onko ylläpitokorvauksella joku tietty

näin
työttömyyskorvaus tulee 4 viikon välein.jos olet koulutukses tai muussa mistä ylläpitokorvausta maksetaan se tulee samassa yhteydessä niiltä päiviltä kun olet toiminnassa ollut.ensimmäisen hakemuksen saa lähettää 2 viikon jälkeen seuraavat 4 viikon
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kelasta se tulee ja taitaa tulla samaan aikaan kuin työttömyyskorvaus.
mulle sanottii jotai et tuleeki työkkärin kautta, mut en sit tiä...no millo toi työttömyyskorvaus sit tulee?
Siis sehän riippuu siitä koska laitat paperit menemään. Eka laitetaan kahdelta viikolta ja seuraavat sitten neljältä viikolta. Mulle ainakin annettiin työkkäristä lausunto, että olen oikeutettu ylläpitokorvaukseen ja rahan maksoi Kela.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kelasta se tulee ja taitaa tulla samaan aikaan kuin työttömyyskorvaus.
mulle sanottii jotai et tuleeki työkkärin kautta, mut en sit tiä...no millo toi työttömyyskorvaus sit tulee?
Siis sehän riippuu siitä koska laitat paperit menemään. Eka laitetaan kahdelta viikolta ja seuraavat sitten neljältä viikolta. Mulle ainakin annettiin työkkäristä lausunto, että olen oikeutettu ylläpitokorvaukseen ja rahan maksoi Kela.
mä en siis oo missään mistä sais esim työmarkkinakorvausta jne...siit sai vain sen 8e/pvä ylläpitokorvausta...eli en joudu lähetteleen mitään 2-4 viikon välein...
 

Yhteistyössä