Vantaan kehäkirppiksen aukioloajat?

vara
Itsepalvelukirppis Kehä III Kirppis avattiin 31.1.2009 osoitteessa Virkatie 7, Vantaa. Toimitiloiltaan suuri kirppis on avoinna maanantaista perjantaihin kello 10-18 ja viikonloppuisin ajalla 10-15. Puhelinnumero on 044 210 3232. Kirppis sijaitsee entisessä Tauno Korhosen talossa, jossa nykyisin toimii ainakin Puuilo ja Allright.

http://www.kirppikset.info/kirppikset/keha-3-kirppis

kerran kävin.. osalla ihan törkeät hinnat :D tosi kulahtaneesta collegepaidasta pyydetään 7 euroa!!!
 
Juu tuotahan mä tarkoitan. Minä taas kuullut vaan hyviä kehuja, sen takia ollaankin menossa. :) Toki niitä "huonoja" vaatteitakin siellä varmasti on. Niitä löytyy kyl joka paikasta. Mutta joo, niin mä ajattelinkin et klo 10 vasta aukeaa. Ruvetaan tässä kuitenkin valmistautumaan, kiitos sulle. :)
 
kirppistelijä
Eikös siellä muuten pitäny alkaa ne "perinteiset" kirppikset viime vkl? Onkohan ne tänänkin vkl, kerrotko Kumkvatti myöhemmin oliko näin ja oliko paljon myyjiä.
 
vara
jos on mahdollista liikkua vaikka omalla autolla, niin vantaalta laurintieltä (rekolasta) löytyy todella hyvä lastenvaatekirppis.

Villa Lyhty Lastentarvikekirpputori, Laurintie 145, Vantaa, p. 040 353 2799, ma, ti, to 10-17, la-su 10-14 (itsepalvelukirppis)
 
*****mmm***
Alkuperäinen kirjoittaja vara:
jos on mahdollista liikkua vaikka omalla autolla, niin vantaalta laurintieltä (rekolasta) löytyy todella hyvä lastenvaatekirppis.

Villa Lyhty Lastentarvikekirpputori, Laurintie 145, Vantaa, p. 040 353 2799, ma, ti, to 10-17, la-su 10-14 (itsepalvelukirppis)
joo, se on ainut kirppis missä itse käyn. todella siisti ja hyväkuntoista tavaraa. itse kuljen ihan junalla sinne. rekolassa pois, ja siitä noin 5min kävelymatka.
 
minä kirppiksien suurkuluttaja
Niin tosta kehä 3 kirppiksestä,joka on siellä virkatiellä puuilontalossa.Musta se on paras kirppari tämän hetkisistä tässä pääkaupunkiseudulla.Viime viikonloppunakin löysin lapsille paljon vaatetta,ihanat koriste-esineet kotiin,äidille synttärilahjan,itselle kengät,suihkuverhon,maton,astioita.Kaikki hyväkuntoisia ja hyödyllisiä.Maksoivat vai yhteensä:19euroa.SUOSITTELEN muillekkin.
 

Yhteistyössä