Kertokaas jotain hyviä tarjoilu ehdotuksia 26v synttäreille?!?!

hmmmm
No normivuoasta söi 4 henkeä. Jokainen 2 kunnon palaa, mutta jos teet muutakin niin eiköhän se 6-8 hengelle riitä. Tee pikkupitsoja!! Erilaisia.. Hommaahan niissä on mutta hyviä ja menee varmasti kaupaksi!
 
Erilaisia salaatteja, ruokaisaa ja ihan vihreetä :) Pitsapaloja, piirakkaa, karjalanpiirakkaa munavoilla :D Voileipäkeksit on kans hyviä kun niihin voitelee erilaisia levitteitä päälle.

Tarjoiltavan määrä riippuu varmaan siitä kuinka paljon vieraita ja mitä kaikkea on tarjolla.
 
Erilaisia salaatteja, ruokaisaa ja ihan vihreetä :) Pitsapaloja, piirakkaa, karjalanpiirakkaa munavoilla :D Voileipäkeksit on kans hyviä kun niihin voitelee erilaisia levitteitä päälle.

Tarjoiltavan määrä riippuu varmaan siitä kuinka paljon vieraita ja mitä kaikkea on tarjolla.
vieraita on yhteensä n10-15 ja sitä mä just oon miettinyt, että kuinka paljon pitää tehdä mitäkin. Esim. että riittääkö 1juustokakku ja sitten 1tommonen pinaatti-feta piiras. Mulla on kummiskin tarkotuksena tehdä paljon kaikkea, että löytyy sitten kaikille jotain :)
 
"vieras"
Mä laskisin että sellainen pyöreä piirakka riittää 6-8 hengelle, joten tekisin 2 piirakkaa tai yhden isomman (isompaan piirakkavuokaan tai vaikka uuninpellille).

Mokkapalat tekevät ylensä hyvin kauppansa, samoin toscapiirakka/kakku. Mä tekisin ehkä vielä sellasia pieniä ja söpöjä muffineja kuorrutteella (tyyliin jenkkien cupcaket) ja ehkä tuulihattuja tai marenkeja :)
 

Yhteistyössä