Itsensätutkijat..k.nipukasta..

mä olen vasta tämän kierron koklaillut... nyt on kp 27/25-29 ja jännittävät päivät siis käsillä. Kn on nyt pari päivää ollut tosi kova ja sellainen "pitkä" eli ihankuin nakki. ja oudossa asennossa, vähän niinkuin mutkan takana ja kun sormen laittaa suoraan ylöspäin, niin osuu "sivuun"... ei se ainakaan auki ole, muttei ihan kiinnikään...

Mielenkiintoinen ketju:)
 
Pakko tulla tänne kirjoittamaan itselleen muistilistaa..
Nyt menossa kp11 ja toka kierto kun kokeilen nipukkaa.
Selvästi auki, kova, ei mulju, ja alhaalla :) Ovista odottelen, nippailuja tuntunut jo eli llähellä on. Ovistesti näytti hailakkaa eilen. Perjantaina tai lauantaina varmaan jo tummuu eli kp16 olettaisin oviksen olevan :)
Täytyy tässä kierrossa tarkkailla enemmän jotta vois oppia jotain uusiin kiertoihin, vaikkakin meillä päätetty että jouluplussa tulee :) Siis ahkerasti siemeniä kerätään ;)
Plussatuulia kaikille!! :D
 
Näin täällä

Nega kierto:
kn alhaalla ja pehmee ennen ovista. Heti sen jlkeen ampaisi ylös ja kovettui. Laski alemmas ennen tätiä, mutta ei kovin pehmeä. Tädin jälkeen vasta pehmeni.

Plussa:
alhaalla ja pehmeä ennen ovista. Oviksen jälkeen jäi alas ja oli edelleen pehmeä. Viikko oviksesta nousi hieman ylemmäs ja oli sellainen korkkimainen patukka suustaan pehmeä. Päivä ennen oletetun tädin tuloa kovettui ja nousi ylös. Muutaman päivän jälkeen laski takas keskivaiheille ja on siinä edelleen sellaisena puolikovana/pehmeänä ja mitä milloinin. En enää edes tutki sitä.

Kummassakaan tapauksessa nipukka ei ole ollut kokonaan kiinni. Odotan nyt kuudetta lasta.


Onnea kaikille plussaukseen :flower:

Lumi-Marja ja helmi-Onni rv 5+2
 
Ovis ma-ti-tai ke...? Nyt on nipukka... jotenkin pitkä, kovahko kiinni, mutta edestä pehmeänlainen... ota siitä nyt sitten selvää... Mutta ei se aiemmin kuitenkaan missää kierrossa oo tommonen "pitkä" ollu... saas nähä..
 
No kerronpas omastani tähän väliin :D :LOL:

Ovistikut (kotitestin ja ensimmäistä kertaa kokeilin tätä merkkiä ) eivät kertoneet että ovista olis tapahtunut. Kummiskin kivut ja todella selkeät limat tuli keskiviikko yönä. Ennen sitä kokeilin nipukkaa ja se oli alhaalla pehmeä ja selvästi auki kun taas eilen kokeilin oli se kova kiinni mutta myös alhaalla. Yleensä AINA oviksen jälkeen noussut ylös etten meinaa tuntea, joten olisko tää nyt se onnenkierto? Kp23/34 menossa. Voi että on piinaavaa odotella. Ja nyt ei ainakaan ole kiinni etteikö simpat olis päässyt h-hetkellä mukaan. Koko kierto menty kerran maks kaks kertaa päivässä ja keskiviikko iltana myöhään.. :attn: :D
 
nostelen ja kyselen samalla.

Oma kn ollut tässä kierrossa oviksen jälkeen jotenkin erilainen kun yleensä.. Normaalisti ollut ns. röpelöinen päästään, ihan kova ja tosiaan ampassut todella kauas et on saanu oikein kurotella. Nyt kun olen parina päivänä kokeillut niin on ollut melko paksu, kiinteä mutta vähän pehmeä, ja kiinni. Suultaan ihan sileä, niin, että sen suuaukon on juur ja juur tuntenut. Mutta se on ollut todella lyhyt edellisiin kiertoihin verrattuna. Nyt siis kp 30/30-35

Kysymys siis kuuluu, että olettekos koittanut sitä kn:n vartta? Onko se ollut pitkä vai pätkä? :) Kun ittelläni yleensä ollut pitempi koko kierron.. Raskautuneilta varsinkin olisi kiva kuulla :D
 
No voi jestas. Kohdunnapukka on terveellä naisella kiinni, mikäli ei ole synnytyksen lähestymisen aika. Se on myös kiinteä. "pehmeys" tai röpelöisyys johtuu siitä, että kohdun limakalvoa voi kasvaa napukan kautta siihen sormella tunnettavaksikin. "ns junktioalue jolta papa-koekin otetaan)" Minä en kyllä kaivelisi kohdunnapukkaani sormin jatkuvasti.. Onhan siinä aika moinen pöpöjenkuljetusmekanismi sinne.
 
Hei entäs se liukkaus kohdunsuulla? Mulla se muuttui viitisen päivää tikutetun (ja hyväksi käytetyn..) oviksen jälkeen ihan ennennäkemättömän liukkaaks. VOisko se tarkoittaa jotain hyvää? Se on ihan tosi tosi ohutta, ja hirveän liukasta. Siis kyllä ihan erilaista kuin tavallinen lima mitä ikinä oon huomannut. Vai enteileekö tuo nyt sit jotain hiivaa (joka mulla kyllä oli edellisessä raskaudessakin oviksen ja testauksen välissä..!) vai mitä? Tai mistäs sen tietää. Mut kun TURHAUDUN jo tähän yrittämiseen :headwall: (vaikkei sitä ookaan kestänyt kauaa - kaikki kunnia piiiitkään yrittäneille!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Näin täällä

Nega kierto:
kn alhaalla ja pehmee ennen ovista. Heti sen jlkeen ampaisi ylös ja kovettui. Laski alemmas ennen tätiä, mutta ei kovin pehmeä. Tädin jälkeen vasta pehmeni.

Plussa:
alhaalla ja pehmeä ennen ovista. Oviksen jälkeen jäi alas ja oli edelleen pehmeä. Viikko oviksesta nousi hieman ylemmäs ja oli sellainen korkkimainen patukka suustaan pehmeä. Päivä ennen oletetun tädin tuloa kovettui ja nousi ylös. Muutaman päivän jälkeen laski takas keskivaiheille ja on siinä edelleen sellaisena puolikovana/pehmeänä ja mitä milloinin. En enää edes tutki sitä.

Kummassakaan tapauksessa nipukka ei ole ollut kokonaan kiinni. Odotan nyt kuudetta lasta.


Onnea kaikille plussaukseen :flower:

Lumi-Marja ja helmi-Onni rv 5+2

Mul oli täysin samanlainen nega kierto ja sit plussa kierto kuin Lumi-Marjalla :)
 
Täällä on napukka 6pv oviksen jälkeen noussu hieman ylemmäs ja on visusti kii..semmoi korkkimainen..mahaa nippailee..nyt kp22/30 =) saa nähä miten käy..viime kierros tuli täti ja tuntu et toi napukka ei oviksen jälkee ollenkaa männy kiinni..auki horotti ja oli pehmee kokoajan.JOs nyt vaikka plussa tuliskin..
 
miracle minä syön tässä kierrossa terolutteja koska kahdessa viime kierrossa oon tuhruttanu melkee viikon enne menkkoja.Alotin syömää 2pv oviksen jälkee ettei ovis estys.Sain teroja vuosia sitten jo kun tuhrutin kokoajan(sillon ei lapsi ollu toiveissa) nyt on 8 tero pv ja syön niit yhteesä 10pv.Mut on se prkl kumma et vaikka syön hormonia et se estäs tuhruttelun ja tukis mahdollista raskautta ni siltikin tuhrutan.Tänä aamuna napukka oli taas kova ja kii ja ylhääl..ja paperiin jäi vähän punertavaa valkkarii pyyhittäessä.. :snotty: en tiiä mikä mussa on vikana ..tuhruu puskee vaikka kp25/30 ja terojakii syön siihen..vaikee uskoo et ois kiinnittymisvuotoo..olis se kyl hienoo jos se olis sitä.Tosin haittavaikutuksena noissa teroluteissa voi myös olla tihkuvuoto.. :/
 
Siis teroja määrätää tukemaa mahdollista raskautta.Eli jos syöt teroja vasta pari pv oviksen jälkeen ni se ei estä ovista.Kato ku mul ei oo tarpeeks keltarauhashormonii ni siks tuhrutan ja alkio ei vois kiinnittyy.Joten ei teroja syyäkää jos jo ollaa rakaana vaan jos toivotaan raskautta.Eli syön 10pv kuurin loppukierrosta.Terot lisää omaa keltarauhashormoonia ja auttaa alkioo kiinnittyy..ku miulla sitä ei oo tarpeeks kehossa..siks tuhrutan.Auttoko yhtää miracle =)
 

Yhteistyössä