Hakutulokset

  1. Pikkukultasiipi

    Onks ketään turkulaisia paikalla????

    Mut miten sitten, kun mulla on tommonen syksyllä 1luokan alottava mukelo, niin musta ois kiva asua siinä jossain suht keskustan tuntumassa, niin onko siinä ihan keskustan holleilla edes mitään kouluja? tyhmä kysymys ehkä.. :D
  2. Pikkukultasiipi

    Onks ketään turkulaisia paikalla????

    Kehukaa mulle se paikka nyt oikeen kunnolla, että saan semmosen mukavan varmuuden siitä, että se on oikeesti ihan asuttava paikka :D
  3. Pikkukultasiipi

    Kuinka pitkäksi aikaa uskaltaisitte jättää 6v yksin kotiin?

    Meillä on eskariin 80m ja oonkin monesti miettiny, että eikö poika vois mennä sinne vaikka yksin, mutta jos näin tekisin, niin ihan varmaan tulisi sanomista.
  4. Pikkukultasiipi

    Ketään hius asiantuntijoita paikalla?!?!

    Mulla on punanen tukka :)
  5. Pikkukultasiipi

    Ketään hius asiantuntijoita paikalla?!?!

    No toi hiustenpidennys olisikin haaveena, mutta näin opiskelijana siihen ei kyllä ole varaa :/
  6. Pikkukultasiipi

    Ketään hius asiantuntijoita paikalla?!?!

    Semmosta vaan mietin, kun itselläni on yli olkapäiden ulottuvat hiukset jotka on hirmu ohuet, niin mietin, että pystyykö tämmöseen hiukseen laittaa permistä/jotain laine juttua? Nää mun hiukset on vaan niin hirveät kun menee ihan päätä myöten ja on ihan lattanat : /
  7. Pikkukultasiipi

    Kertokaas jotain hyviä tarjoilu ehdotuksia 26v synttäreille?!?!

    vieraita on yhteensä n10-15 ja sitä mä just oon miettinyt, että kuinka paljon pitää tehdä mitäkin. Esim. että riittääkö 1juustokakku ja sitten 1tommonen pinaatti-feta piiras. Mulla on kummiskin tarkotuksena tehdä paljon kaikkea, että löytyy sitten kaikille jotain :)
  8. Pikkukultasiipi

    Kertokaas jotain hyviä tarjoilu ehdotuksia 26v synttäreille?!?!

    Karjalanpiirakat vois olla hyvä :)
  9. Pikkukultasiipi

    Kertokaas jotain hyviä tarjoilu ehdotuksia 26v synttäreille?!?!

    Sen verran tiiän, että juustokakun teen ja pinaatti-feta piirakan. Kuinka monelle hengelle yleensä lasketaan riittävän yhdestä semmosesta tavallisesta pyöreästä piirakka vuoasta? kyselee tyhmä:whistle:
  10. Pikkukultasiipi

    Turkulaisia paikalla?!?!?!

    Tuo linna on vielä katsastamatta, että sinne voisin joku päivä mennäkkin ja tota jokea pitkin ajattelin tänään mennä kävelemään, jos tuolla nyt ei oo hirveän kylmä.
  11. Pikkukultasiipi

    Turkulaisia paikalla?!?!?!

    Oon nyt tän viikon vähän lomailemassa ja ihmettelemässä turkua, ni mitähän kaikkea täällä vois tehdä?
  12. Pikkukultasiipi

    Turkulaisia (tai ex semmosia) paikalla?!?!?!?!

    Kiitokset kaikille vastanneille ja saa laittaa edelleen kaikkea mahdollista turusta mitä vaan mieleen tulee. Torstaina tullaankin jo vähän tutustumaan turkuun :)
  13. Pikkukultasiipi

    Turkulaisia (tai ex semmosia) paikalla?!?!?!?!

    Sitä mä olenkin kattonu, että siellä on asuminen ihan ilmaista verrattuna tänne espooseen. Siis mä opiskelen täällä espoossa jo (valmistun 12/2011) niin pitäisi anoa jonkun näköistä siirtoa jonnekkin sinne turkuun missä siellä nyt sitten ikinä se koulu/koulut on. Sitten yksi kriteeri...
  14. Pikkukultasiipi

    Turkulaisia (tai ex semmosia) paikalla?!?!?!?!

    Niin ja mulla on yksi lapsonen, niin koulun läheisyyttäkin pitäisi miettiä ja itse opiskelen lähihoitajaksi, niin olisi kiva ettei se koulukaan olisi missään 50km päässä.
  15. Pikkukultasiipi

    Turkulaisia (tai ex semmosia) paikalla?!?!?!?!

    Täällä olisi yksi pääkaupunkilainen jolla on mahdollisesti edessä muutto turkuun, niin olisi kiva kuulla sen paikan + ja - Turku on paikkana ihan totaalisen vieras mulle (mitä nyt ruisrokissa kävin viime kesänä) eli en tiedä yhtään missä olisi hyvä asua sun muuta. Kaikki mahdollinen tieto...
  16. Pikkukultasiipi

    Onko tää hyvä asu häihin?!?!?!? sis.kuvan!

    hmm, mä en vaan oikeesti tiedä miten häihin pitäisi pukeutua, kun olen semmoisissa viimeksi 5vuotiaana ollut ja nyt siis jo aikuinen immeinen. Tai siis toki tiedän, että siististi pukeudutaan, mutta että mimmonen mekko sinne pitäisi sitten pistää.
  17. Pikkukultasiipi

    Onko tää hyvä asu häihin?!?!?!? sis.kuvan!

    Mitä sinne "normaalihäihin" sitten pitäisi pukea? laita vaikka joku kuva mikä on sinun mielestä hyvä puku talvihäihin.
  18. Pikkukultasiipi

    Onko tää hyvä asu häihin?!?!?!? sis.kuvan!

    Siis onhan tuo mekko vähän tommosta "pöytäliinaa" mutta se on just tuommonen vähän erikoinen mistä mä tykkään ja mustan kirjekuori laukun olen ajatellu laittaa.

Yhteistyössä