Hakutulokset

  1. N

    Avon:in uusista sivuista kysymys

    eli mis siel on nykyään ne demo tuotteet, näytteet jne. ku en millään löydä?
  2. N

    Onko paketti huomenna noudettavissa lähetystunnuksella jos...

    paketti on nyt postin logistiikkakeskuksessa? mikä toi logistiikkakeskus ees on? Eli kerkeääkö paketti tänne huomiseksi jos sen pitää käydä vielä oulun kautta?paketti on tänään lähetetty ja sain lähetystunnuksen tänään.
  3. N

    Mul ois pikku brobleema...

    mul o perjantaina 25v syndet ja en tiä mitä ostasin itelle synttärilahjax :D ehotuxia? :)
  4. N

    Pääsykokeen tehtävä...mitä teidän

    mielestä tässä sit loppujen lopux saa käyttää...eli tee lehtiartikkeli jossa kerrot itsestäsi, harrastuksistasi, suunnitelmistasi, läheisistäsi ja muista itseäsi koskevista asioista. suunnittele jutusta lehtiaukeama. hahmottele mahdolliset kuvat ja kuvien paikat. ja välineinä...
  5. N

    Onko muita joita koko vappu vatuttaa?

    :attn:
  6. N

    onko ylläpitokorvauksella joku tietty

    päivä millon se maksetaan?tulee mun käsityksen mukaan työvoimatoimistosta sit...
  7. N

    Näkyykö muilla mtv (siis musiikkikanava)?

    onko se ny mtve vai mtv, mut kuitenki musiikkikanava...
  8. N

    ku mä en nää kauas hyvin nii onko mulla sillo

    + vai - ? meen aina sekasin nois ja en koskaa muista
  9. N

    Kannattaako alkaa vielä siivoomaan/rehkimään jos ollu

    la-su välisenä yönä oksennustauti/ripuli, oksennustauti loppu sit heti su aamusta...nyt vaa vähä heikko olo ja välil mahaa vääntää, mut muute paljon parempi olo ku eilen...eli lepäänkö viä tän päivän ja siivoon huomenna vai saanko siivota jo tänään? :D kaikkee se määki kysyn... :ashamed:
  10. N

    Luontaistuotteista kysyttävää...

    eli ne tuotteen mitä luontaistuotekaupois myydää ni onko jotai rauhottavia juttui tai mieltä piristäviä ja toimiiko ne minkä hintasia? kertokaa kokemuksii
  11. N

    Mitä teidän päiväkodit sanoo siitä jos...

    lapsi on osan kesää hoidossa vaikka itse et olisi töissä sinä aikana?
  12. N

    Dipistä?

    kauan dippi säilyy?sunnutaina sekotettu...
  13. N

    Kertokaas hyviä booli ohjeita? =)

    :D jotain mikä on sekä miesten että naisten makuun...
  14. N

    Mitenköhän kerrostalossa...?

    eli jos haluaa pitää jotku pippalot/tuparit tai jotain niin pitääkö talonmiehelle tai kellekkää ilmottaa asiasta vai vain naapureilta kysyä että haittaako...!? ku en viittis mitenkää tosta noin vaan ku sit naapurit saattas suuttuu tai jotai...
  15. N

    Onko elisalla (matkapuhelinliittymästä)

    eli puhelinliittymällä mitään irtisanomis aikaa?mul on se 2g puhelin ja siit pitää tietty loput maksaa, mut onko mitään muuta ehtoja?
  16. N

    Sarjaraiskaaja(nyt ei nimiä eikä paikkakuntia)

    eivät näytä kertovat mikä on syy, niin otetaan syy selville kokeilemalla. eli nyt ei sit mainita enää nimiä eikä paikkakuntia...saakohan laittaa ees et paikkakunta alkaa k-kirjaimella? mulle saa laittaa yv:tä. Lisään ny tähän mun alotukseen tän tiedon mitä sain syyksi miksi keskustelut on...
  17. N

    Ylläpito!

    mitä tuossa keskustelussa oli sellasta et se piti poistaa?nimeä ei mainittu!
  18. N

    Mitä pitäs tehä et joku kuuntelis...oikeusjärjestelmästä

    eli mitä se vaatii että tota oikeusjärjestelmää muutettas, eli et kovempia tuomioita ja et elinkautinen tyyliin oikeesti elinkautisex...?onko adresseista mitään hyötyä ja jos on niin kuinka kauheesti niitä nimiä pitäisi olla jne?
  19. N

    onko missään mitään adressia missä ois tuosta...

    suomen oikeusjärjestelmästä...siis et ku raiskaajat ja murhaajat jne saa niin pieniä tuomioita?eli adressi missä tyyliin vaaditaan pitempia tuomioita...
  20. N

    Lähtisitkö kouluun/töihin jos...

    sulla ois eilen ollu pientä kuumetta 37.6 ja nyt aamulla 36.8...?normaali lämpö 36.6

Yhteistyössä