  9. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Oli tuossa jossain vaiheessa kyselyä neuvolaan menosta miehen kanssa. Tottakai, ainakin meillä mies tulee. Tämän esikoisenkin neuvola käynneillä oli jokaisessa mukana =) Oli ainakin minusta ihanaa ja kyllä ainakin meillä ihan positiivisesti ottivat vastaan.
  10. Ä

    Millaisia tunteita teillä on herännyt ex-kuopusta kohtaan, kun uusi vauva on tullut taloon?

    Tulevalle vauvalle ja esikoiselle tulee ikäeroksi n. 11kk... ja arvatkaas olenko minäkin noita tunteita käynyt läpi, kuten esim. Zirconia Mun olis pitänyt olla onneni kukkuloilaa, kun sain raskaustestistä positiivisen tuloksen, mutta itkinkin ihan vuolaasti esikoisen puolesta :'( Kerrassaan...
  11. Ä

    Muita odottavia vauvojen äitejä?

    :attn: Olipas jo pudonnut tämä ketju kolmannelle sivulle, nostoa! Josko meitä olis muitakin?
  12. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Heissan, eka neuvolakäynti takana, tuntui niin hassulle olla taas siellä :laugh: Kun tuo poitsu siis nyt 3kk! Kyllä neuvolantäti hyvin minua ja miestä tsemppas, apua aina saa! Ja mulla on ihana tuo mies, esikoisenkin joka neuvola käynnillä mukana ja kotonakin suureksi avuksi on :heart...
  13. Ä

    Muita odottavia vauvojen äitejä?

    Moikkelis! Löysinpä minäkin tämän pinon. Ei tainnut olla vielä kellään niin pienellä ikäerolla, kuin minulla! Viikkoa vaille 11kk tulee esikoisen ja kakkosen ikäeroksi =) Kyllä kieltämättä välillä vähän hirvittää ja jänskättää tuleva ja taas välillä niin positiivisen odottavasti ajattelen...
  14. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Nyt sitte varattu aika neuvolaan, viikon päästä sinne aika =) , tuntuu sitten varmaankin jo todellisemmalle. Just tuossa miehen kanssa puhuttiin, vaikka alku varmaankin on raskasta, niin kyllä se sitten helpottaakin, onpahan heistä kaveria toisilleen sitten vähän isompana :heart: . Ja mun mies...
  15. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Niin ja synnytyksestäkin oli puhetta, mulla viime synnytys sujui tosi hyvin ja oli todella kivat kätilöt ja kaikki meni kaikinpuolin tosi hyvin. Sanoinkin silloin, että ei jäänyt mitään traumoja, vois tulla vaikka uudellen. Tässä sitä nyt ollaan :laugh:
  16. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Daydreams Juu jotain sellaista minäkin muistelin, pitääpä huomenna soittaa sinne, terkka onkin tuttu ja tosi kiva. Eipä tainnu hänkään ihan minua näin pian takaisin äitiyspuolelle odotella ;) Ja oli täällä oireistakin puhetta. Edellisessä raskaudessa, mulla ei ollut muuta kuin arat...
  17. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    daydreams Juu kittos tsempeistä! Vielä ainakin tuo meidän pikkumies on ollut tosi helppo tapaus. Nukkunut jo kuukauden iästä täydet yöunet ja sitten vetää vielä sikeitä päivällä noin 4 tuntia pihalla vaunuissa! Sellainen aurinkoinen vauva :heart: Toivotaan että sellaisena pysyy, minä itse...
  18. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Niin ja se oire mistä epäilin, että tuolla vatsassa jotakin tapahtuisi, oli kun tässä miehelle sanoinkin, että olenkohan raskaana, kun mulla on maha taas kovalla! Koko viime raskauden aikaan sama homma. Katjuska-78 vielä siitä, että kyllä se ihan niin selvä plussa oli, että voisitko mutkin...
  19. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Katjuska-78 No huh, en sitten ole ihan outo ajatusteni kanssa. Tosiaaankin, kun tuo nuorimmainen on silloin noin 11kk, niin kyllä mullakin hirvittää just nuo samat asiat, kuin sulla. Ja kun tää mikä nyt tuolla nytkin tuhisee on mun ensimmäinen ja vähän kypsemmällä iällä ekan lapsen saanut (32v)...
  20. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Taidanpas minäkin liittyä joukkoon. Tänään plussasin, pakko vielä testata kerran jonkun päivän päästä, nimittäin en ollut uskoa todeksi :whistle: . Nimittäin mulla tuolla kopassa tuhisee kohta 3kk ikäinen vauveli! Ikäeroa tulisi sitten rapiat 11kk! Niin onnellisen sekavan hämmentynyt olo, itse...

Yhteistyössä