Ketään hius asiantuntijoita paikalla?!?!

Semmosta vaan mietin, kun itselläni on yli olkapäiden ulottuvat hiukset jotka on hirmu ohuet, niin mietin, että pystyykö tämmöseen hiukseen laittaa permistä/jotain laine juttua? Nää mun hiukset on vaan niin hirveät kun menee ihan päätä myöten ja on ihan lattanat : /
 
jkkkkk
Kyllä voi laittaa vaalennettuun hiukseen permanentin. Mutta kannattaa siinä katsoa hiuksen kunto ja käytettävä permanenttiaineen vahvuus. Sitä ei suositella juuri se takia koska vaalennettu hius on aina hauraampi kun tumma. Mutta kyllä olen tehnyt vaalennettuihin hiuksiin kiharaa hyvällä uloksella
muistaa sitten vielä hyvät kotihoitotuotteet.
 
Kyllä voi laittaa vaalennettuun hiukseen permanentin. Mutta kannattaa siinä katsoa hiuksen kunto ja käytettävä permanenttiaineen vahvuus. Sitä ei suositella juuri se takia koska vaalennettu hius on aina hauraampi kun tumma. Mutta kyllä olen tehnyt vaalennettuihin hiuksiin kiharaa hyvällä uloksella
muistaa sitten vielä hyvät kotihoitotuotteet.
Mulla on punanen tukka :)
 
"vieras"
Tilaa netistä clip-onit, tulee halvemmaksi kuin permis. Ja hiukset pysyy parempikuntoisina.
Mulla on itelläni tosi vahva tukka, joka ikinen kerta sitä kampaajatkin ihmettelevät, ja muutaman kerran sitä on veikattu jopa peruukiksi. Ei siis kovin kiva näinkään.

Olen kuitenkin tilannut Rapunzel of Swedeniltä pidennysmielessä clip-on-pidennyksiä, ja ovat olleet todella hyviä! Niitäkin voi kihartaa, suoristaa ja muotoilla ihan niin paljon kuin haluaa. Alle 100e maksoi postituskuluineen kaikkineen.

Ja jos kiharan tukan tahdot, käy permiksessä ja tilaa tuolta kikkurat pidennykset. Jos on liian pitkät, kampaajalle vaan leikkauttamaan haluttuun muotoon.

Tosin jos on hirveän ohut tukka, ei kaikkia klipsejä varmaan saa piiloon, joten silloin ei ehkä jokaista suikaletta kannata päähän laittaa. :)
 

Yhteistyössä