Hakutulokset

  1. S

    35+ Lapsettomat

    Minut saa poistaa listoilta. Päätimme lopettaa hoidot kahden inssin ja kahden ivf:n jälkeen. Kaikista tuli negaa. Olo on päätöksen jälkeen ollut jotenkin helpottunut. Koin lapsettomuushoidot todella raskaina ja elämä oli pelkkää hoitorumbaa viimeiset 1,5 vuotta. Elämä jatkuu nyt ilman hoitoja ja...
  2. S

    35+ Lapsettomat

    Moi! Pääsisinkö mäkin tähän ketjuun mukaan? Olen lueskellut tätä ketjua jo pitkään ja ajattelin nyt rohkaistua ja ilmoittautua mukaan. Mä olen kirjoitellut aikaisemmin muutamiin muihin ketjuihin (kevään ivf-ketju ym.), mutta siitä on jo vähän pitemmän aikaan. Tässä hieman meidän taustaa...
  3. S

    Anti-Muller-Hormoni

    Multa otettiin kyseinen koe. Kokeen ottamisesta on nyt jo kohta 1 1/2 vuotta ja silloin arvot olivat kuulemma jo hieman koholla. Lääkäri oli sitä mieltä, että meidän ei kauaa kannata odotella hoitojen kanssa, koska munarakkuloiden "tuotanto" on hiipumassa ja näin se ainakin meidän tapauksessa on...
  4. S

    Hiusten värjääminen hoitojen aikana?

    Moi! Kirjoittelin jo viime keväänä ensimmäisten ivf-hoitojen aikana tuolla kevään ivf-ketjuissa ja nyt on menossa toinen ivf-hoitokierros. Nyt olen tosi epävarma näinkin typerästä asiasta kuin hiusten värjääminen... Nyt on menossa pp7 ja mulla on varattuna ensi torstaille eli pp13 parturi ja...
  5. S

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Nega veritestistä. Hcg oli vaivaiset 1,37 eli käytännössä 0. :'( Kamalaa, kun jotain oireitakin oli ja on vieläkin (mm. rintojen aristusta, aaltoilevaa huonoa oloa) eikä tätikään ole vielä tullut (tänään pp14/kp31) ja jotenkin sitä alkoi jo elättelemään toiveita, että mitä jos nyt on...
  6. S

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnittelut t0iv0lle ja Tiinulille!!!!!!!!!!!!!!!!!! pumpuli; odottele nyt vaan vielä pari päivää. Toivotaan, että ne oireet tosta muuttuu! Soja; olet ajatuksissani! Plussatuulia sinne!! Täällä menossa pp11. Aamulla oli menkkaoireita, mutta ne meni ohi. Täällä on ollut rintojen arkuutta...
  7. S

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Pahoittelut sitronellalle ja pirpanalle :hug: Tiinulille; toivotaan että se haamu muuttuu selkeäksi plussaksi!!! Tässä ketjussa on tullut mielettömän paljon plussia ja toivottavasti tulee vielä paljon lisää!!! soja , kirma ja t0iv0; me mennään aikalailla samaa tahtia. Mullakin oli...
  8. S

    IVF Antagonistihoito - Kokemuksia?

    Heippa! Onnittelut plussasta!! Kunpa itsekin joskus saisi kokea sen onnen tunteen... Hoidot meni ihan hyvin vaikka follisaalis olikin aika minimaalinen. Viisi follia punktiosta ja niistä neljä hedelmöittyi. Kaksi siirrettiin, pakkaseen ei jäänyt mitään Nyt menossa pp4. Hoito oli ihan...
  9. S

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Moi! Ensi viikolla taitaa aika moni päästä jo testailemaan. Jännät hetket meneillään tässä ketjussa! kuumetta; varovainen onnittelu plussasta!! Mieletöntä! T0iv0, mä tulen päivän perässä eli täällä on menossa pp0. Punktio oli keskiviikkona ja se meni hyvin ja ilman kipuja, kun mut...
  10. S

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    haltia oikein lupaavilta sun oireet kuulostaa! Pidetään peukkuja, että haamu vahvistuisi!! Tässä ketjussa on kyllä jännät paikat, kun on niin paljon piinailijoita! Me mennään antagonisti-kaavan mukaan eli hyvin lyhyen kaavan mukaan. Viime perjantaina oli 2. ultra ja siellä näkyi vaan 4+3...
  11. S

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnittelut Kentialle ja Mandy07lle plussasta! Wau! Upeeta! Hilmalle pikaista toipumista! Täällä ensimmäinen ultra tehtiin eilen ja toisella puolella näkyi neljä follia (14-17mm). Muhun iski eilen mahatauti (oksentelua, ripulia) ja siitä syystä lääkäri ei pystynyt näkemään toisen puolen...
  12. S

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Pääseekö tähän ketjuun vielä mukaan? :) Meillä olisi 1. IVF tulossa. Tänään aloitan Gonal-piikitykset (kp 2-6), 150 yksikköä ja tiistaina kontrolliultra ja sitten katsotaan jatkoa. IVF tehdään antagonisti-kaavan mukaan. Kysyinkin täällä toisessa ketjussa onko kellään kokemuksia tästä...
  13. S

    IVF Antagonistihoito - Kokemuksia?

    Heippa! Me aloitetaan ensi kierrosta antagonistihoito. Onko kellään kokemuksia kyseisestä hoidosta? Yritystä takana vähän yli 1,5 vuotta ja kaksi inssiä on tehty ja molemmista valitettavasti nega ja päätimme jatkaa ivf-hoidoilla tästä eteenpäin. Hoito alkaa Gonal-piikityksellä kp 2-7 ja...
  14. S

    Kierto sekaisin inssin jälkeen

    Moi! Onkohan kellään vastaavanlaisia kokemuksia kuin mulla eli kuukautiskierto on mennyt inssin jälkeen aivan sekaisin? Meille tehtiin 01/2009 toinen inssi (eka inssi 12/2009 ja sen jälkeen välissä yksi välikierto), jonka tulos oli valitettavasti nega. Inssin tukena oli Clomit (kp 5-9)...
  15. S

    Inseminaatio

    Kiitokset lohdutuksen sanoista! Mulla kasvoi follit oikein hyvin clomeilla. Ensimmäisessä inssissä niitä oli kolme isoa ja toisessa inssissä kaksi isoa (n. 24-26mm). Ruskea vuoto jatkuu eikä niitä "oikeita" menkkoja ole tullut vieläkään. Raskaana en kuitenkaan ole eli hormonit laittaa...
  16. S

    Inseminaatio

    Täällä kp4 eli toisestakin inssistä nega. Oli pakko testata tänään vielä tänään uudestaan, kun vuoto on ollut todella vähäistä ja muutenkin olo on omituinen (veristä vuotoa ei ollenkaan). Rintoja ja mahaa vihloo välillä. Tälläisia menkkaoireita mulla ei yleensä ole, mutta kaksi selkeää negaa...
  17. S

    Inseminaatio

    Tervetuloa mukaan Sarma! Onnea Lumiettalle huomiseen inssiin! Mulla menossa pp13 eikä mitään oireita suuntaan tai toiseen. Kroppa reagoi samalla tavalla kuin viime inssissäkin (rinnat oli kipeänä kp 19-22), mutta nyt rintakivusta ei enää ole tietoakaan. Tämä enteilee ainakin mun kohdalla...
  18. S

    Inseminaatio

    Ricoletto; aivan mieletöntä! Suuret onnittelut!! Oliko sulla jotain raskausoireita tai aavistelitko ollenkaan, että olet raskaana? Mulla menossa pp8 (inssi 20.1.). Oireiluna ei ole muuta kuin, että rinnat on tosi arat. Viime inssikierrossakin oli tässä vaiheessa rinnat tosi kipeänä eli tämä...
  19. S

    Inseminaatio

    Mitäs tänne kuuluu? Tässä taas päivitystä meidän osalta. Eka inssi tehtiin joulukuun alussa ja siitä tuli nega. Seuraava kierto pidettiin taukoa ja tiistaina tehtiin toinen inssi kp12. Käytössä oli clomit kp 5-9. Kp11 ultra ja folleja kolme kpl. Yksi johtofolli kokoa 25mm, kaksi muuta...
  20. S

    Inseminaatio

    Onnea mertzikille plussasta!!! Täällä menossa kp 15 ja vieläkin ruskeata vuotoa. Veristä vuotoa ei ole ollut ollenkaan. Tämä johtuu varmaankin progesteronilääkkeestä (Crinone), koska tällaista minulla ei ole ollut koskaan. Todella inhottavaa. Raskaustesti (x2) oli siis negatiivinen eli...

Yhteistyössä