Te jotka saaneet kahden pojan jälkeen tytön

  • Viestiketjun aloittaja dkdkdkd
  • Ensimmäinen viesti
dkdkdkd
eikö se tuntunut hiton oudolta? :D
Mietin tällaista kunkahden pojan jälkeen toiveissa kolmas ja jotenkin ajattelen vain että kolmas poika taloon, tosiaan voimmehan me tytönkin saada! :D Olen niin tottunut tähän poikaporukkaan etten osaa ajatella meille tyttöä. Molemmat toki tervetulleita.
:)
 
"riiviöiden äiti"
Mies oli niin hämmästynyt, että näki kivekset vastasyntyneen jalkovälissä =)
<oltiin melko puulla päähän lyötyjä, poikaa siis odotettiin 2 pojan jatkoksi
 
bvgfcds
Meille on nyt tulossa kahden tytön jälkeen poika ja kyllä se sekin tuntuu todella oudolta. Tytön olisin mielummin ottanut nytkin mutta näin se kai on tarkoitettu niin tulkoot =D
 
:))
Mulla on samat ajatukset, ei ole kyllä vauvaa vielä suunnitteilla. Mutta kaksi tyttöä on ja jotenkin sitä aina ajattelee "pikkusiskoa" vielä taloon. :D Kai siihen tyttöelämään on niin tottunut, että on hankala ajatellakaan poikaa joukkoon. Vaikka tietysti aivan yhtä toivottu sekin olisi, ajatuksena vaan hassu. :D
 
Nhjchc
Sain äskettäin kolmen pojan jälkeen tytön. Vieläkin välillä vaippaa vaihtaessa havahdun, että ai niin, täähän olikin tyttö :)
Ihanaa kuitenkin, vaikka olikin yllätys.
 
"vieras"
Neljän pojan jälkeen tyttö... kun olis uudestaan ollu ensimmäistä vauvaa hoitamassa :) olin niin varma pojasta vaikka mitään veikkauksia ei saatu, että taisin olla vaan hölmistynyt kun kätilö sano "pikkuinen tyttö, onneksi olkoon"
 
Kyllä me se neljäs tyttö tilaukseen laitettiin ja alkuun kyllä tuntui ihan hassulta, kun kuultiin, että meille tuleekin poika. Mies kysyi ultrassa, että "voiko sen (sukupuolen) vielä vaihtaa" :D

Mutta kyllä me on tää lapsi päätetty pitää, vaikka se poika onkin :xmas:
 
-annukka
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28595867:
Kolmen pojan jälkeen iltatähdeksi tyttö, joo o, outoa se on vieläkin. :D
Meillä kolmen pojan jälkeen tullut kaksikin tyttöä ja vieläkin nyt kun tytöt on 4 ja 7 v on vaikeuksia päästä tyttöjen maailmaan mukaan. Pikkusotilaat alkaa jo olla isoja pikkuprinsessat on vallanneet talon.
 
Oli se vähän kummallista. Jos olisi valita pitänyt, olisin ottanut kolmannen pojan, mutta onneksi valitsemaan ei pääse. :D
:heart:
Ja synnytyssalissa mietittiin miehen kanssa, että luistimet menee nyt uusiksi. Samaa kertoi seuraavana päivänä huonetoveri, joka yöllä myös oli puskenut maailmaan tytön kahden pojan jatkoksi. Tästä voimme päätellä, että luistimet ovat tärkeä asia poikalasten isille!
 
  • Tykkää
Reactions: KuutioTasku
:heart:
Ja synnytyssalissa mietittiin miehen kanssa, että luistimet menee nyt uusiksi. Samaa kertoi seuraavana päivänä huonetoveri, joka yöllä myös oli puskenut maailmaan tytön kahden pojan jatkoksi. Tästä voimme päätellä, että luistimet ovat tärkeä asia poikalasten isille!
:D minun mies sekos ihan totaallisesti synnärillä ku kuuli että sai tytön. Ei tahtonu malttaa millään odottaa et punnitaan ja mitataan ku olis pitäny päästä soittaan koko maailmalle että on saanu tytön:D
Edelleen ku neiti vähän polkee jalkaa ni johan isä on sulaa vahaa. Joo saat sinä...ark.
 
  • Tykkää
Reactions: Jaziemily

Yhteistyössä