Käytetäänkö teidän lapsilla reissuvihkoa? Mua niin ärsyttää...

"pöh"
Mäkin olisin ollut perinteisen reissuvihkon kannalla, joka oli meillä eskarissa. Toimi todella hyvin. Koulussa käytetään Helmeä ja mä en kyllä ainakaan muista sitä käydä katsomassa. Välillä koulainen huikkaa että Helmessä on viestiä ja samalla tuleekin mieleen se sähköpostiin joskus saapunut ilmoitus... Opelle varmasti kätsy, mutta mä en tykkää.
 
"MintunKukka"
Mä olen äärettömän iloinen että siittä reissuvihosta vihdoin päästiin eroon. Oli se niin rasittava. Aina hukassa jne. Wilma on niin kätevä ja helppo. Kerran viikossa käyn katsoon ja en ole vielä mistään tiedotteesta paitsi jääny.
Ja haittaako tuo jos opettajan työtä jossain vähän helpotetaan?!
 
"liinu"
Minusta wilma on ihan kätevä. Esikoisen opettaja ei vain sitä kovin tiheästi käytä. Eka opettaja käytti wilmaa paljon ja oli kätevä saada viestejä sen kautta.
Reissarit on mennetty aikaa.
 
Wilma on ihan toimiva, etenkin sellaisissa perheissä. joissa lapset saattavat unohtaa reissuvihon kouluun / reppuun ja unohtavat antaa sen opettajalle tai jossa se viestin kirjoittanut vanhempi laskee vihon käsistään hetkeksi ja sitten se unohtuu jonnekin paperikasan alle ja ...:ashamed:

Sitäpaitsi Wilman kautta voi käydä sellaista viestienvaihtoa, joita ei halua lapsensa luettavaksi. Ja omia viestejään voi poistaa, reissarista ei sivuja viitsi repiä.
 
"minttu"
Tokaluokkalaisen opettaja lopetti sitten reissarin käytön ja Wilmaan pitäisi siirtyä. Ärsyttävää. Oli niin kiva se reissarisysteemi enkä tosiaan jaksais Wilmaa alkaa kurkkimaan joka päivä!

Jotkut opet on vissiin niin mukavuudenhaluisia ja laiskoja että mieluummin nettiin vaan kaikki, pöh :(

Reissarissa on tunnelmaa ja mun mielestä sitä vois aivan hyvin vielä kakkosella käyttää.

Mites teillä muilla on tavat?
No ootpa urpo! Kukaan laiska ja mukavuudenhaluinen ei edes ryhtyisi opettajaksi. :)
 

Yhteistyössä