Hakutulokset

  1. J

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Heissan. Täytyy tulla lukeen muitten jutut myöhemmin. Nyt vaan omaa napaa... Äsken täällä sairaalalla tehtiin mulle pissasta raskaustesti ja nega kuulemma oli. Ihan hyvä näin, koska mie olen tällä hetkellä osastolla kipeenä. Ollu jo useemman päivän ja mulle on täällä tarjoiltu kaikenmailman...
  2. J

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    macy gray: Kyllä mulla mies epäili hieman ainakin eka testin kohdalla niitä viivojen näkyvyyttä, mutta muutaman seuraavan päivän aikana ne näki jo hieman paremmin. Missään vaiheessa en testannu oikein kirkasta viivaa, mutta uskoin jo viikon testailujen jälkeen et raskaana ollaan. Ja oma vaisto...
  3. J

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Macy gray: Miekin olen joskus saanu useamman noita viivanpaikkoja/haamuja ja nyt toi Poika on jo reilun 2 vuotias :) Mulla ne vivat ei siitä koskaan oikeestaan tummuneetkaan ja lopetin testailun eka viikon haamuilujen jälkeen. On: Ovis aika taitaa olla käsillä. En mitään tikkja ole ostelluu...
  4. J

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Pohdiskelin kysyä tallaista: uskallatteko käydä viihteellä näin raskautumis yrityksen aikana? Mulla olis tulossa kosteat juhlat tuossa kiertopäivän 26 aikaan. Mietin et pitäskö testata ennen juhlille lähtöä et haamuileeko tai jotain vai uskaltaako sitä rauhassa ottaa vielä tuolloin? kierto on...
  5. J

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    uusi kuumeilija ilmottautuu :) Oli niin vetävä nimi pinolla että pakko liittyä mukaan :) kp 8/28-30 Taustaa... Olen 28.v pohjoisesta oleva kahen lapsen äiti. Lapset on nyt 3v 4kk ja 2v 2kk ja nyt ois haave sitten kolmannesta. Tässä haaveessa kävi vähän sille hassusti että satuin kysymään...
  6. J

    Mihin suuntaan

    Mie niin tiedän mitä sinä tarkoitat. Meillä ollaan oltu nyt yhdessä kohta 10 vuotta ja lapset ovat pieniä. 3 ja 2 vuotiaat. Yhteis elo on tasaista, rauhallista, turvallista ja tuttua... kuulostaa siis melkein hyvältä, mutta suuria tunteita puuttuu. Tunteista voimakkaampina on kunnioitus...
  7. J

    Tänään possurokotus ja heti sen jälkeen hammaslääkäri

    ei ole mitään estettä. Mitään oloja ei tuu ja minkään toisen lääkeaineeen kanssa ei pitäis reagoida. Voithan asiasta hammaslääkärille mainita että oot just käyny.
  8. J

    Kuinka tarkkoja miehenne ovat lastenne vaatetuksesta?

    Meillä taas ei miehelle eikä mulle ole mitään väliä mistä vaatteet ovat tulleet ja nukkaantuneetkin kyllä kelpaa. Mutta ihana on huomata että aina kun hän lapsille vaatteet ottaa ja valitsee niin kaikki sävyt sopivat keskenään. Aina. Ja jos ei keskenään sopivia vaatteita meinaa löytyä niin...
  9. J

    Järki vs Tunteet

    Ihanaa epeti :flower: Niin se elämä joskus päättää asioita tapahtuvaksi ihan ilman meitä. Mie olisinkin oikein onnellinen jos vauva tulis ilman että mun tarvis pähkäillä asiaa ;)
  10. J

    Järki vs. Tunteet ( lapsilukuun liittyen)

    Juuri näitä omia kokemuksia ja mielipiteitä kovasti kaipaankin. Kovasti tässä tulee asiaa pohdittua niin suuntaan kuin toiseenkin. Eikä tässä onneksi ole kiire minnekkään. Oletteko kerenneet tehdä siinä opiskelun jälkeen ennen vauvaa töitä omalla alallanne? Millaista se on ollut jäädä...
  11. J

    Järki vs. Tunteet ( lapsilukuun liittyen)

    Mulla se järjen ääni onkin yleensä aina voimakkaampi. Siksi juuri ite tässä asiaa pohdin ja punnitsen. Jos antaisin tunteiden viedä niin varmaan jo kolmatta odottaisin. Endie: Oletko suorittanut opintoja hoitovapaalla ollessas? Saitko ensimmäisen koulussa ollessas vai ennen sitä? Olen tässä...
  12. J

    Järki vs. Tunteet ( lapsilukuun liittyen)

    Järki vs Tunteet Millä perusteilla teillä vauvahaaveita lähdetään toteuttamaan? Meillä on tällainen tilanne: Kaks lasta 2v8kk ja 1v6kk. Opiskelut aloitin viime syksynä "unelmien alalla" ja ihan intopinkeenä olen koulusta. Miehellä on ollut vauvakuumetta jo pidemmän aikaan ja hienoisesti...
  13. J

    Järki vs Tunteet

    Millä perusteilla teillä vauvahaaveita lähdetään toteuttamaan? Meillä on tällainen tilanne: Kaks lasta 2v8kk ja 1v6kk. Opiskelut aloitin viime syksynä "unelmien alalla" ja ihan intopinkeenä olen koulusta. Miehellä on ollut vauvakuumetta jo pidemmän aikaan ja hienoisesti aina välillä ottaa...
  14. J

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Noniin ultrassa käyty... Olin arvannut ihan oikein etten ole niin pitkällä kun menkat antoi ymmärtää (rv 9). Elikkä ultralla siellä näkyi kohtu jonka sisällä oli lapsivettä ja jotain... Se jokin oli niin pieni että sillä mahan päältä olevalla ultra vekottimella ei sitä saatu mitattua...
  15. J

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Iso :hug: kaikille km:n kokeneille Mulla niiiiiin jännittää :o Tänään on se alkuraskauden ultra. Ihan kohta näkee et mitä siellä on ja kuin pitkällä ollaan jos ollaan... Vitamiineista: Ite viime raskaudessa söin vaihtelevalla menestyksellä niitä multitabsin 2+ vitamiineja. Ja sit...
  16. J

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Juska :hug: Tällä vietettiin lauantai-iltaa makkarapaketin, sinappi tuubin ja kuuman suihkun kera :laugh: Ai mielitekoja... kylmä lenkinpuolikas kera sinappi :p :whistle: Tää palelu on aivan inhottava oire. Nyt oon joka ilta joutunut käymään kuumassa suihkussa et on sen verran...
  17. J

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Voi ei milba... :hug: Hoowee: Mun ystävälle kävi juuri noin ja lopulta syntyi aivan ihana terve poika, mutta toivotaan et sulla pysyis molemmat mukana :heart:
  18. J

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Onneksi olkoon HooWee tulevista kaksosista :heart: Onko sun tai miehesi suvussa ennestään kaksosia? Näin se raskaus saattaa yllättää... Saas nähä tuleeko muita kaksosraskauksia tähän pinoon... Uus raskausoire havaittu mitä ei viime raskaudessa muistaakseni ollut. Eli Itkuisuus. Tälle...
  19. J

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Tulin tänne nyt kirjottamaan omat huomioni... Eli olen kertaalleen synnyttänyt. "Normaalisti" nipukka on ollu melko alhaalla, Ei mitenkään äly "pehmeä" ja välillä se on ollu ehkä hieman auki. Nyt raskaaksi tulon jälkeen kokeilin niin on edelleen melko samoilla paikkeilla, mutta nipukka on...
  20. J

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Onneksi olkoon kaikille uusille tulokkaille! liisaihmemaassa: Mulla on kans esikko 6 kk =) Me ihan tarkotuksella annettiin toisen tulla jos on tullakseen. Aika nopeesti se meillä näköjään tärppäskin imetyksestä huolimatta. En ole ollenkaan "peloissani" pienestä ikäerosta. Jotenkin taidan...

Yhteistyössä