Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Nega veritestistä. Hcg oli vaivaiset 1,37 eli käytännössä 0. :'(

Kamalaa, kun jotain oireitakin oli ja on vieläkin (mm. rintojen aristusta, aaltoilevaa huonoa oloa) eikä tätikään ole vielä tullut (tänään pp14/kp31) ja jotenkin sitä alkoi jo elättelemään toiveita, että mitä jos nyt on tärpännyt. Pakkaseen ei saatu mitään. 2. IVF yritys aloitetaan joskus kesän jälkeen. Nyt tarvitsemme muutaman kuukauden sekä henkisen että fyysisen hengähdystauon.

Onnea kaikille tämän ketjun plussanneille! Ja voimia ja jaksamista kaikille kohtalosiskoille! :hug:
 
Voi Susanna....olen todella pahoillani puolestasi! Lämpimät lohtuhalit! :hug:
Mua pelottaa kans kun kotitesti tosiaan nyt plussaa näyttää, mutta tiedän niin hyvin että saattaa olla vaan kemiallinen tai tuulimuna tai...
Mutta niin kauan kun ei tätiä näy, niin piinailen ja toivon...
 



[/align]




Plussat napattu!
Mandy07
Kentia
haltia
kuumetta
Tips
Hilma78:
Tiinuli81
Pumpuli-72
tOivO

[/align]

[/align]

Alkio(t) ei selvinneet sulatuksesta:

Maricce :'(
pohtijatar :'(

Myöhemmin onnistuvat: :hug:

Miimi78
kolmisin
gilmore
SaanaS
jerpuska
Hansku78
dream09
sinivatukka
pirpana74
Sitronella
soja
kirma
Susanna74
Sannuli-81
Sini78

Kaipaamaan jäävät:

Tyyne73
Tilhinen[/quote]



 
Siivoilin ja päivitin meidän listaa...poistin loppu päästä ne nimet jotka eivät ole aikoihin kirjoitelleet mitään ja osan tiedot löysin muista ketjuista :)

Susanna74 Voimia sulle jatkoon :hug:

pumpuli-72 kyllä se viiva siitä vahvistuu :) mä kans niitä haamuja sain muutamanpäivän ja sit verikoe näytti kuitenkin hyvän arvon ( 552) ja tänään tein testin ( viikko viimeisestä haamusta) niin testiin tuli saman tiän toinen tummanpunainen viiva

 
tiinuli kiitos päivityksestä

pumpuli voi että toivon ja uskon että sulla menee kaikki hyvin!

susanna :hug:

ja kiitos kaikille ketkä elitte mukana minun tuskassa.... tosi paha olla edelleen.... tiedätte varmaan tunteen kun tuntee olevansa ihan sikapaskamaholehmä ja parempi kun ei ois olemassakaan.... :'(

mutta ka se tästä taas pikkuhiljaa eteenpäin elämä jatkuu
 
Voi ei SUSANNA :hug: :hug:

SOJA: Tiedän tunteen ja se ei oo kiva tunne. Toivotaan että passilla vihdoin sitten onnistutte...


O.N: pissitesti antaa selkeän viivan ja verikoetta meilläpäin ei saa. Ultra ajan antoivat 7.5.
Mutta ehkä elämäni hirvein sterssi nyt päällä kun kokoajan kulkee persrätit mukana ja pelkää pahinta. Jos vaikka niin kävisi että ultrassa toteavat sen olevan oikeassa paikassa (jos siis yhä es matkassa) niin en kyllä uskalla iloita silloinkaan, koska niin paljon olen lukenut keskenmenoista, että...

Toivo ja pikku-pippuri (joka ei uskalla iloita eikä nauttia...)
 
tOivO: Olen samaa mieltä sojan kanssa - nauti!!! Emmehän me kuitenkaan voi tulevaan vaikuttaa, joten otahan nyt ilo irti kauan odotetusta plussasta!!!
Mä kävin aamulla verikokeissa, tuloksesta saan soittaa kahden jälkeen. Ja aika matelee.... Menkkoja ei ole näkynyt, ja viikonloppuna testi näytti plussaa, mutta nyt en kyllä usko miihinkään ennenkun saan "oikean" testituloksen. Jännittää ihan järjettömästi...
 
pumpuli-72, onnea kovasti sinulle onnistumisesta!

tOivO, onnittelut myös sinulle! Koita nauttia, ole iloisesti raskaana :heart:
Bongasin tässä muuten vanhoja lueskellessani, että sinäkin olet Keski-Suomesta päin, tiedä vaikka odoteltiin yhtä aikaa In-tiimissä, meillä kun hoidot kulki samalla aikataululla.
 
pumpuli-72 Wautsi, onnea!!! Tosi hurjan korkea toi sun hcg arvosi, mikä piinapäivä sulla onkaan menossa? ja monenkopäivän ikäisinä alkiot siirrettiin?

t0iv0 Ihan samoilla fiiliksillä olen, en todellakaan usko edes olevani raskaana. Lueskeleppa tuolta +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++- pinosta tuolta odotuspuolelta niin samoilla fiiliksillä muutkin menevät.

soja :hug: :hug: voimia jatkoon :hug: :hug:
 
pp 14... Alkiot siirrettiin 4 päivän ikäisinä (punktio perjantaina-maanantaina siirto)
Mä en siis oikein tiedä noista viite-arvoista, mut kyl toi kai tosi korkea on...? Mitenköhön mun viikot nyt sit menee, onko tänään 4+0? Vai...? Sain ajan varhais-ultraan 13.5, ja sinnehän on siis ikuisuus... Pitääkö jo sitä ennen tilata neuvola vai ei? Miten olenkin unohtanu kaikki nämä asiat... Oon vissiin vähän sekaisin... Miten teillä muilla menee?
 
pumpuli-72 Onnea, Onnea :flower: aivan ihanaa! käyhän sitten kertoilemassa kun tiedät onko tuplat tulossa... :heart:

ihanaa kuulla että edes jollain onnistuu! jaksaisi edes vähän vielä laittaa toivoa viimeseen PAS:iin... pitänee katella sitä ajatellen seuraava pino... ja taitaahan noissa uusissa pinoissa olla teitä tuttuja täältäkin...
 
Kiitos kaikille onnitteluista!
Kyllä tää tuntuu ihan uskomattomalta... Saas nähdä montako siellä nyt sit on. Osaako joku auttaa noissa viikoissa, miten ne nyt lasketaan? On näköjään kaikki tieto tästä mun pääkopasta hävinnyt taivaan tuuliin. Halit teille kaikille ja toivon todella NIIN että te kaikki tuutte perässä pian!!! :hug:
 

Yhteistyössä