Sarjaraiskaaja(nyt ei nimiä eikä paikkakuntia)

eivät näytä kertovat mikä on syy, niin otetaan syy selville kokeilemalla. eli nyt ei sit mainita enää nimiä eikä paikkakuntia...saakohan laittaa ees et paikkakunta alkaa k-kirjaimella? mulle saa laittaa yv:tä.

Lisään ny tähän mun alotukseen tän tiedon mitä sain syyksi miksi keskustelut on poistettu(en nyt kyl oo varma onko tää keskustelu vääränlainen et poistetaanko tätä, mut sen näkee sit):

Henkilöstä saa toki keskustella, mutta kaikenlaiset huhut ja sellaiset huhuketjut joita nyt on hänestä ollut liikkeellä siirretään/poistetaan. Hänen asuinpaikaansa ja liikkeitään kuvaavat ketjut/keskustelut poistuvat myös, lisäksi on erittäin väärin levittää ns 'faktaa' ihmisestä, joka tällä hetkellä ei ole syyllistynyt mihinkään laittomuuksiin, hän vain on istunut rangaistuksensa teoistaan.
 
nam
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
eivät näytä kertovat mikä on syy, niin otetaan syy selville kokeilemalla. eli nyt ei sit mainita enää nimiä eikä paikkakuntia...saakohan laittaa ees et paikkakunta alkaa k-kirjaimella?
Mä en nyt ymmärtänyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiköhän jo lehdissä lukenut et on ilmeisesti palannut kyseiselle k kirjaimella alkavalle paikkakunnalle!
Missä lehdessä?
Luin sitä iltalehden tai iltasanomien nettisivuilta tässä joku päivä!
Pistä linkki, silloin sitä ei poisteta...Koska tieto ei ole enää sitä toisen käden tietoa, jonka takia näitä nyt ilmeisesti poistetaan.......

 

Yhteistyössä