Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Onnea Tips :heart: Mahtavaa ku plussapino vaan kasvaa!!

Tiinulille myös varovaiset onnittelut haamusta. Toivotaan että se vahvistuu!! :heart:

Itelläkin tänään pp 9 ja tekis mieli pissiä jo tikkuun mutta pitää malttaa mielensä vielä ensi viikkoon. Olotilat vaihtelee toivosta epätoivoon, varmuudesta epävarmuuteen ja paniikkiin. Tuntemuksista ei saa selvää, ku tuo hyperi on tuossa häiriköimässä. Rinnat on kipeet mutta voi tietty johtua lugeista. Mielialat heittelee mut sehän voi johtua mistä vaan tässä paineessa. Mahassa välillä vihloo mutta voi johtua tulevista menkoista, lugeista tai sit siitä että tuolla jotain tapahtuu...
Välillä tuntuu ettei voi luottaa mihinkään tuntemuksiin.. ja että kuvittelen nuo hyperinkin oireet. Tuntuu, että olo on hyperin kannalta helpottamassa vaikka tuo masu onkin edelleen samanlainen pallo. Sitten tietty pelkään, että olon helpottaminen tarkoittaa sitä että ollaan epäonnistuttu. Voi apua!

Piinaileva pirpana pp9
 
tuhannesti onnea plussanneille!

[/b]Tiinuli Sama juttu täällä, ei oireen oiretta! Ei vaikka kuinka etsis, itkuherkkänä olen ollu mitä en koskaan yleensä ole, miehen ei tarvi olla kun eri mieltä mun kans jostain niin pillahdan itkuun. Pitäsköhän munkin uskaltautua testaamaan, huomenna pp10... Onnea haamusta!!
 
Kiitos kaikille haamuonnittelijoille... =) Keskiviikko aamuna selviää näyttääkö testi enää haamua tai yhtääbn mitään. Kunnon plussaa en edes uskalla toivoa. Nyt pp11 on ollut ehkä enemmän väsymystä, tai sitten luulen niin. Alavatsa tuntuu jotenkin jännittyneeltä, niin kuin kohdun tuntisi...joo pitäkää pimahtaneena :LOL: mutta ei vieläkään näitä kuuluisia nippailuja, repäisykipuja, nännien tummumista yms mitä tuntuu olevan kaikilla plussanneilla vanhoissa pinoissa.

Hilma78: Mulla tosiaan oli sama juttu, ei oireita. Siksi testasinkin kun alkoi "ärsyttää" kun lueskelin vanhoja pinoja missä plussanneilla oli oireita vaikka millä mitälla ennen plussaa. Plussapuhureita lähetän sulle :whistle:

Tips Aivan mielettömästi onnea plussasta :heart:

pirpana74 Toivottavasti hyperi alkaa helpottamaan...ja tottahan se on että joillain hyperi pahenee kun elimistö alkaa tuottaan hcg:tä.....



 
Mä tein Tiinulit ja testasin, ihan selkeä hailakka viiva pärähti ruutuun. Kukaan ei saa sanoa mitään, olin typerä kun tän tein, en usko itse siihen vielä. Uus testi joskus parin päivän päästä. En edes miehelle ole sanonut kun se vannotti mua testaamasta ennen oikeeta testipäivää. :LOL:
 
Sanonpa kuitenkin; voi helekutti Hilma78, menit sitten testaamaan :LOL:
Mahtava homma, onnea viivasta! Ei siellä enää mikään Pregnyl voi näkyä! Toivotaan nyt että viiva vahvistuu!
Mullakin polttelee ihan mahottomasti tehdä testi mutta yritän malttaa kuitenkin vielä pari päivää. Mulla virallinen testipäivä 11.4 eli silloin on pp 16! Mut en varmaan malta odottaa siihen asti. =) hui kauhia tätä piinaa!
Hyperi onneksi helpompana; maha edelleen turvoksissa ja nesteen täyttämä mutta olo on parempi; lähden huomenna töihin.
Pirpana pp10
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitronella:
[/url]

kajastus: 2. ICSI, 1. PAS siirto pp26

Sannuli-81: 1. IVF, 1. PAS siirto vko 13 pp12

Sini78: 2.IVF/ICSI, 1.PAS siirto vko 13 pp12

sinivatukka: 2 IVF, punktio ja siirto vko 13 pp11

pirpana74: 1. IVF, punktio ja siirto vko 13 pp11

Sitronella: 2.IVF, punktio ja siirto vko 13 pp10

Hilma78: 1. ICSI, punktio ja siirto vko 13 pp10

tOivO: 1.IVF vko 14 pp5

soja: 3. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp4

kirma: 1. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp4

Susanna74: 1. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp3

pumpuli-72: 6.IVF, punktio vko 14, siirto vko 15 pp--

Minska: 1. IVF, punktio ja siirto vko 17 pp--

wilsson: 1. IVF, 2. PAS, siirto vko 13-14 pp--

nettaneiti: 1.ICSI, 1.PAS siirto vko ? pp--


[/align]

Haamu napattu!
Tiinuli81

Plussat napattu!
Mandy07
Kentia
haltia
kuumetta
Tips

[/align]

[/align]

Alkio(t) ei selvinneet sulatuksesta:

Maricce :'(
pohtijatar :'(

Myöhemmin onnistuvat:

Miimi78
kolmisin
gilmore
SaanaS
jerpuska
Hansku78
dream09

Kaipaamaan jäävät:

Tyyne73
Tilhinen
 
Moi! päivitin tota listaa, on se nyt ainakin oikeella sivulla.... toivottavasti meni sinnepäin edes. En vielä tiinulia ja hilmaa siirtänyt minnekkään. Joko siirretään =)

unohdinko muita kellä on tilanne muuttunut?

soja
 
Suuret onnittelut sinulle tips :flower: :flower: :heart:
kuin myös peukutuksia sinulle hilma78 ja haamu vahvistukoon viivaksi!

tiinuli81, voi.. Toivon ihan oikeasti, että pieni siellä on viimein tarrannut kiinni :heart: Ylihuomenna se sitten selviää, pidän sinulle peukkuja! Menetkö muuten veritestiin?

pirpana74, ehkä hyperi onkin hellittämässä ja mahdollinen raskaus alkaa oireettomana..sekin on ihan mahdollista! Hermoja vaan sinulle!
Minullakin muuten virallinen testipäivä vasta pp16.

sitronella, kiitos tuosta edellisen sivun selityksestä..se kuulosti kyllä ihan järkevältä. Ja nyt olen sitten ihan tyytyväinen, ettei niitä kolmea pienempää jäätykään kasvattelemaan, olisi voitu menettää kuusi isoa.

Mitenkäs siellä muut loppupään piinailijat, tuntemuksia ja olotiloja kiitos..onko muita varaslähdön testailussa ottaneita?

).( Tuntuu, että koko alamaha humisee tyhjyyttään. Aina luomukierroissa oviksen jälkeinen viikko on ollut vaikka minkälaisia vihlontoja, nyt ei mitään. Johtuukohan se siitä, ettei keltarauhaset toimi nyt normaalisti..vai tuleeko niitä edes punktion jälkeen?

Entäs turvottaako luget teillä muilla? Mun maha on älytön hyllyvä pallo, enkä keksi mitään muuta selitystä kuin ne luget. Luin, että niissä on sivuoireiluna turvotus. Voikohan sitä estää jotenkin? Maha pullahtaa valtavaksi heti sängystä noustessa, hyperistä lääkäri ei minulle puhunut mitään, että tuskimpa sitä olisi.

Entäs kuin pian siirron jälkeen olette aloittaneet lenkkeilyn?
 
kirma täällä kans yks inhan lugemahan omaava.. :headwall: Ja luultavasti osansa on myös piikittämisellä. Tuntuu, että aineenvaihdunta on vatsan seudulta pysähtynyt kokonaan ja hoitojen jäljiltä on ihan kamee makkara tuossa navan alla. Ihan sama vaikka oiskin, jos tuloksena on niin kauan toivottu lapsi. Jos taas ei ole, niin onpa todella turhauttavaa käydä työstämään sitä jöötiä pois. Tiedä edes jaksanko yrittää... Lenkkeilystä: mie kävin eka kerran reippaalla tunnin kävelylenkillä nyt la, pp 8. Oon varjellu lääkärin ohjeen mukaan lähes hyperisiä muniksiani.
Muutoin kaikki menkkatuntemukset on menneet menojaan. Ei mitään raskauteen viittaavaa havaittavissa. Testin teen korkeintaan pp 13 eli 9.4., jos ei vuoto ala sitä ennen.

Tsemppiä kaikille missä vaiheessa menettekin! :heart:
 
kirma Mein hoitopaikassa ei ole tapana ottaa veritestiä, mutta niin mielelläni siihen menisin...saakohan jostain sellaisen vinguttua..??? Mulla oli kans menkkajuilintoja ovulaatioinduktioiden jälkeen muistaakseni alkaen pp4-10 ja sit alkoi vuoto pp14. Mutta nyt tosiaan ei tullut mitään oireita......

soja ei saa viellä siirtää......keskiviikkona kun virallinen testi on tehtynä

Hilma78 voihan viude...tervetuloa haamuileen mun kans =) =) Ei se pregnyl vaikuta enää....oon ennenkin testaillut pp9 pregnylin jälkeen ja täysin negaa on näyttänyt silloin. Hitsit kun menee jännäksi ;)

(.) Tänään tuli klinikalta kirje että pakkaseen on päässyt meidän toinen alkio :heart: sitä viljeltiin 4 päivää ja tätä kyytiläistä 2 päivää. Toivon niin että saataisiin oikein pitkä plussalista tähän ketjuun =)
 
tiinuli81, myöskään meillä täällä ei ilmeisesti ole tapana antaa automaattisesti lähetettä veritestiin, mutta minä sain sen pyytämällä. Ajattelin, että jos vaikka tässä oltaisiin ihmettä saamassa aikaiseksi, niin voihan siitä hcg-lukemasta sitten jotakin päätellä.
Ihana juttu, että teillä pikkukaveri on päässyt pakkaseen:heart:

sitronella, toinenkin pallomaha..jihaa!
Normaalisti olen aikas hoikka ja tuossa mahassa ei ole mitään "liikkuvaa", niin tuntuu hassulle löllytellä tuota hyytelöä:LOL:

Nyt sitten tulikin vielä mieleen (mulla näitä kysymyksiä riittää :ashamed: ), että mikä pp te muut menette veritestiin?
Minulle lääkäri kirjoitti avoimen lähetteen, ei päivämäärää. Mutta testipäivä pp16 on lauantai, niin meinasin että kävisin pp13 tai 14 vai miten kannattais? Siinä tapauksessa en mene ollenkaan jos testi ei näytä kahta viivaa.
 
Oon ollut nettipimennossa koko viikonlopun, ja voi ihana mitä täällä on tapahtunutkaan sinä aikana... Haamuja useampi, ja plussakin - onnen halit teille! :hug:
Mulla oli perjantaina punktio, ja se meni tosi hyvin, ja aika kivuttomasti. Viikonloppuna jo jalkeilla, ja olo ihan hyvä, vaikka vatsa olikin kuin pinkeä pallo... Folleja punktoitiin lähes parikymmentä, ja munasoluja löytyi 13. Aika huimaa. Kuitenkin olin niin paniikissa tänään kun menin alkionsiirtoon..en nukkunut viime yönä juuri ollenkaan. Ja sen ajan kun nukuin, näin painajaisia siitä että kato on taas käynyt eikä mitään siirrettävää ookaan. :(
Mutta uutiset olivatkin paremmat kun koskaan ennen! 11 alkiota joista kahdeksan hyvää!!! Eli masuun meni nyt sitten kaksi 8-soluista pienokaista, ja pakkaseenkin jäi vielä kuusi! Olen niin onnellinen!!! Eli nyt mullakin sitten alkaa nää odotetut piinapäivät...
 
ONNEA Plussanneille! :flower:
Niin kovasti toivoisi sen osuvan meidän kaikkien kohdalle, mutta eihän niin kuitenkaan käy.
Täällä alkoi selkäsärky ja kivut pp8 silloin jo tiesi, että peli on menetetty. Tänään niagara repesi valloilleen, eikä minkäänlaista epäselvyyttä asiasta ole. Eipä tarvinnut testata tässäkään hoidossa.
:'(
 
sinivatukkaNIIN SURULLISTA!Paljon voimia!!*rutistaa*

Onnea kaikille jotka saaneet haamun/plussan :heart:


pumpuli-72
Voin kuvitella onnen tunteen!Ihanaa että noin paljon saitte pakkaseenkin! :)

Kaikille Onnen puhureita ja voimia! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja soja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitronella:
[/url]

kajastus: 2. ICSI, 1. PAS siirto pp27

Sannuli-81: 1. IVF, 1. PAS siirto vko 13 pp13

Sini78: 2.IVF/ICSI, 1.PAS siirto vko 13 pp13

pirpana74: 1. IVF, punktio ja siirto vko 13 pp12

Sitronella: 2.IVF, punktio ja siirto vko 13 pp11

Hilma78: 1. ICSI, punktio ja siirto vko 13 pp11

tOivO: 1.IVF vko 14 pp6

soja: 3. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp5

kirma: 1. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp5

Susanna74: 1. IVF, punktio ja siirto vko 14 pp4

pumpuli-72: 6.IVF, punktio vko 14, siirto vko 15 pp1

Minska: 1. IVF, punktio ja siirto vko 17 pp--

wilsson: 1. IVF, 2. PAS, siirto vko 13-14 pp--

nettaneiti: 1.ICSI, 1.PAS siirto vko ? pp--


[/align]

Haamu napattu!
Tiinuli81

Plussat napattu!
Mandy07
Kentia
haltia
kuumetta
Tips

[/align]

[/align]

Alkio(t) ei selvinneet sulatuksesta:

Maricce :'(
pohtijatar :'(

Myöhemmin onnistuvat:

Miimi78
kolmisin
gilmore
SaanaS
jerpuska
Hansku78
dream09
sinivatukka

Kaipaamaan jäävät:

Tyyne73
Tilhinen
 
sinivatukka :hug: ei riitä sanat, olen niin pahoillani puolestanne

voi kun tekis jo mieli päästä siirtelemään teitä viimesiä piinapäiviä viettäviä tuonne plussanneiden pinoon! mie pidän kaikille peukut ja varpaatkin pystyssä :flower:
 
Sinivatukalle: Aimo rutistus :hug: Elämä on niin epäreilua...

Tips ja Tiinuli: Suuret onnittelut teille! Enkeleitä matkallenne...

Haamuilijoillekkin jo varovaiset onnittelut!

Pumpuli72: Wau mikä saalis.Toivotaan että tärppää.

Yhä epätoivoinen:( Toivo
 
sinivatukalle lohdutusta ja :hug: Olen niin pahoillani puolestasi. :'(

t0iv0lle ja muille piinailijoille tsemppiä ja +++++ :whistle:

tiinuli toivottavasti siun viiva on ottanut vahvistumisessa loppukirin! Eikös tänään ole pp14?

(.) odottaa ahdistuneena huomista... eilisiltainen päänsärky on edelleen paikalla ja sehän tietää niagaraa ihan lähiaikoina. ainakin ennen on tiennyt. en haluaisi testata ollenkaan. :ashamed:
 

Yhteistyössä