Hakutulokset

  1. K

    Joulukuun tonttuset 2013

    Pikaiset kuulumiset meiltä. Poju täytti perjantaina 7kk ja kesä menny reissatessa suomea ristiin rastiin. Poika painaa pikkusta alta 11kiloo ja on oppinu konttaamaan ja nousee tukea vasten seisoon. Nuha vaivannu jo pari viikkoa ja aika itkuinen kaveri. Ihana vesseli. Alkanu vähän vierastaan.
  2. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Meille synty poika 18.12.Painoa 5255g ja pituutta 53cm. Rv 41+5. Rakkautta tulvillaan täällä koko perhe <3 Ja lämpimät onnittelut kaikille vauvansa saaneille :)
  3. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Pitkästäaikaa tänne kirjoitan :) Nyt paukahtaa rv26 täyteen. tömpsikselle Sanon,että ei varmaan voi minunkaan mies pitää isyyslömaa jos silloin on paljon töitä. Pakosta on sen viikon kun olen sairaalassa+ muutama päivä kotiuduttua. Joka perhe ratkaisee nämä itse ja tekee niinkuin onnistuu...
  4. K

    Käytetäänkö teidän lapsilla reissuvihkoa? Mua niin ärsyttää...

    Mä rakastan Wilmaa. Se on niin helppo ja vaivaton.
  5. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Edelleen järkyttävä päänsärky jatkuu... Juhannus suunnitelmat on että ei suunnitella mitään. Ollaan varmaan kotona ja vieraita saa tulla jos tulee tai käydään jossain. Me ollaan sellasia äkkilähtöihmisiä :D
  6. K

    Kolme lasta ja nyt kaksoset?? APUA!

    Aivan. Täällä taas ei pärjää ilman autoa. Tai se helpottaa huomattavasti elämää. Kyllä minä sinulle sanon,että alku järkytyksen jälkeen kaikki järkestyy ja sinä/te pärjäätä hyvin.
  7. K

    Kolme lasta ja nyt kaksoset?? APUA!

    Minun palkkatulot oli viimevuodelta 1100€/kk ja mies on yrittäjä jonka tulot vaihtelee tosi paljon. Joskus ei tule yhtään ja jusku saadaan laskut maksettua jne. Kasvimaa meillä on jossa kasvaa ruokaa. Ja mies harrastaa metästystä. Ja kyllä me ollaan saatu lapset kasvatettua,ruokittua ja...
  8. K

    Kolme lasta ja nyt kaksoset?? APUA!

    Minun on pakko tuohon harrastushommaan vielä sanoa,että ku meillä täällä pohjoisen peräkylällä ei ole edes sitä mahdollisuutta että lapset kävis kalliissa harrastuksissa. Tai aika harva vanhempi on valmis kuskaan kymmenijä/satoja kilommetrejä tai olis aikaakaan. Jääkö meidän lapset jostain...
  9. K

    Kolme lasta ja nyt kaksoset?? APUA!

    Mielenkiinnota kysyn että paljonko teillä menee ruokaan rahaa?
  10. K

    Kolme lasta ja nyt kaksoset?? APUA!

    Olen aina sanonut että asioilla on tapana järjestyä :) Onnea odotukseen. Meille on tulossa seitsemäs lapsi ja autona on volkkarin bussi ja talona vaja 200 neljöinen omakotitalo. Ja ei todellakaan tule ikinä olemaan joka lapsella omaa huonetta. Elämä on ollut välillä vaikeeta ja välillä...
  11. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Minulla on entisiä äitiysvaatteita aika paljon. Varsinki housuja etten uusia tarvi. Muutaman paidan ajattelin ostaa/ommella. Mieliteoista. Mä en nyt saata syödä lainkaan lihaa,en makkaraa,ei nakkeja...kuvottaa jo pelkkä ajatuskin. Kalaa pystyin syömään mut tuo liha on jotain niin ällöttävää...
  12. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    MeMaMi. Meillä on samana päivänä sitten lääkäri. Ja jos mä en oli tuona päivänä saanu ni olisin joutunu ajaan yli 60km seuraavaan tk.hon ku meidän lähi tk menee koko heinäkuuksi kiinni. Vähän harmitti ku oli tarkoitus lähtä jo alkuviikosta reisuun mut mieluummin sit venytetään reissuun lähtöä ku...
  13. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    :heart:tunsin eilen ekat pienet kutittelut ja vauvan liikkeen:heart: Tuntu niin ihanalta.
  14. K

    Tyrnävällä asuvat, älkää juoko vettä!!

    Oujee...huh huijaa.
  15. K

    Te jotka saaneet kahden pojan jälkeen tytön

    :D minun mies sekos ihan totaallisesti synnärillä ku kuuli että sai tytön. Ei tahtonu malttaa millään odottaa et punnitaan ja mitataan ku olis pitäny päästä soittaan koko maailmalle että on saanu tytön:D Edelleen ku neiti vähän polkee jalkaa ni johan isä on sulaa vahaa. Joo saat sinä...ark.
  16. K

    Te jotka saaneet kahden pojan jälkeen tytön

    Kyllä se eka tuntu jotenki epätodelliselta :D ja ku sen jälkeenki tullu kolme poika lisää ni en mä osaa tästä seitsemmännestäkään odottaa muutako poikaa ;)
  17. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Minulla on tullu joka raskaudessa n.9-13kiloa ja ei yhtään kiloa ole imetyksessä lähteny. Päin vastoin tullu liää... Liikunnasta: Mä olen ratsastanu nyt kaks vuotta epäsännöllisen säännöllisesti kerran viikosa. Ja aijon jatkaa niin kauan ko se hyvältä tuntuu... Pihahommia tulee nyt tehtyä...
  18. K

    Suurperheellisiä odottajia?

    :) täällä yks seittemättä odottava. Kesälomalla ja rv on 14-15 sillä välillä ;)
  19. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Mikä sen fb ryhmän nimi on?
  20. K

    Raskaus ja päänsärky!!!

    Aivan. Tämän minäkin löysin äsken ku googlasin. Tympee vaiva... Illat menee edelleen huonovointiena ja ei tarhdo jaksaa lasten kans millään iltarutiineja. Olo on karmiva. Enkä yhtään kestä meteliä tai vastaan sanomisia.

Yhteistyössä