Kuinka tarkkoja miehenne ovat lastenne vaatetuksesta?

  • Viestiketjun aloittaja Ulla
  • Ensimmäinen viesti
Ulla
Meillä tuntuu olevan todella tarkka siitä mistä vaatteet ovat tulleet ja miltä ne näyttävät.
Siis ei halua mitään todella nukkaantuneita tai kymmentä vuotta vanhoja kirjavia college pukuja. Ja juu, en halua minäkään mutta esim. tosi siistejä vaatteita voisin kirppareiltakin ostaa.
Muutamia olen ostanutkin vauvoille mutta en enää isommille lapsille.

Nyt saatiin kuitenkin laatikollinen vauvanvaatteita tuttavalta ja osa on oikeasti aivan järkyttäviä mutta minusta muutamia ihan siistejäkin oli.
Mutta mies halusi karsia aika suurella kädellä vaatetta pois. minusta esim. puolipotkarit joissa vähän nukkaa ei haittaa jos ovat pitäneet muotonsa mutta mies ei niitä kelpuuttanut.

Kävisinköhän nuo vaatteet uudestaan läpi nyt kun mies töissä ja ottaisin vielä muutaman vauvalle käyttöön ;) Ehkä ei huomaisi mitään vaikka ne pesenkin vauvalle valmiiksi ja viikkaan laatikkoon :D
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Meillä on kyllä kans tarkka mies :D monet mikkä mä kelpuuttaisin, mies laittas pois :) kotioloihin kelpaa kuitenkin ne vähä nukkaantuneetkin :D
Minäkin koetin että jos vaikka "yöhousuna" menis vähän nukkaantuneet tai "väärän" väriset mutta ei oikein lämmennyt. Muutamalle sitten totesi että "no kai ne sitten yöpukuna" :D
Siis ei minustakaan ole kiva lapsia pukea ryysyihin ja olen itsekin tarkka siitä että vaatteet on siistit, sopivan kokoiset, mukavat päällä ja sävyt sopivat yhteen mutta sitten kun jostain saa vaatetta ilmaiseksi käyttöön niin tuntuu vähän pölhöltä laittaa suht. siistitkin pois ja ostaa sitten kaupasta sama uutena.
Kai minussa asuu sitten joku pihiys :D
 
Niin tarkkoja, että se pukee tuolle pienimmälle aina yhdet collarit väärinpäin ja bodyjen olkanapit se unohtaa auki :LOL:

Mä en ymmärrä sitä että mitä väliä sen on, mistä vaatteet ovat tulleet? Sen toki ymmärrän että se merkkaa missä kunnossa ne ovat. Mä olen ostanut suurimman osan meidän lastenvaatteista kirppikseltä enkä mäkään sieltä osta muita, kuin tosi siistejä vaatteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sitä kiinnosta ollenkaan :D Olis kyl kiva jos kiinnostais edes vähän.
Ei meilläkään kiinnosta yhtään. Tosin yksi päivä kysyi minkä takia on noin tyttömäiset vaatteet päällä kun oli vaaleanpunainen barbapapa paita ja raita housut.
 
On tarkka siitä, että tuote pitäisi olla mieluiten luomumateriaalista valmistettu ja tehty Suomessa. Eurooppa kelpaa sen jälkeen. Mutta esim Kiina (tai joku vastaava maa, missä ei ole vapautta, tasa-arvoa, kunnollisia työoloja) on sille punainen vaate. Yritän noudattaa näitä toiveita mahdollisimman pitkälle vaatteita ostaessani.

Toivoo, että vaatteet ovat värikkäitä (ei mustaa mielellään) ja jotain vaaleanpunaista pitää olla :LOL: Siis meillä on Poika.

Mutta se ei kuulemma ole nöpönuukaa tämän eteenpäin. Lupaa ajatella minua, kun valitsee vaatteita kaapista, että ne sopivat myös yhteen.
 
Meillä taas ei miehelle eikä mulle ole mitään väliä mistä vaatteet ovat tulleet ja nukkaantuneetkin kyllä kelpaa.
Mutta ihana on huomata että aina kun hän lapsille vaatteet ottaa ja valitsee niin kaikki sävyt sopivat keskenään. Aina. Ja jos ei keskenään sopivia vaatteita meinaa löytyä niin kuulostaa hällä harmittavan kun jupisee kaapin raossa :)
 

Yhteistyössä