reilusti ylipainoiset

  • Viestiketjun aloittaja tuttipullo
  • Ensimmäinen viesti
höpökkä
Joo, pituus 170 ja paino 80. rv 14 menossa ja painoa tullut jo 3 kg lisää, huonolta näyttää. Esikoisesta tuli 25 kg ja 10 niistä jäi keskivartaloon... Saa nähdä miten nyt käy!!
 
Reilusti lihava! Syön masennuslääkkeitä jotka lihottavat. Paino noussu 10 kg joulukuun alusta lähtien :ashamed: Nyt yritän tsemppata...mieliala rupeaa olemaan jo kohdillaan. Pitäkää peukkuja. Pituus 170 cm ja painoa yli 100
 
Tässä yksi, täytyy varmaan itselle se nyt todeta, että minä todella olen reilusti ylipainoinen (peilistä ei minuä läski kurki, joten olen kai käänteis-anorektikko :LOL: )

Kokoa löytyy: pituus 168 cm ja paino tänä aamuna 90.2 kg (tosin on jo -2 kg,mutta tuhottoman pitkä matka vielä edessä).

Espoossa myös asustelen miehen ja kahden lapsosen kanssa.
 
Lappeenrannasta löytyy tämä 'kauhee läski'..164.5 'pitkä' ja painoa on ~102kg..josta on vähän lähteny jo(siis tammikuun lopulla olin viel 111.4kg)..ja tavoite painoon on matkaa viel joku ~30kg...se pitäis olla tiputettu seuraaviin miehen tasavuotis juhliin :whistle: ..ne onneks on kolmen vuoden kuluttua ;) VASTA!!!
 
hermanniina
Mun mielestä reilusti ylipainonen tarkottaa yli satakilosta. Ei 80-kilonen tai alle, ole kuin lievästi ylipainonen!!

Itselleni kertynyt jo 120kg, että repikää siitä. kun aloin odottaa painoa oli102kg, mutta ei noi muut kilkot raskaudesta kertyneet, vaan vasta kun on jo lapsi ollut.

Jotain olisi tehtävä. Olin joskus 60-kiloinen. Olen siis tuplaantunut, vaikka en ole identtinen kaksonen. :ashamed:
 
Vakkari harmailee
Juu, reilusti ylipainoinen äitikkäliini pohojosesta päin...
160cm 83kg ... Lokakuussa 2005 pyöräytin nuorimmaisen maailmaan, muutama kilo siis jäi raskauden ajalta ( n.20kg)


:heart:
 
Niin minustakin nykyään tuntuu, etteivät alle 100-kiloiset ole vielä reilusti ylipainoisia... Ennen kyllä 80 kiloakin oli ihan reilusti, kun olihan siinäkin 165-senttiselle jo about 20 kiloa liikaa. Asenteeni on muuttunut sitä mukaa kuin oma painokin on noussut.

Nyt olen rv 19+1 ja paino on (oman vaa'an mukaan) laskenut ennätyksellisestä 108 kilosta tasan 100 kiloon, vilahti siinä näytöllä jopa 99,5 kiloakin! Harmi vaan, ettei neuvolan vaaka näytä ihan yhtä mukavaa laskua. Ärsyttäviä noi tarkat vaa'at... ;)

Toivottavasti paino ei lähde enää jatkossakaan kovasti nousemaan. En kyllä yritä mitenkään laihduttamalla laihduttaa näin odotusaikana, vaan syön terveellisesti ja riittävästi.
 
weetuliini
Jep ja täällä pohjanmaalla olis kans yks tosi höntti pullukku joka ei ymmärrä että hyvät vois kiertää kaukaa.
nyt olen kyllä raskaana ja viikot on 26+2 ja paino pudonnut tähän menessä 12,5kg joten nyt olen ylpee :LOL:
 
äiti pyöreä
hei kaikille, täällä vielä yksi yksin kilojensa kanssa kamppaileva, motivaatiota etsivä... :ashamed:
Pituutta n.165cm ja paino 108kg
sokeri ja kolestroli kolkuttelevat oven takana, joten olis pakko löytää se motivaation hippunen jostain.
 
Täällä on yks 38 v. mamma,pituus 156 ja paino 68 kg. Pojat 2v ja 2kk.
Ekasta raskaudesta ei jäänyt kiloja,sain laihdutettua aika kivasti viimekesänä, alle 60 näytti vaaka.
Mutta kas kummaa ,oli loppuraskaus niin veemäinen että hyvää mieltä toi vain ja ainoastaan kunnon Fazerin sininen,ja se levyhän ois mennyt huonoks jos sen ois jättänyt yöks jääkaappiin..siis kerralla naamaan. Oli lääkäriltä liikkumis kielto ja oli sitten myös se 2vee siinä kotona joka ei ymmärtänyt täysin syytä miksi emme voi mennä ulos aina kun hän haluaa.. joo. Ja nyt ne levyt tuossa kivasti koristaa ah niin täydellistä
keskivartaloa. Kuulun niihin että kaikki läski kertyy siihen väliin.
Maistuis se suklaa vieläkin ja näin kesällä kaikki muukin,mutta yritän hillitä himojani....vai siirtäiskö syksyyn?
Hyvää kesää kaikille!
B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 16:44 hermanniina kirjoitti:
Mun mielestä reilusti ylipainonen tarkottaa yli satakilosta. Ei 80-kilonen tai alle, ole kuin lievästi ylipainonen!!

Itselleni kertynyt jo 120kg, että repikää siitä. kun aloin odottaa painoa oli102kg, mutta ei noi muut kilkot raskaudesta kertyneet, vaan vasta kun on jo lapsi ollut.

Jotain olisi tehtävä. Olin joskus 60-kiloinen. Olen siis tuplaantunut, vaikka en ole identtinen kaksonen. :ashamed:
Kohtalotoveri ilmottautuu!
Itsellekin tuli lisäkiloja vasta, kun vauveli oli putkahtanut maailmaan. Raskausaikana päinvastoin lähti kolme kiloa, siis synnytyksen jälkeen painoin vähemmän kuin ennen raskautta. Kun kiloja oli kuitenkin jo ennen raskautta valmiiksi paljon ja sitten vietettiin vielä vauvan kanssa sydäntalven pakkaset kotosalla, tuli katsottua telkkaa ja syötyä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 11:25 äiti pyöreä kirjoitti:
hei kaikille, täällä vielä yksi yksin kilojensa kanssa kamppaileva, motivaatiota etsivä... :ashamed:
Pituutta n.165cm ja paino 108kg
sokeri ja kolestroli kolkuttelevat oven takana, joten olis pakko löytää se motivaation hippunen jostain.
Minä suurinpiirtein samoissa lukemissa.. mistähän sitä motivaatiota löytyisi/saisi?
 

Yhteistyössä