Hakutulokset

  1. Kilppis

    Purkausta pahasta olosta, liittyen raskauteen. :(

    Mulla siis rv 28+1. Kovaa paineen tunnetta tuntuu alapäässä joka päivä, muttei koko ajan. Lisäksi on alaselkäkipuja ja menkkajomotusta. Menkkajomotusta ei joka päivä ole, mutta on kuitenkin. Rasitus supistuksista kärsin, joten liiallista reipasta kävelyä yritän välttää, sen mitä pystyy noiden...
  2. Kilppis

    Missä hinnoissa kestovaipat liikkuu?

    Mulla ä-pakkauksessa tuli onko noi nyt 4 sisävaippaa ja 2 kuorta 3-6kg vauvalle. En tule itse niitä käyttämään vaan myyn eteenpäin. Tiedän vaan mitä niistä voi pyytää, ovat kuitenkin uusia. :)
  3. Kilppis

    4D-ultra / pääkaupunkiseutu

    Moikka! Me mietittiin tuossa, et olisi ihana saada toteutettua nyt vihdoinkin kolmannen kohdalla tuo 4D-ultra. Missä ootte käyneet pääkaupunkiseudulla? Mitä suunnilleen maksaa? Voihan sen tehdä myöhemminkin kuin 24-28 raskausviikolla? Yritin googlettamalla etsiä, mutta antoi vaan kaksi...
  4. Kilppis

    Ja mitä teen possun ulkofileestä?

    Tai miten mä sen kypsennän. Paketissa on pikkasen vajaa 800g jäljellä. Eli teen vaan miehelle ja itselleni, kun lapset lomailemassa. En jaksais käydä tekee pihvejä, jos paistan tuon kokonaisena niin kuinka sen teen? :D Ihan on marinoimaton pala. Nimim. Enpä juurikaan ostele ulkofileitä...
  5. Kilppis

    Heipä hei vaan pitkästä aikaa!

    Mitäpäs tänne kuuluu? Vai kuuluuko mitään vanhasta poikkeavaa? :wave: Täällä lasten kanssa viimeistä lomaviikkoa eletään, esikoinen näyttäis nyt sitten kovasti tulevan vielä kipeeksikin. Mutta johan tässä ollut kaikenlaista ohjelmaa muutenkin kesän ajan. :) Ollaan tehty hankintoja pikku...
  6. Kilppis

    Peijas reissu heitetty. Ei tartten jonottaa ihan älyttömyyksiin.

    Diagnoosiksi tuli laryngiitti ja määräs todella hyvää yskänlääkettä lisäksi. Virusperäinenhän toi on, et eipä siihen antibioottia ole. Hengitteli sairaalalla Ventolinea ja käski tulla heti takaisin, jos ilmenee hengenahdistusta tai tila huononee vielä entisestään. Juo vettä mielellään, mutta...
  7. Kilppis

    Kyl sitä vissiin pitää kuopuksen kanssa lääkäriin lähteä. *turhis*

    On kovassa yskässä ja nuhassa, hieman on kuumettakin. Harmi vaan kun joutuu lähtee Peijakseen jonottaa, eikä siellä tosiaankaan pääse lapset yhtään sen aikaisemmin. Niin monesti saanut jonotella. Yksityiselle kuitenkaan oo varaa mennä. :( Noh.. Ainakin selviäis, et onko mitään tulehduksia ja...
  8. Kilppis

    Kylläpä pelästyin kun päikkäreiltä heräsin.... :(

    Menin vessaan kun kauhee pissahätä. Noh, pyyhkiessä tuli rusehtavaa vuotoa. Toivon mukaan ei oo mitään vakavampaa. :( Rv 7+2. Elämäntilanne on kyl aika stressaavaa, et en kyl ihmettelis jos jotain tapahtuis. :(
  9. Kilppis

    Vispilä!!!

    Tuun kohta meseen, mutta kun toi sulki ton mesen siks aikaa kun lataa jotain. :D Älä häviä mihinkään.
  10. Kilppis

    Vantaan kehäkirppiksellä käyty ja...

    pettymys oli. Yhden kirjan kuopus sieltä halusi, mut muuten paljon tyhjiä pöytiä ja paljon kaikkea vanhempaa ja nuhjusta tavaraa. :/ Pitää sitten tilata tuolta H&M:ltä tota vaatetta pojille tai käydä ostamassa, mua ei vaan jaksa kiinnostaa mennä kauppoihin pyörii, kun siel on aina niin...
  11. Kilppis

    Vantaan kehäkirppiksen aukioloajat?

    Tietäskö joku. Eilen kyselin missä se on, mut kuopus tossa odottelee et koska lähtää ja sanoin, ettei se varmaan vielä oo auki. :)
  12. Kilppis

    Osaisko joku kertoa tarkemmin, missä tuo kehäkirppis sijaitsee Vantaalla Jumbon kupeessa?

    Olis tarkoitus sinne mennä käymään ja katsomaan. Jospa tekis löytyjä muksuille. Kuullut vaan, että on jossain lähellä Jumboa, mutta kehä III toisella puolella. :)
  13. Kilppis

    Miten mä saan broilerin koivista uunissa hyvän makuista?

    Meillä siis huomenna noita ja tarkoitushan on tehdä ne uunissa. Mutta kun ongelma on nyt se, et niistä tulee aina jotenkin kumman makuisia kun tykkään heittää purkin Flora ruokakermaa joukkoon. Kummallisella maulla tarkoitan sitä, et siitä selkeesti puuttuu jotain. Pitäiskö mun sitten lisätä...
  14. Kilppis

    G: Ruoaksi tänään?

    Joko on ollut? Mä tein nyt tämmösen, kun en tiiä mitä tekisin noista hunajamarinoiduista broilerin filesuikaleista. :D Jos sais tätä kautta ideoita. Ei tee mieli tehdä kastiketta ja nyt pähkään mitä ihmettä sitä niistä tekis. Ei oo kauheesti vaihtoehtojakaan kaapissa, mut jos täältä jotain...
  15. Kilppis

    Lastenvaatteiden kokotaulukosta, en löytänyt googlella.

    Mitens noi koot meneekään kirjaimin? Siis mikä 116cm on kirjain-koolla. Oisko jossain taulukko noille, kun en itse ainakaan löytänyt googlettamalla? :) Ollaan ostamassa pojalle ajopukua ja kaikissa paikoissa ei oo noita vaatteita cm:llä vaan kirjain-koolla. Ei olla käyty vielä kysymässä...
  16. Kilppis

    Auttakaas hyvät ihmiset vähän, mitenkäs se meneekään jos toinen työttömänä kotona ja haluaisi jäädä lasten kanssa kotiin?

    Meillä näin, mies jäi työttömäksi tämän vuoden alusta ja mietittiin sitäkin vaihtoehtoa, että mies jäisi lasten kanssa kotia. Nyt ovat päivähoidossa ja minä töissä. Mutta mitenkäs se sitten meneekään, onko tosiaan niin, ettei Kela maksa mitään noista lapsista jos ne kotona hoidetaan kun molemmat...
  17. Kilppis

    Äkkiä apuja huuto.netin osta heti- ja huutokauppa asiaan.

    Siis mies myi tuolla huuto.netissä tuotetta, jossa oli normaalisti lähtöhinta ilman hintavarausta, mutta myös osta heti-hinta oli siinä. Ohjeista ei saanut selvyyttä, että tarvitseeko tuotetta myydä huutokauppa hinnalla, jos se on alempi kuin osta heti-hinta? Siis siinä ei oo ollut sitä...
  18. Kilppis

    Nyt tarttis apuja, kun kaupunki vaihtuu

    Mitä kaikkea sitä pitääkään muistaa? Me halutaan muuttaa takaisin Kotkaan, kotipaikkakunnalleni. Emme viihdy vaan täällä pk-seudulla. Nyt sitten laitettu asioita oikein kunnolla eteenpäin, mutta puuttuukohan tästä vielä jotain. Työpaikkahakemukset laitettu, ovat Kotkan päässä tietoisia, että...
  19. Kilppis

    Lapsilisien maksupäivä?

    Kun pari kaveria sanoi et tulis jo 23.päivä, mut oman käsitykseni mukaan ne maksetaan kuitenkin vasta 26.päivä maanantaina. Joo tiedän tiedän, ne maksetaan sitte aikaisemmin jos 26.päivä sattuu vklopuksi. Tää ainainen kysymys. En pääse kattoo kelan sivuilta, joten kysyn täältä. :D
  20. Kilppis

    Onks kaupat tänään auki?

    En oo täällä aikoihin käynyt ja rupesin vaan miettii et suuntaanko tohon isoon ruokakauppaan vai pitääkö lähtee ettii siwaa tai jotain muuta pienempää. :)

Yhteistyössä