Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Sinivatukka, olen pahoillani :hug:

Tiinulille tsemppiä! Toivotaan että se viiva vielä vahvistuu!

Sitronella, ollaan samoissa fiiliksissä... Pelottaa ihan hirveästi testata...
Vuotoa ei ole vielä tullut ja rinnat on arat mutta niinhän ne on aina ennen menkkoja. Huomenna testataan täälläkin vaikka virallinen päivä onkin lauantaina.
En tiiä kuvittelinko mutta tänäaamuna olo tuntui hiukan etovalta.. ja mulla etova olo kuuluu pms-oireisiin. Mahan turvotuskin on hellittänyt hiukan. Pelkään negaa... miten hitossa sitä taas nousee siitä pettymyksen suosta uuteen yritykseen.
Jo valmiiksi surullinen Pirpana pp13
 

Täällä aamutesti tehty ja haamu vaaleanpunaista toista viivaa näytti heti, tosin haaleaa vielläkin, nyt kun katsoin niin ihan selkeäksi plussaksi oli muuttunut aamusta, mutta sehän ei mitään tarkoita kun testiä ei saa 10 minsan jälkeen edes katsoa!

Soitin hoitajalle tuloksen ja pitkään pohdittiin tilannetta, myös lääkäri. Lopputulos on se että meen veritestiin huomenna ja tulos tulee vasta joskus ens viikolla pääsiäisestä johtuen. Hoitaja käski testata vielä parinpäivän kuluttua ja jos toinen viiva on selkeesti himmentynyt tai sitä ei ole niin voin lopettaa luget. Samoin jos haamu ei ole vahvistunut niin kyseessä ei ole normaaliraskus joten luget saan lopettaa silloinkin.
 
Tiinuli: Voih, sulla alkaa varsin piinaava pääsiäinen sitten kun joudut odottelemaan veritulosta ensi viikkoon...Voimia ja tsemppiä sulle ,että jaksat! Toivottavsti kaikki olisi ok ja tulos taattu 9kk päästä.

Pirpana: Tulethan sitten kertomaan tuloksen aamulla? Mulla on täällä sormet ja varpaat pystyssä plussan puolesta.

Olikos muitakin testailijoita huomenna? Tsemppiä kaikille!

Toivo ja pp6
 
Tiinulille tulikin pitkät pääsiäisen pyhät. Älä heitä kirvestä kaivoon.

Pirpana Onnea kovasti testailuun!!

Sitronella Toivottavasti päänsärky helpottanut ja onnea myös sinulle!

Nyt sitten on oma uusintatesti tehty ja selvät viivat on. Ihan ymmällään olen. Aika realistisella fiiliksellä mennään mutta jonkun näköinen toivo on herännyt!
 
Onnea Hilmalle plussasta

Kiitoksia kannustuksesta mut ei ollut apua tällä kertaa... Testi näytti negaa. Kuvittelemalla saatiin siihen pientä häivähdystä näkyviin pitkän odottamisen jälkeen mutta nega se oli tai sit joku kiinnittymisyritys oli ollut. Testataan uudelleen virallisena testipäivänä lauantaina mutta negatiivinen on fiilis koska mennään jo pp14:ssa.
Kun tästä pettymyksen suosta noustaan, niin suunnataan kohti passia. Miten teillä muilla, oletteko päässeet passiin jo seuraavassa kierrossa vai pitääkö jättää kierto väliin?
Tulee klinikan kesäsulkukin jo häiritsemään jos menee kesäkuulle...
Pettynyt Pirpana :'(
 
Onnea Hilma78!!! Ihana uutinen! :heart:
Pirpanalle lämpimät halit!!! :hug: Itseänikin pelottaa jo nyt se testin tekeminen ja se NIIN tuttu yksi viiva... Täällä siis pp 3, ja aika tuntuu matelevan... Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen, pientä nippailua silloin tällöin, mikä nyt siis on ihan normaalia. Onneksi tulee tää pääsiäinen tähän väliin - jos se vähän saisi ajatukset muualle hetkeksi...
Tänään pitäisi lähteä sairaalaan katsomaan mieheni siskon tyttöä joka syntyi eilen! Toisaalta odotan innolla pikkuisen näkemistä ja pitämistä sylissä, toisaalta tiedän että varmasti ei helppoa tule olemaan... Mites muilla piinailjoilla menee? Sitronella, joko testasit...???
 
Hilma: Onnea ja enkeleitä matkallenne :flower: :heart:

Pirpana: :hug: Suunnaton rutistus

Pumpuli: täällä sitä piinaillaan, en osaa kyllä sanoa suuntaan enkä toiseen...Flunssa taitaa olaa tulossa kun palelee ja kurkku on pipi.

toivo ja pp7
 
pirpana :hug: Olen pahoillani ja toivon siulle jaksamista.

Ei tule äitiä miusta - vieläkään. Vuoto alkoi. On vaan niin hiljainen ja harmaa mieli. Labrassa kävin aamulla, tulosta en saanut tänään ja edessä on pyhät, joten ei tietoa oliko edes kiinnittymisyritystä. Nyt just tuntuu siltä, että nyt tää saa riittää. Miksi jatkaa passeilla, kun ei tää kroppa toimi niin kuin pitäisi. Ja jos se menee syksylle, niin en tiedä onko enää huvitusta kasata yhtään tsempin ripettä. Ennen kesää voisi mennä tällä samalla rytinällä vielä yhden hoidon. Oon niin väsyny. :'(

Kovasti onnea matkaan teille muille! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja soja:
Alkuperäinen kirjoittaja soja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitronella:
[/url]

kajastus: 2. ICSI, 1. PAS siirto pp29

Sannuli-81: 1. IVF, 1. PAS siirto vko 15 pp13

Sini78: 2.IVF/ICSI, 1.PAS siirto vko 15 pp13

tOivO: 1.IVF vko 14 pp8

soja: 3. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp7

kirma: 1. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp7

Susanna74: 1. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp6

pumpuli-72: 6.IVF, punktio vko 14, siirto vko 15 pp3

Minska: 1. IVF, punktio ja siirto vko 17 pp--

wilsson: 1. IVF, 2. PAS, siirto vko 13-14 pp--

nettaneiti: 1.ICSI, 1.PAS siirto vko ? pp--


[/align]

Haamu napattu!
Tiinuli81

Plussat napattu!
Mandy07
Kentia
haltia
kuumetta
Tips
Hilma78:


[/align]

[/align]

Alkio(t) ei selvinneet sulatuksesta:

Maricce :'(
pohtijatar :'(

Myöhemmin onnistuvat:

Miimi78
kolmisin
gilmore
SaanaS
jerpuska
Hansku78
dream09
sinivatukka
pirpana74
Sitronella:

Kaipaamaan jäävät:

Tyyne73
Tilhinen
 
sitronella :hug: Olen niin pahoillani....

Pirpana :hug: Olen niin pahoillani....

kovasti jaksamista teille molemmille!

Mites Sannuli ja Sini milloin testailette? paljon plussatuulia teille!

Oma rinnat turvoksissa ja muutenkin ahdistava olo.... tiijä sitten onko vaan luge oire vai mikä. toiveet ei uskalla olla kovin korkeella.... Ahdistusta olen purkanut leipomalla (tuli muuten erinomaisia rahkapiirakoita!), helpottaa hetkeksi. Liikuntaakin jonkin verran, mutta miehen painostuksesta olen nyt omanmittapuuni mukaan vaan harrastellu, sellasta tyttöjen liikuntaa... :headwall: No, kiitos tän leivonta innon ja liikkumattomuuden, kasvaa nyt maha jokatapauksessa.... :LOL: kun nyt oikeesti ois se vauva sitten "syynä".....

Mukavaa pääsiäistä kaikille, yritetään nauttia aurinkoisista päivistäB)

soja pp7 (+pöppö&kiiski)
 
Pahoittelut sitronellalle ja pirpanalle :hug:

Tiinulille; toivotaan että se haamu muuttuu selkeäksi plussaksi!!!

Tässä ketjussa on tullut mielettömän paljon plussia ja toivottavasti tulee vielä paljon lisää!!!

soja , kirma ja t0iv0; me mennään aikalailla samaa tahtia. Mullakin oli rinnat turvoksissa ja tosi arat, mutta nyt ei enää niin paljon kuin oli alkuviikosta. Taitaa nämä kaikki oireet johtua enemmänkin lääkkeistä. Mahanippailua on ollut koko ajan siirrosta lähtien. Aina kun venyttelen aamulla sängyssä tai nousen nopeasti ylös niin munasarjoissa vihlaisee tosi ilkeästi. Muutenkin mullakin on jotenkin ahdistava ja tukala olo eikä liikunnan harrastaminen tule kyseeseenkään. Hitaasti köpöttelen vaan :)

Aurinkoista pääsiäistä kaikille!
 
Voi miten surullisia uutisia!!Se tuntuu nyt todella raskaalta!Kun olisi sanoja millä lohduttaa!!Hirmusti voimia sitronella ja pirpana!!! :hug: :hug:


Hilmalle
sydämelliset onnittelut! :heart:

Mulle tuli tänään ohjeet PAS:a varten ja zumenon resepti.Nyt vaan sitten ootellaan toukokuun alkua et menkat alkais ja vois taas alkaa napsii lääkkeitä...On sitä vaan pelokkaalla mielellä et kuinkahan meiän alkioiden sulatuksen käy...

Aurinkoista ja virkistävää pääsiäistä kaikille!! B)
 
Täällä ei kovin juhlavat tunnelmat ole, tuo tippuneitten lista on huolestuttavan pitkä, viimeisimpinä pirpana ja sitronella :'(

hilma78 suuret onnittelut, pitkä tie takana, toivottavasti onnellinen matka edessä :heart:

tiinuli81, erityishalaus sinulle kaveri :hug:

susanna74, soja ja tOivO, tosiaan, samoissa mennään :)

susanna, myös minulla on ollut noita munasarjojen repäisyjä, pari kertaa olen yöllä havahtunut kylkeä kääntäessä kun vihlaisee ihan tosissaan ja nyt jo osaan olla venyttelemättä aamulla sängyssä. Muistan, että samoja oli esikoista odottaessa, muttei mitään mielikuvaa missä vaiheessa ne alkoivat. Tuskimpa näin aikaisin :/

Muutenkin munasarjoja tuikkii ja jomottaa, mutta se on minulla ihan normaalia ennen menkkoja, joten en täällä kyllä juhli. Paitsi nyt ei yhtään tiedä vieläkö tämä vihlonta voi johtua punktiosta, aikaisempaa kokemusta kun ei ole.
Hajuaisti on kuningasluokkaa, mutta aina se on loppukierrosta parantunut ihan luomustikin. Ei ehken kuitenkaan näin superiksi..
Itkettäis koko ajan ja mieli on muutenkin tosi apea, ehkä alitajunnan valmistumista ens viikon tyhjään testiruutuun. Mausteinen ruoka närästää -sitä oli myös esikoista odottaessa, ja nyt voi luultavasti johtua lugeista, niissähän on ruoansulatushäikät listalla.
Lugeturvotus on onneksi vähänemään päin, en enää näytä ihan NIIN raskaana olevalta ;)
Tämä listaus oikeastaan omaa jemmaa ajatellen, ompahan mihin verrata sitten seuraavilla piinaviikoilla.

Koko ajan olen mennyt niin negatiivisella asenteella, en tiedä onko se luonnon oma suojelukeino pahaa pettymystä varten vai vaan totaalinen epäusko, että voitaisiin tälläkään hoidolla onnistua: miksi nyt kun ei luomustikaan, kun vikaa meistä ei edelleenkään tässä tarkemmassa alkioasteelle menneessä syynissäkään löytynyt?
Säälittää vaan niin kauheasti tuo mies, se on niin älyttömän positiivinen koko ajan, en tiedä miten sen käy kun negatuloksen sille ilmoitan. Ja sitten tuo meidän kolmevuotias...mä en tiedä miten noin pieni voi olla noin vauvakuumeinen, mutta se kattelee lehdistä vauvakuvia ja tuo tohkeissaan niitä näytille, että 'äiti, minä haluan meille tuommosen, että minä hoitaisin sitä'! Arvatkaa vaan laittaako se nyyhkimään:'( Surettaa, että se raukka voi jäädä ilman sisarusta.
Ei mun on pakko lopettaa nämä löpinät nyt, ei tästä kenenkään mieli ainakaan parane.

Viettäkäähän rennot pääsiäispyhät:wawe:

 
kirma mulla on niiiin vahva tunne että plussaat =)

Sitronella voi ei :hug: voimia jatkoon

pirpana74 Tee testi viä virallisena päivänä, mullakin kun noi testit näyttää ihan mitä sattuu, riippuu testistäkin

Hilma78 Onnea :heart: :heart: :heart:


Tänään kävin veritestissä ja tuloksen sainkin jo parin tunnin kuluttua ( toisin kun hoitaja eilen väitti) arvo oli 552....hoitajan mukaan olen siis raskaana. Jos jollain on tietoa noista arvoista niin olis kiva tietää. Mulla siis pp15 menossa. Niin ja tosiaan ne tikkutestit ei tiedä mun kohdalla yhtään mitään :/

 
Sitronella: Voi itku! :hug:

Tiinuli: Onneksi olet saanut positiivisia uutisia ettei mielialat vaivu aivan synkkyyteen täällä...

Kirma: Toivottavasti nuo olisivat juuri merkkejä raskaudesta...

Toivo ja näköjään pp8 (jo) ...(otti käsilaukkuun jo persrättejä varuux, kun ei koskaan tiedä milloin niagara alkaa...)

Monentenako piinapäivänä te olette alkaneet testailemaan?!??
(jos sitten tuhlaisi loput rahat kouralliseen testejä ja rupeaisi piinaamaan itseään niillä...)
 
Kiitos kaikille onnitteluista, en oikein uskalla vielä iloita asiasta sen aika on myöhemmin, toivottavasti eli aika kaks jakoset tunteet.

^ Mä taisin testata juurikin tuona pp9 tai seuraavana päivänä. Ihan selkeät viivat tuli testiin, olin Puregonin pistänyt siitä 15 päivää taake päin että siihen kait uskalsi luottaa.
 
Kiitoksia kaikille lohtuhaleista! Tänään alkoi vuoto joten ei sitten tarvinnut testata toista kertaa. Sitronellalle myös pahoittelut negasta. Fiilikset alkaa pikkuhiljaa olla paremmat, pakkohan tästä on nousta ja jatkaa yrittämistä! Prkl, nyt ei kyllä luovuteta!!!!
Tulevaisuuteen ja passiin suunnataan. Onneks alkioita jäi pakkaseen 7 kappaletta joten jospa sieltä joku saatais siirrettyä jo mahdollisesti tähän alkaneeseen kiertoon.
Ehkä tässä oli joku siunaus matkassa; ehkä keho ei ollut valmis raskauden alkamiseen, kun oli hyperin takia niin tukala olo pitkään... tiiä mitä olis ollut edessä jos raskaus olisikin alkanut. Tai sitten meidän lapsi ei halunnut syntyä joulukuussa ja viettää syntymäpäiviään aina kaveripiiriin viimeisenä! *yrittää epätoivoisesti löytää jotain positiivista*
Täältä saa onneksi lukea onnistumisista monien vastoinkäymisten jälkeen; se luo toivoa omallekin kohdalle!
Tiinulille onnea plussan varmistumisesta, ihanaa että positiivisiakin uutisia tulee, tahtoo niitä lisää! Nyt niitä plussia pinoon! :heart:
tOivO:lle kaikki varpaat ja sormet ristissä! Toivottavasti flunssalla on postiivista merkitystä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja soja:
Alkuperäinen kirjoittaja soja:
Alkuperäinen kirjoittaja soja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitronella:
[/url]

kajastus: 2. ICSI, 1. PAS siirto pp32

Sannuli-81: 1. IVF, 1. PAS siirto vko 18pp13

Sini78: 2.IVF/ICSI, 1.PAS siirto vko 18 pp13

tOivO: 1.IVF vko 14 pp11

soja: 3. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp10

kirma: 1. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp10

Susanna74: 1. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp9

pumpuli-72: 6.IVF, punktio vko 14, siirto vko 15 pp6

Minska: 1. IVF, punktio ja siirto vko 17 pp--

wilsson: 1. IVF, 2. PAS, siirto vko 13-14 pp--

nettaneiti: 1.ICSI, 1.PAS siirto vko ? pp--


[/align]

Haamu napattu!
Tiinuli81

Plussat napattu!
Mandy07
Kentia
haltia
kuumetta
Tips
Hilma78:


[/align]

[/align]

Alkio(t) ei selvinneet sulatuksesta:

Maricce :'(
pohtijatar :'(

Myöhemmin onnistuvat:

Miimi78
kolmisin
gilmore
SaanaS
jerpuska
Hansku78
dream09
sinivatukka
pirpana74
Sitronella:

Kaipaamaan jäävät:

Tyyne73
Tilhinen
 

Yhteistyössä