Hakutulokset

  1. P

    Kokemuksia hormoonikierukasta?

    Moikka, Mulle laitettiin Mirena-kierukka joulukuussa. Tiputtelua oli helmikuun puoleen väliin asti ja sen jälkeen ei ole ollu merkkiäkään vuodoista. Mielialan vaihteluita on silloin kun oikeasti olisi menkat, mutta muuten ei mitään onkelmia ole ollut. Imetän kuopusta vielä ja mietin, että...
  2. P

    MPR erillisrokotteina?

    Hei, Tietääköhän kukaan onko sitten mahdollista rokottaa erillisrokotteilla nuita tauteja vastaan yksitellen ja kohtalaisella väliajalla??? :x :x
  3. P

    ROKOTTEITA VASTAAN

    \ Peesaan Hopsulia. Meillä poitsu on saanut ja tulee saamaan kaikki tarvittavat rokotteet aivan kuten isoveljensä. Mitä useampi jättää rokottamatta, riski tautien uudelleen leviämiseen kasvaa, valitettavasti.
  4. P

    reilusti ylipainoiset

    Tässä yksi, täytyy varmaan itselle se nyt todeta, että minä todella olen reilusti ylipainoinen (peilistä ei minuä läski kurki, joten olen kai käänteis-anorektikko :laugh: ) Kokoa löytyy: pituus 168 cm ja paino tänä aamuna 90.2 kg (tosin on jo -2 kg,mutta tuhottoman pitkä matka vielä edessä)...
  5. P

    Toukot -05

    Me myös siirrytty tänne taaperoihin. Vuosi tuli täyteen 12.5 ja vuosikasneuvolassa mitoiksi tuli n. 76 cm (pisti niin kovasti hanttiin ettei täti saanut kunnon mittaa) ja 9790 g :D Poika lähti kävelemään 10,5 kk:n iässä ja nyt ei enään kävellä vaan ... juostaan ja kaikkialle :laugh...
  6. P

    vanhempi mies

    Meillä ikäeroa 9 vuotta, lapset 10 vuotta ja 9 kk
  7. P

    Hormooni kierukka ja imetys!

    Mulle laitettiin just joulukuussa hormonikierukka ja imetän siis edelleen. Kierukka sisältää ainoastaan keltarauhashormonia, joka ei vaikuta maidon määrään eikä laatuun. Maitoon tosin erittyy mitattavia (ei siis mittavia määriä :kieh: ) määriä hormonia, mutta sen ei ole todettu vaikuttavan yli...
  8. P

    Astianpesukoneen osto

    Juuri ostettiin uusi, kun muutaman vuoden vanha electrolux hajosi (vika löytyi ohjauspanelista ja olisi tullut tosi kalliiksi korjata). Uusi kone on nyt sitten Bosch elektronisella ohjelmavalitsimella (ei ole rikkimeneviä pyöritettäviä osia). Käyntiääni on mielestäni suht hiljainen (52db...
  9. P

    montako lasta

    Meillä on 2 poikaa, esikoinen täyttää ensi kuussa 10 vuotta ja tämä kuopus toukokuussa vuoden. Itse täytän kesällä 32 vuotta.
  10. P

    Nimiapua taas....

    Tea/Teea Sara Maria Tiia Sara Maria
  11. P

    Mitä päänsärkyyn

    Buranaa ei suositella, joten joudut tyytymään panadoliin :(
  12. P

    G: Eka lapsi

    Olin 21 v. kun esikoinen syntyi. Toisen sain nyt 31 vuotiaana ja tällä hetkellä luulen että lapsiluku on täynnä.
  13. P

    Syntymäpäivät

    minä 29.7 mies 18.6 poika 21.2 poika 12.5

Yhteistyössä