Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

MOI vaan kaikille! päivitin listamme, kyllähän tuo plussan napanneiden pino ihan mukavalta näyttää ja toivotaan että mahdollisimman moni vielä piinailevista siihen saisi hypätä mukaan...

Ilmoitelkaahan kuulumisistanne! Toivo, joko uskalsit testata? mites te muut plussanneet, millon saitte plussan testiin? itselläkin jo testi ostettuna, mutta ei taida vielä uskaltaa, kun jos nega, joutuu kärsii pahan mielen vielä uudestaan sit virallisena testipäivänäkin....

soja pp10 (+pöppö&kiiski)
 
pp 11 ja haamu saatu...En ois uskonut...En usko vieläkään...Sehän oli lähes mahdotonta sillä ainoalla ja huonohkolla alkiolla. Melkein jo varasin ajan ulkomaille alkion adoptioon, mutta en kyllä usko tätä ennen kun pikku pippuri on sylissä asti...

Toivo ja pikku-pippuri pp11
 
Kiitos kaikille onnittelijoille =) Sekavat ajatukset vieläkin, oireita on alkanut jo ilmaantumaan ( väsymys, ällöolo, närästys jne) mutta en siltikään usko että se pieni alkio olisi alkanut sisälläni kasvamaan. Eniten pelottaa nippailut ja vihlaisut jotka tuntumat enimmäkseen vasemmalla puolella, josko alkio onkin lähtenyt vaeltelemaan ja kiinnittynyt munanjohtimeen? No päivä kerralla mennään.....! Plussaineiden lista on tosi hyvännäköinen mutta kyllä sinne lisää nimiä vielä tulee :heart:

t0iv0 Oikein paljon onnea haamusta :heart:



T.Tiinuli 4+6
 
Aivan mahtavia uutisia, onnea tOivO! Hitsi, ku just sulle toivoi onnistumista kun tuli vaan se yksi alkio! :) Mahtavaa!

Hienoa myö,s että Tiinulin oireet vahvistuu. Täällä naukkaillaan viiniä ja nautitaan elämästä. Olo onneksi helpotti kun niagara lähti purkautuun =)

 
Onneksi olkoon tOivO!!! Mahtava uutinen!!! Ja Tiinulille kanssa lämpimät onnittelut!!!
Mites Soja, jokos olet uskaltanut testata...? Mulla tänään pp 8, ja tekis NIIN mieli testata jo huomenna... Joo, tiedän - hullua touhua... Mut kun ei milllään malttais odottaa. Toisaalta on aika kivaa olla "vielä" raskaana muutama päivä, eli kunnes toisin todistetaan....
Mites teillä muilla on mennyt, tulkaahan kertomaan kuulumisia!
 
en ole vielä testannut... tänään kun töistä meen kotiin testaan. aika matalat odotukset, pari yötä olen taas hikoillut ihan hirveesti :headwall: Rinnat edelleen turvoksissa, mutta ei arat, mahassa nipistelyä. Siinäpä oireet, eli ei kehuttavaa....

PELOTTAA ihan kauheasti kuinka oikeesti jaksan jos taas tulee nega... :'(
 
Mua pelottaa kans...ihan mielettömästi! Ja kuitenkin haluaisin toisaalta jo tietää. Mullakin on rinnat arat ja turvoksissa, mutta niin ne on aina Lugejen ansiosta. Samaten lämpö on tasaisesti vähän päälle 37, mutta sekin on normaalia... Ehken kuitenkaan testaa vielä huomenna, mutta varmaan torstaina tai perjantaina mikäli vuoto ei ala.
Miten teillä muilla on vuoto alkanut mikäli nega on tullut? Mulla nuo luget ei ainakaan viimeksi pitänyt vuotoa poissa, vaan täti tuli pari päivää ennen testipäivää.
Tuuthan Soja kertomaan sitten?
 
Onnittelut t0iv0lle ja Tiinulille!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pumpuli; odottele nyt vaan vielä pari päivää. Toivotaan, että ne oireet tosta muuttuu!

Soja; olet ajatuksissani! Plussatuulia sinne!!

Täällä menossa pp11. Aamulla oli menkkaoireita, mutta ne meni ohi. Täällä on ollut rintojen arkuutta ja nippailuja vatsassa, mutta nyt tuntuu siltä, että ne oireet ovat hävinneet kahden viimeisen päivän aikana kokonaan... Nyt ei ole mitään muita oireita kuin vähän närästystä, jota on ollut silloin tällöin siirrosta lähtien. Mulla oli siirron jälkeen tukihoitona Predalon-niminen lääkitys (3 x piikitys), joka on varmasti myös Suomessa käytössä, mutta lääkkeellä taitaa olla joku muu nimi. Koska piikitin viimeisen kerran Predalonia 8.4. niin mun ei kuulemma lääkärin mukaan kannata alkaa testailemaan kotitesteillä, koska Predalon saattaa vaikuttaa testitulokseen 8-10 päivän ajan. Verikoe klinikalla pp 14 kunhan vaan täti ei tule ennen sitä kylään.

 
omaa no, testasin sitten tänään pp12 ja negahan se, oikeen täydellisen puhdas ja kirkas :'(

pitää sit vielä to aamuna testata uudestaan ja soittaa polille.... josko vielä PASin kerkeis tänä keväänä.... vaikka ei kyllä kiinnosta ei yhtään. Nyt paha,tyhjä olo :'( :'( :'(
 
Voi soja... Oon niin pahoillani puolestasi-toivoin niin että olisit saanut ansaitsemasi plussan! Lämmin lämmin halaus! Lugeista en osaa sanoa, kannattaa varmaan soittaa huomenna ja kysyä. Pidän peukkuja että tuleva PAS vihdoin toisi sinulle sen pienen nyytin! Toivon sitä todella! Omat menkkatuntemukset ovat nyt poissa, ainakin hetken. Tilalle on tullut huono olo. Vatsassa velloo ikävästi. Mietin huomenna uudestaan josko kuitenkin sen testin uskaltaisin käydä ostamassa.
 
Tähtisäde
Tulin antamaan sojalle :hug: ! Olen täällä taustalla jännäillyt sun puolesta ja olen TOSI pahoillani, että sitä plussaa ei vieläkään tullut. Sinulle jos kenelle se olisi jo pitänyt tulla!! Toivottavasti saat taas kerättyä voimia uuteen yritykseen.
 
:D Terve kaikki.
Olen sivusta seurannut teidän kirjoittelua ja päätin kokeilla itsekin.
Sojan tilanne on ollut aika lähellä omaani.
Ensin omaa taustaa:
yksi 7 v lapsi luomuna olemassa.
Nyt käyty hoidoissa 3 vuotta, viimeisin hoito on ollut pas-lääkkeelliseen siirtoon.
Siirto tapahtui 1.4. , luget alkoi 3 pv sitä ennen.
Aamuisin otan myös raskausvitamiinia ja zumenonia.
Heti siirtopvnä alkoi vuoto, sellainen pieni tuhrustaminen. Se on jatkunut tähän asti.
Olen testannut lauantaina 11.4. haalean plussan, kuten myös sunnuntaina 12.4. haalea plussa, ei aamuvirtsasta vaan lauantaina illalla ja sunnuntaina päivällä.
Eilen tein halpis ruokakauppa testillä negan ja aamulla tummemman plussan.
Ihmetyttää toi jatkuva vuoto. Luget kai sitä jonkun verran aiheuttaa mutta näin runsasta, argh. Selkää juimii koko ajan ja maha on kipeä.
:kieh: :headwall: |O Olin ihan "maailman kirjat sekaisin" koska nämä 6 edellistä vuotta on mennyt ihan ilman mitään hailakoitakaan viivoja raskaustestitikussa.
 
Tervetuloa Tsing!
Kylläpä vetää hiljaiseksi nää nega-uutiset.... Lämpimät halit sinullekin Kirma! :hug:
Omassa olossa ei ihmeempiä, kyllä vatsassa koko ajan jotain tuntemuksia on, mutten kyl osaa sanoa ovatko menkkoja ennakoivia vai ei... Ehkä uskallan testailla jo huomenna, vaikka aikaista onkin...
 
Soja ja Kirma: :hug: :hug: Kylläpäs pistää mielen matalaksi tosiaan nämä huonot uutiset!
Varsinkin Sojasta olin lähes varma että se olisi jo ollut sun vuoro.

Tervetuloa Tsing!

Minska: Pidän sulle peukkuja, mukavaa kun viivähdit hetken seurassamme...

Pumpuli ja susanna: Tulkaahan kertomaan uutisia kun testailette! Toivottavasti positiivisia...

Toivo ja pikku-pippuri pp 14

 
Soja ja Kirma. Olen niin pahoillani teidän puolestanne. :hug:
Täälläkin masennusfiiliksissä. Pelottaa niin kovasti ettei ikinä onnistuta...
On tunne ettei se PAS:kaan voi tuottaa tulosta kun ei nyt kahdella top-alkiolla onnistuttu.
Life sucks. Hyppäsin kuitenkin tuonne huhti-toukokuun pinoon, kun tää vertaistuki on niin tärkeää. Kiitos kaikille tässä pinossa matkaajille!!
 
Huomenta!
Aamulla sain testiin haamun....! En tiedä uskonko tätä todeksi... :eek:
Testi olis RFSU:n halpis testi, enkä nyt siis tiedä voinko luottaa siihen. Kun oon lukenut niin paljon vääristä plussista... Nyt kyllä jännittää entistä enemmän maanantain verikoe!
 
Vielä kysymys... Jos käy tuolla vau.fi sivuilla ja haluaa tietää tuon lasketun ajan, niin laitetaanko siihen hedelmöityspäiväksi tuo siirtopäivä vaiko punktiopäivä...? Siirtopäivähän voi heitellä jonkun verran riippuen siitä montako päivää viljellään? osaako joku auttaa?
(tiedän...ei saa vielä haaveilla moisesta, mutta kivahan se ois kuitenkin jo tietää...)
 
Soja ja Kirma olisin niin paljon toivonut plussaa teille molemmille :hug: Kyllä teidän vuoro tulee vielä aivan varmasti!

pumpuli-72 ja t0iv0 Onnea haamusta teille molemmile :heart: eiköhän plussalista kasva entisestään!!!! oon lukenut että eri hoitopaikoissa/ neuvoloissa käytetään erikäytäntöjä lasketunajan kanssa. Toisilla on hedelmöityspäivä on puktiopäivä, toisilla taas seuraavapäivä, ja joillain on siirtopäivä. tosin jollain on laskettu edellisten kuukautisien mukaan eikä sitä vaihdeta todellisen hedelmöittymispäivän mukaiseksi.
 
Onpas täällä hiljaista....
Mites Susanna, kävitkö verikokessa? Tuuthan kertomaan sit heti! Entä tOivO - meetkö sä verikokeisiin? Mä menen siis maanantaina, ja jännittää kyllä ihan sikana! En tiedä miten saisin ajan kulumaan. Testissä tänäänkin toinen viiva, hiukan vahvempi kun eilen. Mutta taidanpa vielä kipaista apteekista hakemaan apteekin oman testin...ihan vaan koska en kyllä tohon halpis-testiin vieläkään luota...
 

Yhteistyössä