Itsensätutkijat..k.nipukasta..

kokeilin taas aamullakin,niin en meinaa millään ylettyä siihen,tai siis nyt aamulla en löytänyt ollenkaan.tiedän,että se on aamulla ylempänä.mutta kun illallakaan en meinannut löytää,ihan vähän vain hipaisin
 
Mulla näköjään elelee kn ihan omaa elämäänsä tuolla alhaalla. Aikaisemmissa kierroissa on ollut kierron loppua kohti kivikova ja aika ylhäällä, jopa menkkojen alettuakin, mutta tässä loppukierrossa taas alhaalla ja vähän auki. Kp:t on tänään 27/27-35. Ovulaation mukaan tiistaina pitäis menkat alkaa. Tänään testasin negan. Tuhrua on tullut ihan pikkasen jo usean päivän ajan ja vatsaa on viillellyt enemmän ja vähemmän alhaalta, samoin ihan emättimessä vihlaisuja :x

Tätiä tässä taas odotellaan........... :snotty:
 
Mulla edellisissä kierroissa kn oli oviksen jälkeen ihan kova ja takana. Nyt oli oviksen jälkeen pehmeä, edessä, mutta kiinni. Raskaana olen. Se jotenkin käyttäytyi ihan eri tavalla, kun edellisissä kierroissa :heart:
 
Venla ensinnäkin onnittelut plussaamisesta!! :heart: Toivottavasti minun kn käyttäytyy oudosti samasta syystä...liian monta kertaa vaan olen jo ehtinyt pettyä. :ashamed:
osaatko Venla sanoa oliko sulla muuten samanlaisia oireita kuin tätiä odotellessa? Ja millä rv:lla plussasit?
 
tais olla 4+jotain kun plussasin. Aika samanlaisia oireita oli kun tätiä odotellessa. Ja edelleenkin on. Ja mulla oli pientä vuotoakin kolmisen päivää, kun menkat piti alkaa. Outoa oli, kun kn oli ihan kiinni, ja vuotoa tuli. Odotin tätiä hetkenä minä hyvänsä. Mut sit se vuoto loppu ja plussa tuli.
 
mulla tuli yhtäkkiä mieleen tällainen juttu,kun edellisissä kierroissa just muutama päivä ennen menkkoja on tuntunut aika kovaa kipuilua kn alueella seksiä harrastaessa......MUTTA nyt siis ei oo tullut kipeetä sinne kn alueelle.elikkä korkeammalla kyllä on selvästikin.voi,voi...nyt alkas toiveet nousemaan vielä enemmän...
 
Minulla myös tässä kierrossa hieman erikoista käyttäytymistä tuolla nipukassa. Nipukan kaula on muuttunut ihan kovaksi ja nipukka on alhaalla. Toissa päivänä oli vielä suunaukko hieman raollaan, mutta eilen oli mennyt tiukkaan kiinni ja tänään myös tuntuu olevan kiinni. Kp 22 on menossa.
Normaalisti minulla taas nipukka on ollut vielä tässä vaiheessa pehmeä ja auki, sitten kovettuu juuri ennen mekkoja pariksi päiväksi ennen kuin hanat aukeaa ja sitten pehmeytyy.

Sinsku89: Sinulla rupeaa päivät olemaan jo kohtalaisen pitkällä, joko olet uskaltanut testata?
 
testasin tänään,kp 31/31...tuli ehkä tosi haalee haamu tai viivanpaikka..noh sit ku testiaika umpeutui,siitä noin 10min. niin oli tullut selvä roskishaamu.aika jännää,ennen en oo kyllä saanut edes roskishaamua...pitää testata taas ylihuomenna tai myöhemmin...siis jos menkat ei ala.
 
ittellä täti on hukassa jo kolmatta päivää ja testi nega kun tein toissapäivänä. menkkakivut on mutta vuoto puuttuu.. valkovuotoa senkin edestä.. muitaki oireita löytyy. nipukka on takana, justiinsa sormella yltää. kova mutta hiukan auki.. ainakin luulen nii.. ja se on arka kun koskee. saa nähä mitä tästä on tulosa.
 
Tulin tänne nyt kirjottamaan omat huomioni...
Eli olen kertaalleen synnyttänyt.
"Normaalisti" nipukka on ollu melko alhaalla, Ei mitenkään äly "pehmeä" ja välillä se on ollu ehkä hieman auki.
Nyt raskaaksi tulon jälkeen kokeilin niin on edelleen melko samoilla paikkeilla, mutta nipukka on kallistunut silleen et sen "aukon" kohta on mielestäni yläviistoon.
Ite en niin suurta eroa huomannut kierron eri vaiheilla taikka nyt raskaaksi tulon jälkeenkään että siitä osaisin jotain päätellä.
Näin minulla...
 
mäkin olen tässä kierrossa "itseäni tutkaillut".
vuodon loputtua napukka oli ihan olematon, todella pieni. viime keskiviikkona kp10(kiertoani en varmaksi tiedä, kun ollut vasta kahdet menkat synnytyksen jälkeen)napukka alkoi hiukan suureneen, kohdunsuu pehmeän tuntuinen, samalla alkoi nippailu munasarjojen kohdilla. nyt viikonloppuna kp13ja14 napukka aika suuri ja kohdunsuu auki ja pehmeä(auki on kyl koko ajan, 4lasta synnyttäneenä)
tänään kp15, napukka samankokoinen kuin eilen, mut kohdunsuu kovettuneen tuntuinen.
limoista en osaa sanoa mitään, koska vuoto on aina yhtä runsasta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasuliini:
Mä en ymmärrä tätä napukkahommaa :headwall: Kun mulla on ollut koko ajan todella pehmeä. Se on tosi ylhäällä, mutta koko ajan pehmeä. Ota tästäkin nyt sit selvää :attn: Nyt menossa kp 20/28-30
Minullakin tuntuu kohdunsuu aina samanlaiselta. Siis koko kierron ajan. On luonnostaan alhaalla joten pestessäkin siihen aina osuu. Ei vaikuta ovulaatiot eikä kuukautiset sen sijaintiin eikä muuhunkaan.

Joku ylenpänä (olisko ollut Jennyli) kirjoitti, että napukka tuntuu röpöläiseltä. Sellainen se minullakin on. Helpottavaa tietää, etten ole ainut. Toista lasta odottaessani lääkäri sanoi, että napukka on punoittavan ja aran näköinen, mutta toisilla naisilla se kuulemma on sellainen ensimmäisen synnytyksen jälkeen pysyvästi. Eipä siis ainakaan ihan epänormaali ole vaikka siltä tuntuukin :/
 
Olen tässä kierrossa tuota kohdunnipukkaa tutkaillut tämän ketjun innoittamana, aloitin tutkailun jo viime kierron lopussa, jolloin napukka oli selkeästi enemmän auki ja pehmeä, nyt se on ihan kiinni, melko kova (yhtä kova, kuin nenä ) , eikä sormeen tule verta kokeiltaessa napukan suuta. Sitten se on vielä aika ylhäälläkin.... - arvatkaas, miten villinä mun mielikuvitus jo välillä laukkaa - välillä on sellainenkin olo, että missään tapausessa tässä ei raskaana olla ainakaan.
 

Yhteistyössä